Ei tee mieli mennä kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Satuilee.. sepittelee omiaan.. liirumlaarumit on kuultu kihloista, häistä ja perheen perustamiesta.. Olen kuulemma se oikea ja haluaa juuri minut - kuitenkaan mitään ei tapahdu. Olen odottanut ikuisuuden, että mies sitten siirtyisi sanosita tekoihin... Tilanne jossa toisen sokerikuorrutteiset sadut ei enää kiinnosta on nyt käsillä...

Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...

Mitäs se sitten vastasi? Sanoiko "joo", "ehkä" tai "ei" ? tai "emmä tiiä"?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos oot ikuisuuden odottanu, niin ehkä kannattaa ottaa ja lähteä.

Ei viitsisi lähteä kun toinen on niin tärkeä.. ja miten me oikein selvittäis elämästä ilman toisiamme..? Ei raaskisi luopua kun on sen oikean kerran löytänyt (etsin pitkään...)..

Mutta lähtö on edessä jos mitään ei tapahdu.. Anoppilanvierailu parin viikon päästä ja sitä en kestä jos mitään konkreettista ei ole siihen mennessä sovittu!

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:

"Se voisi olla kiva idea." Myöhemmin muuttui vastaus: "ehkä" kun kysyin että pitäisikö järjestellä/varailla jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kaunkos te olette olleet yhdessä/asuneet saman katon alla?

Yhdessä 3v, saman katon alla 2v.

No just juu, sama täällä! Kihloja odotan mutta laman takia on niin köyhää että kuulema haluaa ostaa kunnon sormukset sitten kun on oikeasti varaa. Kohta on vuosipäivä, ja olen sanonnut että haluan ne kihlat yllätyksenä-en joululahjaksi enkä vuosipäiviksi,sillä arvaisin heti milloin on se ajankohta olisi. Mielummin sillon kun tulen joku aamu suihkunraikkaana paskalta!

Ap, ei hän kanssasi olisi varmaan näin pitkään buljaillut jos oikeasti rakastaa. Hän ei vain halua kiirehtiä, hankkia heti kolmea lasta tai mennä naimisiin kun monet jo tässä vaiheessa on tuollasten asioiden kimpussa. Jutelkaa, sano että tahdot kihlat. Tule sitten kertomaan mitä siihen sanoo? :)

Oi että. Noi on vielä suhteen alkuaikoja. Odotelkaas yhdessä sellaiset 10 vuotta niin saattaa olla ettei kumpikaan halua enää naimisiin toisen kanssa. Ja nuo "se oikea" -puheet ovat taatusti loppuneet jo kauan sitten :D

"Se voisi olla kiva idea." Myöhemmin muuttui vastaus: "ehkä" kun kysyin että pitäisikö järjestellä/varailla jotain...

Seuraavan kerran kun se sanoo et "se vois olla kiva idea", niin nappaat samantien puhelimen käteen ja sanot että ookoo, varaanpa samantien kirkon! Kato mitä sanoo. Jos ei sano mitään ni sitte varaat kirkon. Ei kai se sitä enää peruakaan kehtaa sitten...?
Ja toi 3 vuotta ei vielä oo mikään ihan hirveen pitkä aika, tai riippuu tietty iästä, mut ei oo pitkä aika.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Miten asiaa auttaa se, että välttelet miestäsi? Tuleeko edes parempi mieli?

Ei todellakaan tule parempi mieli, mutta tiedätkö sen fiiliksen, kun ei tee mieli nähdä toista? Tai ylipäätään jos on kovin pettynyt johonkin asiaan/ihmiseen, kun haluaa sulkea pahimmalla hetkellä pois näköpiiristä ja mielestä - toivoa, että pettymys vähän lievittyisi...

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Seuraavan kerran kun se sanoo et "se vois olla kiva idea", niin nappaat samantien puhelimen käteen ja sanot että ookoo, varaanpa samantien kirkon! Kato mitä sanoo. Jos ei sano mitään ni sitte varaat kirkon. Ei kai se sitä enää peruakaan kehtaa sitten...?
Ja toi 3 vuotta ei vielä oo mikään ihan hirveen pitkä aika, tai riippuu tietty iästä, mut ei oo pitkä aika.

Ollaan 3-kymppisiä... joten ei todellakaan ole liian pian.

käyttikö vastatessaan jompaa kumpaa termeistä kvg tai evvk?
jos ei, niin vielä on toivoa saada aikaan anoppia miellyttävä lopputulos. Vai kuka se nyt olikaan kun tulee vierailulle ap:n luo pian.

Väkisinhän ketään ei vihille taida saada, on se vaan niin kurjaa sekin :(
joten koetahan jaksaa ap, kovaa on elämä.

Jos miehesi vain haluaa vielä vähän aikaa, oletteko kuinka nuoria? Olisko hyvä jos sopisitte yhdessä nyt kihloista ja sopisitte häät vaikka 1½-2 vuoden päähän? Tietäisit sinä päivän ja mies saisi "totuttelu" aikaa Lisäks saisitte yhdessä käydä vaikka häämessuilla ja suunnitella rauhassa. Ja kun pikkuhiljaa järjestää niin ei tule taloudellisestikaan niin äkkiä vastaan. Jos miehesi miettiikin sitä rahapuolta? 3 vuotta ei tosiaan ole vielä kovin pitkä aika, mutta muistan että itsekin kihloja aloin odotella 2 vuoden kohdalla.

Yhteistyössä