S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos oot ikuisuuden odottanu, niin ehkä kannattaa ottaa ja lähteä.
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...
Mitäs se sitten vastasi? Sanoiko "joo", "ehkä" tai "ei" ? tai "emmä tiiä"?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaunkos te olette olleet yhdessä/asuneet saman katon alla?
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaunkos te olette olleet yhdessä/asuneet saman katon alla?
Yhdessä 3v, saman katon alla 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...
"Se voisi olla kiva idea." Myöhemmin muuttui vastaus: "ehkä" kun kysyin että pitäisikö järjestellä/varailla jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miten asiaa auttaa se, että välttelet miestäsi? Tuleeko edes parempi mieli?
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Luulenpa että olen sen jo tehnyt... vai miltä tämä vastaus kaikkiin mahdollisiin rakkaudentunnustuksiin kuulostaa: "mentäisiinkö loppukesällä sitten naimisiin?". Tuon selkeämmin on vaikea sanoa toiselle mitä haluaa...
"Se voisi olla kiva idea." Myöhemmin muuttui vastaus: "ehkä" kun kysyin että pitäisikö järjestellä/varailla jotain...
Seuraavan kerran kun se sanoo et "se vois olla kiva idea", niin nappaat samantien puhelimen käteen ja sanot että ookoo, varaanpa samantien kirkon! Kato mitä sanoo. Jos ei sano mitään ni sitte varaat kirkon. Ei kai se sitä enää peruakaan kehtaa sitten...?
Ja toi 3 vuotta ei vielä oo mikään ihan hirveen pitkä aika, tai riippuu tietty iästä, mut ei oo pitkä aika.