Ei tiedä että pitäiskö itkeä vai nauraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninni 86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etta ei Ninni86 ja Mimmi86 ole valttamatta yksi ja sama henkilo...

Mimmi86, kuka sit liekaan on, on voinut piruuttaan laittaa ton vastauken tahan ketjuun... eli ei siis Ninni86...

:laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 03:35 tuli mieleen kirjoitti:
Etta ei Ninni86 ja Mimmi86 ole valttamatta yksi ja sama henkilo...

Mimmi86, kuka sit liekaan on, on voinut piruuttaan laittaa ton vastauken tahan ketjuun... eli ei siis Ninni86...

:laugh:

ihme ettei kukaan aiemmin ole tuota vaihtoehtoa ottanut esiin...

Välillä tuntuu, kun näitä KaksPlussan keskusteluja lukee, että jos nuorehko nainen (joka mokaa sen verran, että paljastaa ikänsä) kysyy apua jossain ongelmassa niin heti ovat viisaammat vanhat variksia ilkkumassa... Oikeasti ovat kuitenkin vain kateellisia, kun eivät itse uskaltaneet nuorena vakiintua tai tehdä lapsia.

Ninni86! Tuo housuongelma oli todella typerä, onneksi sait suusi auki. Koita muistaa jatkossakin puhua ensin miehellesi jos jokin asia vaivaa, ettet saa näitä haahkoja kimppuusi! :hug:

Ootte te kans sokeita...ninnin jutuissa on niin selvä ristiriita ettei voi olla huomaamatta mistä tässä on kyse.
Mutta kannustakaa te vaan, mulle sama vaikka meette kuin halpaan :laugh:

Se palstahäirikkö on täälläkin, HALOO!

Ja itse asiasta, tunnistan itsessänikin uhrautuvaisen pikku marttyyrin. Oikeastaan tajusin sen silloin, kun aloin osoittaa "omaa tahtoa" ja uskalsin suuttua. Mieheni sanoi "; Onpa mukava kun sullakin on omia mielipiteitä, etkä aina ole samaa mieltä kuin minä".

Mä oon palstahäirikkö,kun käyn ilmasemassa mielipiteeni?! Enpä oo tietääkseni häiriköiny kuitenkaan, luulisin että mulla on yhtälailla oikeus ottaa kantaa.
Ikävää että katsot oman mielipiteesi ainoaksi oikeaksi, kun ilmeisesti eriäviin sellaisiin ei mielestäsi ole oikeutta?
Katsoisit peiliin. Muuta en sano enää, sinulle tai muillekaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:05 HALOO kirjoitti:
Mä oon palstahäirikkö,kun käyn ilmasemassa mielipiteeni?! Enpä oo tietääkseni häiriköiny kuitenkaan, luulisin että mulla on yhtälailla oikeus ottaa kantaa.
Ikävää että katsot oman mielipiteesi ainoaksi oikeaksi, kun ilmeisesti eriäviin sellaisiin ei mielestäsi ole oikeutta?
Katsoisit peiliin. Muuta en sano enää, sinulle tai muillekaan.

Ei se mielipide vaan se tyyli!

Joskus voi saada paljon pahaa aikaan pienillä sanoilla.
Toivottavasti ei tällä kertaa kuitenkaan.

Yhteistyössä