Ei tule lapset enään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea aikansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea aikansa

Vieras
Emme jaksa enään taistella koska lapset tulee ja koska ei. Nyt päätettiin lopettaa ja ns luopua lapsista. Ei näe isä lapsiaan enään. Surullista,mutta tämä vaikuttaa meidän perhe-elämään jo niin paljon

isällä On oikeus tavata lapsiaan.äiti ei voi sitä estää. Mutta jos isä ei halua tavata lapsiaan, häntä ei siihen voi pakottaa, ikävä kyllä.
Lapseni isä lopetti tapaamiset n 2,5 vuotta sitten ihan "seinään" ...ei auttanut mikään, eikä ole vielä tähänkään päivään ottanut yhteyttä.

Olemme ussperhe ja ei asiat ole niin helppoja jos toinen osapuoli ei anna lasia niin ei anna. Sakot on menny ja jäänyt maksamatta ja mitään sanktiota ei oletullut jalapsia ei ole näkynyt. Lapset aina viestessä luvataan saapuvaksi, mutta ne perutaa usien miten. Lapet ei saa vastata isälle puhelimeen ym. Sopimus on uusittu ja siltikään ei toiminut. Itse asiassa sen jälkeen huionommin. Oikeasti tämä on ollut rankempaa kuin luulinkaan, huh. Meidän avioliitto alkaa olee kohta ihan kuralla. Jotain on pakko pelastaa

Ei ole olemassa pakkoa tällaisessa tilanteessa. Tätä on asianajajien kanssa puitu nonesti ja ei voi mitään. Poliisitvoisi hakea, mutta onkose lapsen edunmukaista. Meistä ei jos joka kerta pitäsii poliisin hakea

Voi hitsi teidän tilannetta. Lapset on ilmeisesti ihan pieniä vielä. Auttaisiko jos ajattelee pitemmälle, että ne näkee viimeistään sitten kun ne osaa itse tulla teille ja tutustua uudelleen.

Kyllä minä pistäisin poliisit asialle. Olis meniaa aika noloo kun poliisi käy hakemassa lapset. Eiköhän pikkuhiljaa alkais toimii tapaamiset. Kova kovaa vasten vaan, se on pitkässä juoksussa lasten etu ja sehän on se tärkeä asia tässä.

Isä ei haluaisi laittaa poliiseja kun äiti on lapset pelotellut( yllätys yllätys), et poliisit tappaa jos ne tulee hakemaan. Uhkaus sinne on laitettu sakkojen maksamattomuuden ja tehoamattomuuden jölkeen. Keskimmäinen lapsi soitti isälle,äidin pyynnöstä ja pyysi että ei lähetä poliiseja ku me ei haluta kuolla. Lapsi on siis 5 v

Isä ei haluaisi laittaa poliiseja kun äiti on lapset pelotellut( yllätys yllätys), et poliisit tappaa jos ne tulee hakemaan. Uhkaus sinne on laitettu sakkojen maksamattomuuden ja tehoamattomuuden jölkeen. Keskimmäinen lapsi soitti isälle,äidin pyynnöstä ja pyysi että ei lähetä poliiseja ku me ei haluta kuolla. Lapsi on siis 5 v

Siis ihan sairas tuo äiti. Nyt vaan painatte samaa nappulaa tappiin asti että menee ihan mahdottomaksi niin mutsi todetaan niin pöljäksi että saatte lapset koknaan. Tuollainenhan on jo haitallista lapsille, ette vaan voi nyt antaa periksi. Teidän pitää saada lapset pois tuollaiselta tyrannilta. Ihan kamalaa!!

Sen ole huomannut, että eroperheissä voi olla hyvin hankalaa olla vastuussa lapsista silloin, kun he eivät ole läsnä. Ydinperheissä lapsista ollaan yhdessä vatuussa aina, oli lapset sitten kotona tai kylillä. Mutta miten isä voi suojella lapsiaan edes "hullulta" äidiltä. En toki tiedä onko äiti hullu, mutta ei toi käytös kovin hyvältä vaikuta.

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
Olet kirjoittanut aikaisemminkin ja sanoin silloin, että kuulostatte marttyyreilta tai jotakin vastaavaa. Pitää käyttää kaikki keinot, eikä olla munaton ja jättää lapsia vaan äidin armoille. Uhkasakot peritään ulosoton kautta, jos niitä ei maksa ja poliisi kyllä pystyy lapset hakemaan asiallisesti, siinä ei ole ongelmaa. Ihan tekosyiltä kuulostaa. Lastensuojeluilmotuskin pitäisi tuossa tapauksessa tehdä, jos siellä tosiaan on noin hurjaa miltä kuulostaa. Kyllä teidän ajattelunne on ihan jostakin. Kaivakaa pää sieltä pois.

[QUOTE="vieras";24986200]Olet kirjoittanut aikaisemminkin ja sanoin silloin, että kuulostatte marttyyreilta tai jotakin vastaavaa. Pitää käyttää kaikki keinot, eikä olla munaton ja jättää lapsia vaan äidin armoille. Uhkasakot peritään ulosoton kautta, jos niitä ei maksa ja poliisi kyllä pystyy lapset hakemaan asiallisesti, siinä ei ole ongelmaa. Ihan tekosyiltä kuulostaa. Lastensuojeluilmotuskin pitäisi tuossa tapauksessa tehdä, jos siellä tosiaan on noin hurjaa miltä kuulostaa. Kyllä teidän ajattelunne on ihan jostakin. Kaivakaa pää sieltä pois.[/QUOTE]

Nyt kyllä erehdyt, en ole aijemmin tästä mitään kirjoittanut. En ylipäätään ole kirjoittanut tänne ennen mitään vaan olen lueskellut tarinoitanne. Täällähän on paljon samankaltaisia tarinoita ja niissä voi erehtyä.

Ainut konsti on laittaa ne poliisit hakemaan lapset. Voi sitä kauhun tunnetta mikä lapsilla on kun poliisin näkevät, mutta ei auta kuin järkyttää lapsen mielet ja sotimaan. Mistä voi olla varma että äiti ei teee lapsilleen jotain pahaa kun on noin omistus haluinen kun sinne mennään niitä hakemaan. Minua ainakin tämä pelottaa hurjasi.
Ja eipä tuo teidän nurina ja ilkeily oikein ole kovinkaan sopivaa ja hyvää käytöstä.

Pitääkö olla aina joku toinen puoli mikä on paha? Eikö oikeasti voi olla niin,että jos joku haluaa olla ilkeä niin sitä on, tekee toinen mitä vain.

Älä ole nössö.
"Toi on ilkee, mä en ala. Jonkun pitää sanoo tolle että mä oon oikeessa".
Herrajumala sentään!! Vähän jämäkkyyttä tai sitten onkin parempi että lapset on äitinsä luona koska tuntuu hyvin osaavan asoitaan ajaa.
Ihme valittamista ja toisten niskaan asioita kaatamassa. Menkää itse hakemaan ne lapset ja ottakaa poliisi mukaan jos ei auta. Tai toisinpäin, kun poliisi menee hakemaan niin isäkin on paikalla. Mikään muu ei voi olla tärkeämpää. Jos ei onnistu niin sitten vika on kyllä teissä.

Yhteistyössä