[QUOTE="vieras";24987742]Miksi minusta tuntuu, että sinä et enää jaksaisi ja haluaisit luovuttaa? Puhut nyt omasta puolestasi, et miehen? Ja vaikea tilanne on aivan varmasti siitä ei ole epäilystäkään, mutta jos oikeasti haluaa, niin kyllä pystyy. Melkeimpä mihin vaan. Jos oikeasti haluatte lapsia nähdä niin laitatte ne poliisit hakemaan heidät. Se on pienempi paha, kuin se että annatte olla. Äiti ilmeisestikin(?) on aika sekaisin, ja minusta te jopa vaarannatte lapset hylkäämällä heidät. Tässä tietenkin on vain teidän versio asioita, joten paha puuttua kun kuulee vain yhden version totuudesta, mutta sanomasi perusteella olen sitä mieltä, että julmia olette jos luovutatte. Ne lapset ansaitsevat parempaa, he ansaitsevat sen että taistelette heidän puolestaan, ja teette kaikkenne jotta saatte heitä nähdä. Tässä tilanteessa se vaatii poliisin mukaan ottamista tilanteen selvittämiseksi. Minusta aika raukkamaista sanoa, että kun se äiti on niin vaikea ja ei jaksa eikä pysty parempi antaa olla. Huh.[/QUOTE]
Olet osittain oikeassa siinä,että minä olen kyllästynyt tilanteeseen ja aivan loppu, mutta silti haluan niitä lapsia tavata ja jo ihan pikkuveljenkin takia. Minähän en voi asialle tehdä mitään,muutakuinse ilmoituksen. En siis voi lähteä poliisien kanssa hakemaan lapsia tmv. Varmasti on raukkamaist,mutta kuntuntuu,että raja tulee vastaan. Meilläon ollut paljon muutakin näiden vuosien aikana surua ja murhetta mikä on vielä syönyt pahemman kerran. Itse oli ainakin puoli vuotta ns pois pelistä kokonaan jokunen aika sitten. Asia on ihan helvetin kipeä vieläkin ja tulee aina olemaan ja se on yksi ase mitä äiti käyttää. No joo joidenkin mielestä tuo taas tekosyy ja selittelyä, mutta niin saamarin tottta.