Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivi79

Vieras
Eilen oli toisen inssin jälkeinen testipäivä. Elämämme ensimmäinen haamu. Tänään tein vielä kahdella muulla testillä ja plussahan tuo nyt sitten on. Tätä ei voi uskoa todeksi. Kaksi ja puoli vuotta ollaan yritetty ja toivottu ja juostu lääkäreillä. Ikinä ei olla testiin saatu yhtään mitään. Käsittämätn tunne jota ei voi sanoin kuvata. Unen omaista......toivotaan ja rukoillaan että pikkuinen pysyy kyydissä mukana.

Coctailina meillä oli:
-Puregon 50iu
-Pregnyl irroitus piikki
-Inseminaatio (tällä toisella kerralla ei ollut lainkaan pidättäytymispäiviä)
-Lugesteron (kaksi kuulaa iltaisin)

Lisäksi olen syönyt Multitabs Special 2+ vitamiinia ja siitepölyä (kuulostaa hassulta).

Hirmuisesti plussa onnea kaikille ja jos Reeta sattuu lukemaan tämän, niin halauksia ja haikaroita erityisesti sinulle. Olette miehesi kanssa ihania. Toivotaan nyyttiä teille ja kaikille muillekin täällä tallustaville.

olipa ihania uutisia :flower:

Meillä olis ensimmäinen inssi eessä mahollisesti ei ens vaan seuraavalla viikolla.. Tänään pistin kolmannen menopurin ja ens pe olis ultraan meno..

Oon ittekki syöny noita multitabseja, mistä oot hankkinu noi siitepölyt..? ja vaikuttaako ne miten tai mihin..?

Toivotaan, et teillä kaikki menee hyvin loppuun asti.. =)

TODELLA TODELLA PALJON ONNEA :hug: Ihanaa että vihdoin pääsitte myös odottamaan, paljon tarrasukkia mukaan. Meilläkin tuli just kaksivuotta täyteen yritystä tästä toisesta kun teimme positiivisen testin :flower: Sulla taitaa mennä laskettu aika marraskuunpuolelle?

Siitepölyä on mieheni tilannut netistä: www.hunajalahde.com.
Vaikuttaa kuulemma hedelmällisyyteenkin kaiken muun ohella. Sitä on kuulemma käytetty Jugoslaviassa ihan lapsettomuuden hoitoon. Tehosta en sitten mene vakuuteen ja lääkäriltä aioin huomenna kysyä että uskaltaako enää ottaa sitä.

Peuhu: Siis onko mulla menny ohi teidän plussa? Valaise mua hiukan? Miehen kanssa tuossa laskeskeltiin ja pyöriteltiin raskauskiekkoa ja todettiin että laskettuaika osuis isänpäivälle.... =)

peuhu: hyvä muisti mulla mutta kamalan lyhyt.....tuolta tammikuun hoidoista bongasin ja näköjään olin sitten ihan onnitellutkin sua. Kyllä mulla on huono muisti. Teillä ollut testipäivä 15.2. Onnea kovasti vielä. Tuntemuksia? Oireita?

Lähetin tuonne verkon pitäjälle postia että voisivat kehittää sellaisen palstan tänne kuin: plussanneet lapsettomat. Sinne olis paljon helpompi mennä kuin tuonne odotuspuolelle jossa monellakaan ei ole ollut raskaaksi tulon kanssa mitään ongelmia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2006 klo 14:40 Päivi79 kirjoitti:
peuhu: hyvä muisti mulla mutta kamalan lyhyt.....tuolta tammikuun hoidoista bongasin ja näköjään olin sitten ihan onnitellutkin sua. Kyllä mulla on huono muisti. Teillä ollut testipäivä 15.2. Onnea kovasti vielä. Tuntemuksia? Oireita?

Lähetin tuonne verkon pitäjälle postia että voisivat kehittää sellaisen palstan tänne kuin: plussanneet lapsettomat. Sinne olis paljon helpompi mennä kuin tuonne odotuspuolelle jossa monellakaan ei ole ollut raskaaksi tulon kanssa mitään ongelmia.

Kyllähän tämä lapsettomuus on aika suuri ongelma , tuntuu että on tosi paljon ihmisiä jotka siitä kärsii. Jotenkin keskusteleminen sellaisen kanssa joka ymmärtää tilanteen olisi helpompaa kuin tuolla "yleisellä" odotus palstalla.Mä olinkin ainut ivf hoidoilla plussannut siinä tammikuun pinossa ja riina plussasi clomeilla ja muille tuli nega joten ei nää hoidotkaan niin tehokkaita tunnu olevan. usein saa vuosikausia odottaa ennenkiun tärpää.

Mulla ei ole mitään raskaus oireita, joskus tuntuu et en ole raskaana ollenkaan. Kävin jo ultrassakin kun viikkoja piti olla 7 mut selvis siellä että ei ollutkaan kuin vasta 5 joten sykettä ei näkynyt,ruskuaispussi vaan. Sain onn eksi uuden ajan 21.3. Viime raskaudessa oli jo kamalan pahaolo näillä viikoilla(6+2) ja nyt ei mitään.Kärsivällisyyttä tämä raskaana olokin vaatii ( heti kun haluaisi että mahakin on kuin rantapallo :D ).

Kiitos kaikille tarrasukista, liimoista ja onnitteluista. :heart: Toivottavasti on apua.

Ei tätä vielä oikein usko....ensimmäinen ultra on väestöliitossa 27.3.

Plussa onnea kaikille :flower:

Oikein paljon onnea Päiville! Minustakin olisi todella hyvä ajatus "plussanneet lapsettomat", itsellä ollut nimittäin sama tilanne. Tyttö nyt 4 kk. Aurinkoisia kevät päiviä kaikille toivottelee Ellimaija.

Yhteistyössä