Eihän mun mies koskaan....(mitä ajatella)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Mies oli eilen viihteellä ja meinasin tossa pestä miehen kauluspaidan ens viikoksi, kun tarvii sitä, no empä pessytkään, oli paidassa meikkivoidetta ja huulipunaa!!!!!!
En tiedä mitä pitäs aatella, eihän mun oma kulta mua koskaan pettäs, kaksi pientä lasta on, vaikka eihän se mitään estä......
*pää ihan sekasin*

Eihän täydessä baarissa naisen tarvi kuin vähän horjahtaa miestä päin niin jo on vaatteet meikkivoiteessa. Tai jos on tanssinut jonkun kanssa??? Miksi aina pitää epäillä???

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
No voi saatana. Kyllä alkoi paskasti teidän lauantai.

Älä muuta sano, voi tietysti olla, että on vaan tanssinut jonkun kaa, eihän siinä mitään, mutta koskaan ei voi tietää ja on aina vannonut, että rakastaa mua ja ei ikinä pettäs mua, mutta mistäs noista paskoista tietää ku ovat kännipäissään

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Eihän täydessä baarissa naisen tarvi kuin vähän horjahtaa miestä päin niin jo on vaatteet meikkivoiteessa. Tai jos on tanssinut jonkun kanssa??? Miksi aina pitää epäillä???

No sanoppa se, miksi pitää aina epäillä miksi ei voi vaan luottaa toiseen!!????
Mut tohon horjahtamiseen en todellakaan usko, oli voiteet just rinnan ja hartian välillä

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:
Millä kohtaa nuo 'tahrat' oli? Jos kauluksessa niin kyllä mulla kellot jo sois ja ukko tilille...

Rinan ja hartian välillä, just sillee et joku on nojannu siihen, saa ukko kuulla kunniansa ku rapuloistaan herää, helvetti sentään!!!
tais loma suunnitelmat jäädä...

Mun mies tanssii paljon eri naisten kanssa ravintolassa ollessaan yksin tai mun kanssa, silloin tietty vähemmän. Ei siis ihme, että välillä paidassa on huulipunaa tai puuteria ja varsinkin jos nainen sattuu oleen hieman humalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ap:
Millä kohtaa nuo 'tahrat' oli? Jos kauluksessa niin kyllä mulla kellot jo sois ja ukko tilille...

Rinan ja hartian välillä, just sillee et joku on nojannu siihen, saa ukko kuulla kunniansa ku rapuloistaan herää, helvetti sentään!!!

Entäs sitten vaikka joku olis tanssiessaan nojannutkin? En ymmärrä!
Ja mitä lomasuunnitelmat siihen kuuluu, että miehen paita on viihteellä tullessa vähän meikissä? Antakaa nyt hyvät ihmiset miestennekin elää!

Miksi pitää koko ajan kytätä ja kontrolloida? Tarkistaako sun miehes sun vaattees kun tulet viihteeltä? Että haiseeko partavesi ja onko alkkareissa vieraita karvoja???

Alkuperäinen kirjoittaja joo taas:

Ja mitä lomasuunnitelmat siihen kuuluu, että miehen paita on viihteellä tullessa vähän meikissä? Antakaa nyt hyvät ihmiset miestennekin elää!

Miksi pitää koko ajan kytätä ja kontrolloida? Tarkistaako sun miehes sun vaattees kun tulet viihteeltä? Että haiseeko partavesi ja onko alkkareissa vieraita karvoja???

Kiitos vaan, jos tietäsit meidän perheen niin et ihmettelis kyselyjäni, mutta kaunis kiitos muille

Ei miehillä kyllä YLEENSÄ ole puuteria tai huulipunaa paidoissa, ellei ole ollut läheisesti jonkun naikkosen kanssa...
Satunnaisia tahroja saattaa tulla, koska baarit ovat lähes aina tupaten täynnä, mutta kyllä sellaiset erottaa sitten niistä joiden takia on syytä epäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo taas:

Kiitos vaan, jos tietäsit meidän perheen niin et ihmettelis kyselyjäni, mutta kaunis kiitos muille

Sellaisella perheellä ei ole mitään arvoa, jossa ei homma toimi ja vaan kytätään. Näin on. Mun ei ole tarvinnut 11 vuoden aikana epäillä kertaakaan. Ei ole mitään syytä ja jos olisi emme olisi enää yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Sellaisella perheellä ei ole mitään arvoa, jossa ei homma toimi ja vaan kytätään. Näin on. Mun ei ole tarvinnut 11 vuoden aikana epäillä kertaakaan. Ei ole mitään syytä ja jos olisi emme olisi enää yhdessä.

Sinähän se ap:n perheen parhaiten tunnet...
Ap sanoi, ettei KOSKAAN ole tarvinnut mitään epäillä ja että mies on aina ollut uskollinen tjsp mutta mistä sitä ikinä tietää!!

Mä en ainakaan saanut ap.sta kyttääjä-vaikutelmaa. Sattui vain huomaamaan tahrat kun laittoi paitaa pesuun.

No niimpä, me ollaan oltu 12 vuotta yhessä ja tää oli eka kerta ku tämmöstä on, mies ollut ennenkin viihteelä (kuin myös) eikä ikinä oo tullut mieleenkään et ois pettänyt, paitsi nyt ja siitähän tuo otsikkokin kertoo:eihän mun mies koskaan ja kuinkas nyt on käynytkään???
Vaikka on tanssinutkin naisten kaa ei oo vaatteen ollu koskaan sotkussa

Alkuperäinen kirjoittaja rouva:

Ap sanoi, ettei KOSKAAN ole tarvinnut mitään epäillä ja että mies on aina ollut uskollinen tjsp mutta mistä sitä ikinä tietää!!

Mä en ainakaan saanut ap.sta kyttääjä-vaikutelmaa. Sattui vain huomaamaan tahrat kun laittoi paitaa pesuun.

Kiitos "rouva", sä sentäs ymmärsit mitä ajoin takaa, ei oo koskaan tullut ees mieleen 12 vuoden aikana et pitä sepäillä jostain, paitsi nyt kun huomasin noi tahrat, siksi alka rinnassa ahistaa kun ei tiedä totuutta

kirjoitti itse, että jos tuntisit meidän perheen niin et ihmettelisi kyselyjäni=epäilyjäni. Että lue sinä vaan mitä ja miten huvittaa, mutta älä puutu muiden mielipiteisiin, jos et lue koko ketjua.

[/quote]

[/quote]

Joopasen joo.. Jos teidän perheessä on ihan ok, että vieraiden naisten meikit on sun miehes paidalla baari-illan jälkeen, niin eihän siinä mitään. Mutta otapa huomioon, että toisilla voi olla hieman toisenlaiset "rajat" omissa suhteissaan, eikä se silti tarkoita sitä, että heti olisi joku hemmetin kyttäysmeininki päällä.. Hohhoijaa. Ymmärrän sua ap täysin, sillä kyllä mullakin mieleen tulisi kaikenlaisia asioita sinun tilanteessasi, vaikkei mitään olisikaan tapahtunut.. Toivottavasti saatte asian selvitettyä!!

kirjoitti itse, että jos tuntisit meidän perheen niin et ihmettelisi kyselyjäni=epäilyjäni. Että lue sinä vaan mitä ja miten huvittaa, mutta älä puutu muiden mielipiteisiin, jos et lue koko ketjua.

Niin tarkotin tolla että jos tuntisit perheemme niin sitä että ei tosiaankaan oo näitten vuosien aikana ikinä tullut ees mieleen epäillä toista, siksi nyt alko epäilys nostaa päätään

Mulla on niin pitkä liitto takana et meillä toi menis huumorilla, eli näyttäsin paitaa miehelle ja kysysin et "mitäs tää on" pilke silmäkulmassa ja menisin miehen viereen sänkyyn peuhaamaan (siis niinkun lapset peuhaa ;)). Jos krapulaiselle rupee räyhäämään ei varmaankaan saa mitään hyvää aikaseks. Ennemminkin se mies voi ajatella että missähän se tanssikumppani nyt on kun oma akka vaan rähjää, että se siitä kivasta, kiltistä illasta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mulla on niin pitkä liitto takana et meillä toi menis huumorilla, eli näyttäsin paitaa miehelle ja kysysin et "mitäs tää on" pilke silmäkulmassa ja menisin miehen viereen sänkyyn peuhaamaan (siis niinkun lapset peuhaa ;)). Jos krapulaiselle rupee räyhäämään ei varmaankaan saa mitään hyvää aikaseks. Ennemminkin se mies voi ajatella että missähän se tanssikumppani nyt on kun oma akka vaan rähjää, että se siitä kivasta, kiltistä illasta sitten.

Joo, tarkotus ei ollut ruveta räyhäämään vaikka jostain viestistä sen kuvan saikin, kysyn ihan asiallisesti et mistäs nää on tullut ja sit katotaan jatkoa vastauksen mukaan

Miehesi on todennäköisesti tanssinut hitaita jonkun naisen kanssa, jolla on ollut meikkiä naamassa. Ei kai sen takia tarvitse lomasuunnitelmiaan muuttaa? Itsekin olen nuorena taatusti monen miehen paidan tahrinut, sillä tanssittua tuli usein ja paljon.

Yhteistyössä