eihän parisuhteessa kuuluisi tuntea itseään ei halutuksi? saati sitten joutua yöllä yksin itkemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
eihän? näin kuitenkin on käynyt, mies ei saanut eka unta ja valvotti muakin kun pyöri minä sitten aloin pohtimaan iltaisia tapahtumia ja kaikkea muutakin kylläpä osasi tulla pahaolo. minä sitten uskallauduin avautumaan itku kurkussa miehelle siitä kun en tunne itseäni halutuksi. kun itselle melkein joka toinen kerta kun mies tulee vähissä vaatteissa lähelle niin alkaa tekee mieli ja miehelle ehkä joka kymmenes kerta jos sitäkään,kerroin tämän miehelle ja kysyin vielä että missä vika on,ei kuulemma minussa,hän ei vaan halua niin usein.

no sitten kysyin että mikä siinä sitten on voinut muuttua muutaman kuukauden aikana niissä sun haluissa kun joku aika sitten vielä halusit, vieläkin tippa linssissä olin siinä mies ei vastannut mitään! vaikka varmasti kuuli!

mies on ensinnäkin vasta 22v joten kai pitäisi olla mies parhaimmassa iässä ja suhde on jatkunut 7kk niin ei pitäisi olla siitäkään (siis voisi ymmärtää jos useamman vuoden yhdessä olon jälkeen olis välillä laimeampaa mut).

mulla on tosi pahaolla tän takia. ennen mua vietiin makkariin pari kertaa päivässäkin nyt saa olla ikionnellinen jos pari kertaa viikossa, yleensä ei edes sitä.

ja jos mikään ei ole vialla ja jos se kerran tntuu hyvältä ja jos kerran mä oon niin seksikäs mitä mies sanoo niin mihin sen halut on hävinnyt?
ja miksi se ei vällitä jos mulla on pahaolla?

no mutta siskot en mä miestä tarvitse voidakseni elää,mielummin sitten yksin kuin huonossa suhteessa. vaikka mies on kyllä ehtinyt tulla kovin rakkaaksi näiden kuukausien aikana. no koetan mennä nukkumaan öitä kaikille

Hei pieni, elä hätäile! Suhteenne on vasta nuori. Suhteissa, kyllä hyvissä ja onnellisissa suhteissa myös, on erilaisia aikoja. Myös seksuaalisesti. Toisina aikoina seksiä on monta kertaa päivässä, joskus väli venyy vaikka kuinka. Eikä siinä edes ole syytä huoleen.

Ehkä sun miehellä on nyt muuta mietittävää? Onko hänellä joitain huolia tai stressiä? Tai ehkä hän vain tarvitsee vähän enemmän omaa tilaa vähäksi aikaa. Anna hänelle sitä.

Tottakai siun mies sinnuu haluaa :hug: Jos seksi on vähentyny päivittäisestä kerran-pari viikkoon niin en olis huolissani :) Me taidettiin miehen kanssa olla tuossa tilassa jo parin kk seurustelun jälkeen.

Siihen, miksi siun mies ei välitä siun pahasta mielestä, en osaa sanoa syytä :( Se teiän pitää ite keskustella. Joillain miehillä on vaan sellanen asenne, että naiset nyt pillittää millon mistäkin. Tai sitten ne ei vaan osaa lohduttaa, kun eivät oikein tiedä miten lähestyä loukkaamaansa naista, me annetaan niin ristiriitasia viestejä ;) Miehet kun ei tajua, että "painu helvettiin siitä" tarkottaakin "ota syliin" :D

Niin ja tuosta otsikosta vielä. Kyllä parisuhteessakin on päiviä, jolloin ei tunne itseään niin halutuksi. Ja on öitä, joina joutuu yksin itkemään. Toivottavasti ne jäävät vähiin, mutta joskus sitä on semmoistakin.

Ehkä se miehesi kuitenkin välittää pahasta olostasi (toivottavasti), mutta ei vaan ymmärrä sitä. Ja voi se olla vaikea paikka vastatakin, jos se ei itse ole erityisemmin huomanut eroa tilanteessa tai e tiedä, mistä se johtuu. Tuo halukkuus-aihe on miehille aika herkkä alue...

ei muka syytä huoleen? eikös se että mies ei välitä edes puhua asiasta joka satuttaa mua näin anna syytä huoleen jo itsessään.

toisekseen jos käytetään esimerkkinä vaikka minun isääni niin hän on ollut äidin kanssa 26v ja vieläkin vihjailee päivittäin äidille(kyllä meillä puhutaan vanhempien välillä mlkein kaikesta), eikä varmasti ole koko tuona aikana kertaakaan äitiä torjunut seksuaalisesti (vaikka oli yksityisyrittäjänäkin ja teki aamusta iltaan töitä). oma miesystäväni tekee 8h päiviä /5pv viikossa joten eise työkään voi olla se mikä selittäisi asian. n mä halua elää suhteessa jossa muutaman kuukauden jälkeen on tällästä, mä tarviin rinnalleni MIEHEN.

mulla itselläni on tässä hirveä stressi tosi monesta asiasta,mutta sitäkin tärkeämpää mulle ois että elämässä olisi asioita mistä nauttia. no ei tää olo täällä netissä roikkumalla helpota :(

Mistä sinä voit tietää, onko isäsi torjunut äitisi??

Musta Kiinin vastaus oli loistava. Mutta jos se ei tyydytä sua niin voimia ja onnea selvyyden etsintään.

Mutta elä nyt ihan hätiköi. Kauan tämä asioiden tila on jatkunut?

ekaa kertaa tämän illan aikana mua naurattaa,kiitos! kiin. painu helvettiin todellakin tarkoittaa että ota syliin. tai siis joskus tulee sanottua noin kun oikein sattuu,ja samalla toivottua että mies vähät välittää käskystä ja rutistaa. mutta tänä iltana tosiaan vaan itkin ja kerroin asian mahdollisemman nätisti ja ymmärrettävästi. mä vaan pelkään että tästä tulee liian iso muuri välillemme,varsinkin jos asiasta ei edes puhuta. en mäkään varmaan haluaisi niin usein jos iltaisinkin ajttelisin vaan nukkumista:mutta kun ajattelenkn sitä miltä miehen iho tuntuu,käsien kosketus,huulien niin alkaa väkisinkin halut hyrrää. mies ei ilmeisesti kovin ajattele. en mä tiedä ehkä vika onkin vaan mussa :`(

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Aikamoiset seksuaaliset paineet sä kyllä miehelles lataat, tiesitkös.

Mie kans mietin, että ei kai seksi ole teiän suhteessa ainut keino osottaa rakkautta ja läheisyyttä? "Olet haluttava" voi sano niin monella muullakin tapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
ekaa kertaa tämän illan aikana mua naurattaa,kiitos! kiin. painu helvettiin todellakin tarkoittaa että ota syliin. tai siis joskus tulee sanottua noin kun oikein sattuu,ja samalla toivottua että mies vähät välittää käskystä ja rutistaa. mutta tänä iltana tosiaan vaan itkin ja kerroin asian mahdollisemman nätisti ja ymmärrettävästi. mä vaan pelkään että tästä tulee liian iso muuri välillemme,varsinkin jos asiasta ei edes puhuta. en mäkään varmaan haluaisi niin usein jos iltaisinkin ajttelisin vaan nukkumista:mutta kun ajattelenkn sitä miltä miehen iho tuntuu,käsien kosketus,huulien niin alkaa väkisinkin halut hyrrää. mies ei ilmeisesti kovin ajattele. en mä tiedä ehkä vika onkin vaan mussa :`(

No ei nyt silleen, mut aina ei halut kohtaa ja se on ihan ok. Sehän on hienoa, jos ne halut siis hyrrää. Ehkä voit tyydyttää itse itsesi, jos mies ei lämpene, ja yrität sit toisen kerran uudestaan. Mut on se sille miehellekin painostavaa, jos kokee, että aina pitäis haluta ja pystyä. Kyllä se siitä!

kuules hei: voin tietää sen onko isäni torjunut äitini: ihan siksi kun äidin kanssa ollaan asioista keskusteltu! ja isä kertoo asiat keskustelemattakin,meillä nääs on sellanen perhe että kaikesta voi puhua. mä oon kyllä tavallaan vähän kateellinen äidille se on mua tuplaten vanhempi mutta silti sill äon mies joka haluaa samanlai ku aina ennenkin. no nyt mä menen sänkyyn sama se missä sitä itkee.

en mä pahalla tarkoittanut pettynyt. Ihmettelin vaan. Kun luulen, että kaikille tulee hetkiä, ettei ne halut ihan kohtaa. Mutta olette ilmeisesti vielä aika nuoria ja suhdekin on tuore. Kaikenlaista kommervenkkiä sitä on opittavana. Toivon sulle ihan sydämestäni kauniita unia ja avaimia ongelmaanne.

Ja ehkä yritin vaan sanoa, että melkoiset paineet sille miehellesi asetat. Saako hän toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan? Vai pitääkö hänen täyttää se miehen mielikuva, mikä sinulla päässäsi on? Seurustelu tapahtuu kuitenkin oikeiden, vajavaisten ihmisten kanssa. Olette kaksi ihmistä etsimässä yhteistä säveltä. Onnea ja ymmärrystä matkan varrelle.

Ehkä olis munkin paras mennä nukkumaan...

miten niin aina ei halut kohtaa,tää tilanne on koko ajan päällä, ei meillä varmaan olis seksiä ku kerran kuussa jos mä en tekis aloitteita ja jos e tekisi asioita jotka kiihotta miestä. musta vaan se on alkanut tuntuu jotenkin luonnottomalta,kai miehenkin pitäis haluta ilman että toisen tarvi kiehnää ja kosketella puoli tuntia. emmä tiedä nää ajatukset vaan kiertää kehää.

-pahin oli yksi viikonloppu kun meillä oli kahenkeskistä aikaa,mies lopetti rakastelun kesken a kun mä aloin tkee ja vähän meuhkaa asiasta niin sitten se lähti ovet paukkuen menee ja jätti mut itkemään. mikään ei oo tuntunut niin pahalta

Voihan se olla ettei teidän seksuaaliset halukkuudet vaan ihan kohtaa.

Mutta ootko itse ajatellut, miltä miehestäsi on mahtanut noina hetkinä tuntua? Kun hän ei ehkä ole kelvannut sinulle sellaisena kun on? Kun ei ole ollut tarpeeksi halukas? Kyvykkyys ja halukkuus on oikeesti miehille hyvin herkkiä kohtia -siis usein, ihmisestä riippuen tietty.

Ja ei se seksi pitkässä suhteessa vaan ole niin yksinkertaista aina. Oma asenteesi voi tehdä miehelle aloitteen tekemisen jopa vaikeaksi.

Kauan teillä on tätä ongelmaa jatkunut? Kun aluksi kai meni hyvin?

hirveät kirjoitusvirheet väsyneenä. mulla nyt on ikää 25v jo,ja muutamia vakavia suhteita ennen tätä,eikä ennen oo tällästä joutunut kokemaan. ei mua haittaisi jos joskus kyllähän minä nyt ymmärrän eetä joskus toinen voi olla esim.niin väsynyt ettei vaan jaksa ku kaatuu sänkyn tms. mutta tää nyt vaan jatkuu ja jatkuu ja tuntuu va pahenevan.

musta tuntuu että saa seksi jäädä kokonaan pois sitten,itsekästä joo, ja ehkä typerääkin,mutta mielummin tunnen itseni halutuksi ja olen ilman kuin torjutuksi ja mies saa tyydyksensä. ehkä se alkaa sit tajuamaan miltä se tuntuu ja suostuu sit edes puhumaan.

Osaatko kuvitella miltä susta tuntusi, jos et vaan haluaisi jonain iltana, et pääsisi tunnelmaan, se ei vaan tuntuisi oikealta ja lopettaisit rakastelun kesken ja miehesi alkaisi meuhkaamaan?

Wanhan ämmän mielipide: kun on jo 7 kk kiksauteltu kuin kanit, ei tarviikkaan enää joka päivä olla jyystämässä ;) Siis oikeesti.... eli alkuhuuma kestää aikansa ja silloin ei lemmenleikistä saa tarpeekseen vaikka miten yrittäisi. Mutta se jatkuva naksuttelu menee ohi. Ei miehetkään mitään panoautomaatteja ole. Kun suhde vakiintuu, ei tarvii olla koko ajan hässimässä.

Alkuperäinen kirjoittaja seksin saaja:
Sano sille ukolles, että sulle on ihan sama miten usein sitä panettaa, mutta siellä missä sä elät harrastetaan seksiä joka toinen päivä.
Tää oli kyllä aika hyvä :laugh: :laugh: :laugh: Miehet saa varmaan sanoa ihan samoin? Mitä nyt olen vajaat 7 vuotta palstalla keikkunut, yleensä on aina porukka ollut sitä mieltä, ettei tarvi antaa, jos ei haluu. Ja kumppanin pitää se ymmärtää. Sun linjasi onkin ihan uusi...joten...hopi hopi kaikki väsyneet äitliinit, haarat levälleen, jos ukko niin tahtoo ;)

Yhteistyössä