Alkuperäinen kirjoittaja heiii:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Tässä nyt taisteltu jos jonkin aikaa.. (meillä oli suhde)
no nyt kun mun piti saada toi tolppa tosta pihasta käyttöön kun tämä toinen auto lähtee syksyks/talveks/kevääks pois.No nyt se lähti ja se vuokranantaja haki siihen säilytykseen joksin aikaa jonkun toisen auton.
Sanoin et tarviin tolppaa koska aamusin on jo pakkasta.
Niin siis tolppa ei kuulemma toimi ja siinä ei mulla ole annettu lupaa pitää autoa, vaan tossa kadulla JUST :kieh: :kieh:
Sillon kun kävin kattomassa kämppää kysyin et saanko ton paikan sano joo kun ei sitä ite tarvii.Jos oisin tienny etten saa.. en olis edes muuttanut, koska mun auto tarvii tolpan.
Muutenkin ollut mua kohtaa niin vittu*mainen kun kukaan voi olla!
Eikö aikuinen mies kestä eroa, lyhyestä suhteesta jotta pitää ruveta kuspääks.
Mulla kolme pientä lasta joita nyt lappaan sit autoon tien reunasta, josta toinen kulkee mun penkin kautta koska toisella puolella on pusikko :kieh:
Koko ajan uus kämppä etsinnässä, ei ole vaan vielä löytynyt.
Menee hermot!!!!!!!!!!!!!
En nyt maksanut edes vuokraa.. :ashamed: on mulla rahat mutta kun se keksii kaiken maailman syitä kiusaakseen meitä niin vitt* niin ottaa päähän et panttaan sitä niin kauan jotta sekin saa jotain!
Joo alennun sen tilaan... mut ei voi mitään..
Kukaan sen ikäinen ei oikeesti voi olla niin paskamainen ketään kohtaan vaan sen takia ettei nainen halunnutkaan jatkaa sen kans suhdetta. |O
Ja sit kun löydän uuden kämpän niin pidän sellaset bileet et laitan kaupungin jokaiselle ihmiselle et saa tulla!! Ja just sillon lauantaina kun hän niin mieluistasti nukkuis kun on viikon ainut vapaa päivä :kieh: :kieh:
Vitutt*aa tollanen prkl.
Kiitos.
siis asutko kerrostalossa. sen miehen osakkeessa? missäs se ite asuu? ja kait sulle se tolppa kuuluu, jos se on asuntokohtanen??
tää on tavallaan paritalo.. samassa pihassa suvun toinen paritalo..