Eikö ihmiset tiedä mitä on hygienia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällööntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällööntynyt

Vieras
Mua alkaa nyppiä niinkin yksinkertainen asia kun hygienia kun siitä ei pidetä huolta. Sinkku siis olen ollut muutaman vuoden ja miesten kanssa kaikki kaatuu aina siihen hygieniaan. Eka mies mitä viimeisen parisuhteen kariuduttua tapailin ei osannut huolehtia alapään hygieniasta. Oltiin harrastettu seksiä ja seuraavana päivänä menin miehen luokse uudestaan. Hän vihjaili suihinotosta ja minäpä suostuin kunnes huomasin peniksen olevan esinahan alta täynnä ihme möhnää. Ei ollut käynyt edellisen seksikerran jälkeen suihkussa. Ja kuitenkin oli vehjettään tarjoomassa, hyi olkooon.

No meni joitakin kuukausia kun tapasin miehen baarissa. Silloin en huomannut mitään ns erikoista miehen hengityksessä koska en itsekkään varmasti baarissa ruusuilta tuoksu. No..tapailtiin sitten ihan selvinpäin ja joka kerta miehen hengitys haisi todella kuvottavalta. Kun olin hänen luonaan yötä seurasin kuinka hän hoisi hampaita, ei juuri mitenkään. Joskus vähän harjalla sutasi. Kun itse olen tarkka ja harjaan, lankaan ja käytän suuvettä. Kysyinkin mieheltä että koska käynyt viimeksi hammaslääkärissä ja vastaus yli 10 vuotta sitten eikä ollut aikomustakaan mennä. Miten ei muka itse huomaa että hengitys haisee niin pahalle ja jos joku muu huomaa ei kuitenkaan halua hoitaa asiaa kuntoon??

No viimesin mies jota tapailin vaikutti hyvältä, hyvältä ollakseen totta. Ei myöskään harjaa hampaita kun joskus ja oli aina monta päivää haisevat sukat ja kalsarit jalassa..

Minulla on paljon miespuolisia kavereita ja nekin valittavat monesti naisten alapään hygieniasta. Ja yks mies sanoi että harrasti seksiä naisen kanssa jonka alapää haisi. Kun vihdoin uskalsi asiasta vähän mainita niin nainen sanoi syyksi hiivan. KUKA HALUAA HARRASTAA SEKSIÄ JOS ON HIIVA. Eikö se hoideta ensiksi pois?? Kuullut myös naisesta joka ei käytä deodoranttia koska ei mielestään haise, muiden mielestä haisee täysin hielle päivästä toiseen...

Itse jos parisuhteessa olen/tapailen kunnioitan toista sen verran että hygieniasta huolehdin. Mikä siinä voi olla niin vaikeeta ihmisille kysyn vaan?

Pakko ilmeisesti lopettaa tapailu koska tiedä enää mitä inhottavia yllätyksiä paljastuu!!!!!!!!

Itekki tapasin kaikinpuolin mukavan miehen. No, miehen hygienissa ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta se kämppä. Aamulla oli kiva suunnilleen liukastua tyhjiin kaljapulloihin, eikä vessassa ollut koskaan paperia ja siivottu varmaan pari vuottta sitten. Ja oli ihan työssäkäyvä mies, eikä mitään alko ongelmaa sen mitä tapailtiin.