E
ei lasta enään
Vieras
Eikö kukaan koskaan mieti että olisipa jättänyt lapset tekemättä?ennen mulla ja miehelläni oli hyvä parisuhde nyt on kun on vauva jatkuvasti riitaa ja kaikki asiat umpisolmussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mulle lapset on tärkeempiä kuin mies.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle kyllä tulee parisuhde ennen miestä koska olis kiva olla saman miehen kans naimisissa kun lapsi lähtee isona pois kotoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ehkä me emme sitten sopeudu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä on sellainen tilanne, että mies myöntäny että lasten myötä mun kroppa menny pilalle ja hän ei enää tahdo minua seksuaalisesti. kuulema silti rakastaa. en tiedä mitä uskoa. en haluaisi rikkoa lapsilta kotia. minulle mies kelpaa sellaisena kuin hän on, mutta minä en siis kelpaa. jos lähden muuttamaan itseäni hänen ihannekuvansa suuntaan, niin onko se oikeaa rakkautta? ei minusta. aika rikki tässä ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa varmaan alkaa availemaan miehen kanssa niitä umpisolmuja ennemmin kuin haikailla sitä aikaa kun lasta ei ollut.Ei se hyvä parisuhde varmaankaan loppunut ole,täytyy vaan oppia luovimaan lapsen myötä erilailla![]()