V
vieras
Vieras
Mä olen 3 lapsen kanssa lähtenyt aina sairaalan vaatteissa, siis lapsella on ollut sairaalan vaatteet. Ihmettelin vain kun tuossa toisessa ketjussa oli juttua :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:joojoo, olipa tosi väsynyt juttu
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mun tuttu varasti ihan tahallaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
Joo, kuulemma jopa niitä seksyjä verkkoalkkareita pöllitään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Mulle jäi ne vahingossa jalkaan :ashamed: en mie tarkotuksella- kotona vasta huomasin että ei helvata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Mulle jäi ne vahingossa jalkaan :ashamed: en mie tarkotuksella- kotona vasta huomasin että ei helvata![]()
eikö ne kalsarit viskata käytön jälkee roskii?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Ei, ne pistetään pesuun.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Ei, ne pistetään pesuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolta lähtee KAIKKI mikä ei ole naulattu kiinni lattiaan tai seinään. Hävikki on valtava.
![]()
Ei, ne pistetään pesuun.
ootko tosissas? mä heitin ne kalsarit pois :| nehä on nii hepposet et varmaa hajoais koneessa