D
"daniela"
Vieras
jos sillä on ne laitteet se vaan räplää niitä... nytkin heräsi klo 7,siitä asti ränkkäsi pelikonsolia,eikä lopettanut ennenku huusin vihaisena. joo tiedän että mun olis vaan pitänyt ottaa se pois siltä. mutta mä oon niin kyllästynyt tohon,selkänsä kun kääntää niin se hakee jostain jonkun laitteen ja menee vaikka piiloon ränkkää sitä ja mulle riittää nyt.
eilenkin räpläsi puhelintaan varmaan 3-4tuntia.
ja nyt ne kaikki laitteet lähtee jonnekkin niin ylös että edes minä en niitä saa! pakko hommaa lukollinen kaappi.
miten sille voi antaa ikinä sen puhelinta takasin,kun sillä ei ole mitään järkeä puhelimen käytössä, sit alkoi eilen vielä itkee että sen pitää saada netti sen puhelimeen, siinä vaiheessa totesin että et todellakaan saa!
miten voi olla että touhu menee tollaseksi? ei kavereitten lapset toimi noin,ärsyttävää.
no nyt se on loppu,saa mankua loppuloman
eilenkin räpläsi puhelintaan varmaan 3-4tuntia.
ja nyt ne kaikki laitteet lähtee jonnekkin niin ylös että edes minä en niitä saa! pakko hommaa lukollinen kaappi.
miten sille voi antaa ikinä sen puhelinta takasin,kun sillä ei ole mitään järkeä puhelimen käytössä, sit alkoi eilen vielä itkee että sen pitää saada netti sen puhelimeen, siinä vaiheessa totesin että et todellakaan saa!
miten voi olla että touhu menee tollaseksi? ei kavereitten lapset toimi noin,ärsyttävää.
no nyt se on loppu,saa mankua loppuloman