kinkkinen ( ja pitkä ) juttu miehen pettämisestä ( epäilystä.. )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki ottaa päähän ja lujaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
jos olis vastaava tilanne, ehkä sanoisin miehelle ihan vakavasti (ei silloin kun se on kännissä tai krapulassa), että nyt selvitetään tämä asia. Jos ei suostu, sitten miettisin eroa. Täytyhän kumppaniin voida luottaa.
Me sovittiin yhteen muuttaessa, että kerromme toisillemme heti, jos joku ulkopuolinen alkaa kiinnostaa tai jos on käyty vieraissa. Ja luottamus toimii.

näin pitää yrittää tehdä. yritän sivistyneesti asiasta keskustella ensin..jos ei, niin eikö se ole merkki, että kaikki ei toimi suhteessa niinku pitää..??

Kuulepa ap.

Miehesi on pettänyt sinua.

Eikä sinun tulisi käyttää energiasi asioiden järjestelyyn eikä lapselliseen ootkos etkö oo -keskusteluun. On ilmeistä, että suhteenne ei ole miehen mielestä hyvä. Silloin se ei voi olla sinullekaan hyvä. Puolisoiden pitää rakastaa toisisaan ja olla vapaaehtoisesti toistensa kanssa.

Kyttäämiset ja kyyläämiset ja toisten naisten syyttelyt ovat todella lapsellia - joskin inhimillisiä - tekoja.

Anna miehesi mennä, jos hän on menoillaan. Selvästi hän ei ole onnellinen kanssasi. Toista ei voi pakottaa rakastamaan.

Pyri sinä olemaan se hyvä tyyppi, joka keskität energiasi lasten asioiden hoitoon. Niin, että miehesi voisi olla kelpo isä lapsilleen, parempi kuin sinulle aviomiehenä.

Ex mieheni petti minua puoli vuotta erittäin likaisesti. Vaistosin asian kyllä jo jonkin aikaa, mutta periaatteessa en huomannut päällepäin mitään outoa. Hajosi perhe, hajosi kaikki. Enkä vieläkään voi tajuta, kuinka hän heitti kaiken romukoppaan....kuinka edes tenavat ei merkinneet mitään.

Kaikenlaisia, kuulepa,

ehkäpää miehesi petti ja jätti sinut, että pystyisi elämään itse.

Sinun mielestäis hän heitti "kaiken romukoppaan". Kaiken ulkoisen. Lapset eivät saa olla syy, miksi pariskunta on yhdessä. Vapaaehtoisen rakkauden tulisi olla se. Ei voi elää liitossa, koska siinä ns. kuuluisi elää.

Vaikuttaa siltä että suhteenne ei ole kunnossa. Väärin on jo se että käy koko ajan viihteellä ja tapaus kuulostaa myös siltä että jotain sillä tuon naisen kanssa on ollut. Tärkeintä olisi että saisit pettämisasian selville.
Mutta ilman pettämistäkin tuo suhde on sellainen että mä en siihen jäisi. Ei lasten takia kannata olla yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Vaikuttaa siltä että suhteenne ei ole kunnossa. Väärin on jo se että käy koko ajan viihteellä ja tapaus kuulostaa myös siltä että jotain sillä tuon naisen kanssa on ollut. Tärkeintä olisi että saisit pettämisasian selville.
Mutta ilman pettämistäkin tuo suhde on sellainen että mä en siihen jäisi. Ei lasten takia kannata olla yhdessä.

kaikki vaan niin vaikiaa. paha olla.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kaikenlaisia, kuulepa,

ehkäpää miehesi petti ja jätti sinut, että pystyisi elämään itse.

Sinun mielestäis hän heitti "kaiken romukoppaan". Kaiken ulkoisen. Lapset eivät saa olla syy, miksi pariskunta on yhdessä. Vapaaehtoisen rakkauden tulisi olla se. Ei voi elää liitossa, koska siinä ns. kuuluisi elää.

niinkai. mutta miksi se mies sitten itki katkerasti kun sanoin hakevani eroa, että "minkälainen isä se lapsilleen tämmöistä tekee....jatketaan niinkuin ennenkin, niin muutkin on jatkaneet" ja blaa blaa. Ja kuten sanoin; touhu oli erittäin likaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita naiselle viestiä miehen nimissä, joskus kun saat puhelimen käteen. Kirjoita " oliko ihanaa viimeksi" tms...

Näinkö aikuinen ihminen toimii?

No, onko mies toiminut oikein...?? Valehtelee päin naamaa, niinkö se aikuinen toimii??

Mistä sitäkään tietää mitä tää mies on sille toiselle selvittänyt: varmaan sanonut että ollaan erottu jo jne. Ehkä kumpikin naisista on petettyjä tahollaan.
Miksi siis sotkea tähän tuota ihmistä: jos mies ei tunnusta ja edelleen epäilet, niin sitten jätät sen kun et voi luottaa.
Mutta älkää nyt tehkö tuosta koko jutusta mitään teinidraamaa, ajatelkaa lapsiakin. Jonkun pitää olla se aikuinen, se jolla on niitä käytöstapoja.

Laita naiselle viestiä miehen nimissä, joskus kun saat puhelimen käteen. Kirjoita " oliko ihanaa viimeksi" tms...

Näinkö aikuinen ihminen toimii?

No, onko mies toiminut oikein...?? Valehtelee päin naamaa, niinkö se aikuinen toimii??

Mistä sitäkään tietää mitä tää mies on sille toiselle selvittänyt: varmaan sanonut että ollaan erottu jo jne. Ehkä kumpikin naisista on petettyjä tahollaan.
Miksi siis sotkea tähän tuota ihmistä: jos mies ei tunnusta ja edelleen epäilet, niin sitten jätät sen kun et voi luottaa.
Mutta älkää nyt tehkö tuosta koko jutusta mitään teinidraamaa, ajatelkaa lapsiakin. Jonkun pitää olla se aikuinen, se jolla on niitä käytöstapoja.

Toinen, siis se naikkonen tietää hyvin tarkkaan että ollaan yhessä. Sattuu olemaan vieläpä minun kaverina facebookissa.. ( pitäis vissiin miettiä että poistaisin sen kavereista.. )
Ja eilen illalla sitten miehelle avauduin ja sanoin sille, että minua vaivaa edelleen tämä "H...." juttu. Eikä alkanu keskustelemaan :( sano vaan että mikäpä sinua ei vaivais. Sen huomaa heti kun se hermostuu ( sanoo kovemmalla äänellä ku normaalisti ) että kaikki ei ole kunnossa. Sanoo kyllä minua rakastavansa ja sano ettei koskaan halua erota ym..

Mietin että jospa soittaisin sille lumpulle ja jotenki nyt pakottaisin sen kertomaan totuuden. Pelottaa kaikki mitä siitä seuraa sitten, ahistaa kauhiat tappelut, ehkä ero miehestä ( jota edelleen rakastan ), jos jatkettaisiin vielä, niin luottamus olisi ( on jo ) pilalla, kaveruus naikkosen kans taitaa olla jo iäksi mennyttä muutenki.
Kaikkien tavaroitten jako, tappelut lapsista ( se on pari kertaa sanonu, että hänen lapsiaan ei sitten kukaan toinen mies kasvata, joten luulen että kauhiat tappelut olis erotessa )..kaikki pyörii vaan sekavana päässä ja tuntuu että asiasta ei pääse yli eikä ympäri.
kiitos teille jotka minua tsemppasitte.

tuntuu että aina se kääntää asiat jotenki minun viaksi, että minä olen tässä se joka on tehny väärin. suuttuu mulle sitten totaalisesti kuitenki jos menen soittamaan sille, eikä puhu enää mitään. minun pitäis sitten vaan unohtaa asia ja jatkaa niinku ennenki, vaikka päässä ei muuta pyöri ku asia että se on ( luultavasti ) minua pettäny ja rikkonu aviolupauksensa..ja samalla pilannu kaikki. :( illalla tuli taas itku asian takia.

onko muita mielipiteitä asiasta. en osaa päättää soitanko sille naiselle vai en. puhelimesta numero löytyy ja pähkäilen soitanko vaiko en..mies töissä nyt, illalla taas kotona ja mikä mahtava riita siitä tuleekaan ku kerron soittaneeni sille ( jos siis soitan ) naiselle ja jos se sattuu tunnustamaan teon..

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
onko muita mielipiteitä asiasta. en osaa päättää soitanko sille naiselle vai en. puhelimesta numero löytyy ja pähkäilen soitanko vaiko en..mies töissä nyt, illalla taas kotona ja mikä mahtava riita siitä tuleekaan ku kerron soittaneeni sille ( jos siis soitan ) naiselle ja jos se sattuu tunnustamaan teon..

No soita hyvä ihminen, mutta koeta pysyä asia-linjalla. Älä menetä hermojas, vaan ihan asiallisesti keskustelet.

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu:

No soita hyvä ihminen, mutta koeta pysyä asia-linjalla. Älä menetä hermojas, vaan ihan asiallisesti keskustelet.

huh huh ku jännittää :/ koitan pysyä asiallisena, mutta miten hullussa saan sen tunnustamaan..? sanonko että mies tunnusti jo, vai mitä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

huh huh ku jännittää :/ koitan pysyä asiallisena, mutta miten hullussa saan sen tunnustamaan..? sanonko että mies tunnusti jo, vai mitä teen?

Sanot sille, että olet jo yhden "version" siitä viikonlopusta kuullut (mieheltäsi) ja haluat nyt tasapuolisuuden nimissä (HAH!) kuulla myös tämän naisen oman kertomuksen tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja tsempit:
Kamala tilanne. Mutta hyvä asia on selvittää. Tsemppiä sinulle kovasti!!!!

kiitos! sitä tarvitaan. mietin vielä soitanko omalla numerolla vaiko tuntemattomalla, jos se on töissä eikä vastaakkaan ja sattuu sitten illalla soittamaan takasin ku mies jo kotona. :/

SOITA! Sanot sille, että "kuulinpa tässä, että olet mennyt naimaan ton mun mieheni kanssa - kuis näin pääsi käymään?"
Älä huuda, kiroa, tai mitään muutakaan. Olet vaan viileän vittumainen ja kysyt tuon kysymyksen sarkastiseen, mutta varmaan sävyyn. Periaatteessahan sinä et valehtele edes tai mitään, koska tällainen juoru siellä on kuitenkin menossa (se yksi mies, joka tota asiaa on ympäriinsä levittänyt)...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sanot sille, että olet jo yhden "version" siitä viikonlopusta kuullut (mieheltäsi) ja haluat nyt tasapuolisuuden nimissä (HAH!) kuulla myös tämän naisen oman kertomuksen tai jotain...

joo, pitääpä sanoa nuin sitten. oi oi, käet tärisee ja pahasti..

toi, että mies tunnusti on tehokas. ite käytin vastaavaa tapaa ja sika äi kiinni! :D älä puhu ajasta mitään että millon tapahtunut. sano että halusit viieä kuulla hänen versionsa asiasta.

Yhteistyössä