Alkuperäinen kirjoittaja up:
noniin, soitin ja puhuttiin puhelimessa tosi kauan. se naikkonen sano että semmosta asiaa ei tapahtunu sillon kesä-heinäkuun vaihteessa, eikä muulloinkaan ku me ollaan oltu yhessä mieheni kans. kuulemma ylä-asteella ovat joskus jotaki tehneet.
se ( naikkonen ) oli ollu sillon yhen toisen miehen kans ( minun miehen kaveri ) ja oli menny kotiansa nukkumaan kapakkareissun jälkeen.
mies oli soittanu sille sillon pe-la välisenä yönä, ja siinä se valehteli mulle kun sano, että se oli vaan kysyny sitä huora-juttua muka siltä, niin tämä nainen sano että se oli sanonu että se haluaa tulla sinne missä seki on ja nainen oli miehelleni sanonu että et sinä voi tänne tulla ku en asu enää ***( paikan nimi ). Että mene vaan sinne Marin ( minä ) viereen nukkumaan. eli siinä valehteli mulle ainaki mies..
sovittiin asia sen naisen kans kun niin kiven kovaan väitti että mitään ei ole tapahtunu. sano että "kai hän nyt sanois jos olis jotaki sattunu kun oot ollu lapsuudessa mulle niin hyvä kaveri "..
nyt vaan oottelen miestä kotia, että saa jotaki puhua sen kans asiasta, jos se alkaa puhumaan ees

suuttuu vaan kuitenki ku menin soittamaan sille naiselle.. saa nähä miten käy..