? ---- Vieras 24.07.2011 #1 Nyt on taas ihan hellesää, missä ne ukkosmyrskyt ja rankkasateet oikein on?
? ---- Vieras 24.07.2011 #3 [QUOTE="mä";24258523]Justhan se tunti sitten satoi ja ukkosti, nyt taas paistaa.[/QUOTE] Ei meilläpäin Länsi-Helsinkiä vaan.
[QUOTE="mä";24258523]Justhan se tunti sitten satoi ja ukkosti, nyt taas paistaa.[/QUOTE] Ei meilläpäin Länsi-Helsinkiä vaan.
V "vieras" Vieras 24.07.2011 #4 Ei täällä Pirkanmaalla ainakaan mikään helle ole. Mittari näyttää +20, ja äsken tuli vettä oikein kunnolla. Ukkostanut ei onneksi ainakaan meidän kohdilla ole. Tuuleekin kovasti.
Ei täällä Pirkanmaalla ainakaan mikään helle ole. Mittari näyttää +20, ja äsken tuli vettä oikein kunnolla. Ukkostanut ei onneksi ainakaan meidän kohdilla ole. Tuuleekin kovasti.
V "vieras" Vieras 24.07.2011 #5 Eilen satoi ja ukkosti aikavälillä klo 11- 23. Tielki muodostu pikku lampi.