Eikö tänään pitänyt sataa :/

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei täällä Pirkanmaalla ainakaan mikään helle ole. Mittari näyttää +20, ja äsken tuli vettä oikein kunnolla. Ukkostanut ei onneksi ainakaan meidän kohdilla ole. Tuuleekin kovasti.
 

Yhteistyössä