EIKÖ TOSIAAN OO MITÄÄN LÄÄKETTÄ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Migreeniin mitä sais raskaana ollessa ottaa ? Panacod on jo kokeiltu ja nyt kolmatta päivää sattuu päähän niin etten öisin saa kunnolla nukuttua ja päivisinkin tulee itku kun sattuu niin paljon :'(
Oisin valmis lähtemään vaikka viikoks sairaalaan tiputukseen jos vaan saisin tän kivun pois |O
 
On siis olemassa joku piikki tms. mitä saa myös raskaana ollessa käyttää ??? Tekisin mitä vaan että tää loppuis ... viimiset lomapäivät menee niin ettei pääse edes sängystä ylös ilman kyyneliä, raivostuttavaa.

Ja viikkoja on 9+4 nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
On siis olemassa joku piikki tms. mitä saa myös raskaana ollessa käyttää ??? Tekisin mitä vaan että tää loppuis ... viimiset lomapäivät menee niin ettei pääse edes sängystä ylös ilman kyyneliä, raivostuttavaa.

Ja viikkoja on 9+4 nyt.

Mä en tiiä sillä tavalla tarkemmin kun en itse kärsi migreenistä, mutta tiedän muutamia tapauksia ja mitä olen lukenutkin, että jos on tosissaan noin kipeä niin sen piikin voi laittaa vaikka sitä "eisuositeltavaa" lääkettä, koska sen piikin antamat hyödyt ylittää sen, että kärvistelee kivuissaan ja stressaantuneena mikä ei myöskään ainakaan tee hyvää raskaana olevalle naiselle.

 
Voinkohan rimpauttaa neuvolaan vaikka soittoaika onkin jo mennyt ? Jos kysyisin terveydenhoitajalta mitä tehdä ? Jos se sais sitä kautta miulle ajan vaikka lääkäriinki ... Noihin lääkäreihin en luota mut terveydenhoitajaan luotan että tietää kyllä voiko tähän mitään ottaa avuks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Voinkohan rimpauttaa neuvolaan vaikka soittoaika onkin jo mennyt ? Jos kysyisin terveydenhoitajalta mitä tehdä ? Jos se sais sitä kautta miulle ajan vaikka lääkäriinki ... Noihin lääkäreihin en luota mut terveydenhoitajaan luotan että tietää kyllä voiko tähän mitään ottaa avuks.

Kokeile soittaa vaikka ea-päivystykseen, minä olen pari kertaa migreenin takia mennyt sinne ja ovat lääkinneet aika ripeästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Voinkohan rimpauttaa neuvolaan vaikka soittoaika onkin jo mennyt ? Jos kysyisin terveydenhoitajalta mitä tehdä ? Jos se sais sitä kautta miulle ajan vaikka lääkäriinki ... Noihin lääkäreihin en luota mut terveydenhoitajaan luotan että tietää kyllä voiko tähän mitään ottaa avuks.

Kokeile soittaa vaikka ea-päivystykseen, minä olen pari kertaa migreenin takia mennyt sinne ja ovat lääkinneet aika ripeästi.

Mie en vielä oo selvinny edes tästä ekasta kolmanneksesta. Tiedän kyllä että tää kipu menee ohi ajankin kanssa, alkuraskaudesta oli migreeni ja meni ohi parissa päivässä mut nyt ku on kolmas päivä menossa ni alkaa usko loppua. En meinaa jaksaa enää.
Meillä on ensiapuun matkaa reilu 60 km :/

 
sain ekalla kolmanneksella voltaren injektion eli piikin kannikkaan kokoaikaisen pääkipeen kans..ja sit sen jälkeen panmadolia ja panacodia aina jos särky yltyi sietämättömäks.. ei oo tuo pojan viikari ainakaan niistä lääkkeistä kärsiny.. :heart: ..
 

Similar threads

Yhteistyössä