Eilen tapahtui kamalia. :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mieheni... on tehnyt paljon töitä, on usein väsynyt ja ärtyisä. Minä taas olen raskaana ja nämä helteet saavat vointini huonoksi. No, eilen olin menossa nukkumaan, ja jostain asiasta tuli inttämistä... mies siis olisi halunnut valvoa vielä, ja aikoikin valvoa, minä taas en. Ja monet päivän asiat kiukutti. Mies oli lähdössä pois huoneesta, kun pyysin, että hän toisi minulle juotavaa. Mutta ei. :l Ei halunnut tuoda. Olisinhan minä itsekin hakenut, mutta päätä särki, ja liikkuminen on hankalaa. Aloin itkemään ja kysyin, että eikö nyt yhtä vesilasillista voi saada. Sitten mies tarttui käteeni, raahasi minut ylös sängystä ja vei minut väkisin kylpyhuoneeseen ja laski kylmää vettä siellä päälleni. :o Kastuin ihan kokonaan, ja mies vaan tuumi, että nytpä sait viilennytstä. :( :'(

Vai niin. Selkeästi täältä ei ainakaan kannata neuvoa kysyä tai tukea hakea. Kiitos vaan. Luin tuon jonkun linkittämän ketjun avauksen, ja lapsen puolesta olen pahoillani. Omaa pahaa oloani joudun näemmä purkamaan muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:
Helle pistää kaikkien hermot koetukselle, mutta raskaana olevalle naiselle ei moisia temppuja saisi tehdä. :hug:

No ei musta kenelläkään saa tehdä noin. Aika kireellä hermot jos ei yhtä vesilasia voi tuoda vaan mieluummin raivopäänä raahaa suihkuun. Kauheeta. Mitäs mies tänään tuumii asiasta? Ootko kysyny?

:hug:

Miksi kaikki alkaa huutelemaan provoa?
Eikö muille voi tapahtua semmoista mitä toiselle on tapahtunut eilen??

Ja ap! Kyllä oli todella väärin tehty! Vaikka kuinka kiukkuinen, väsynyt jne on niin ei noin voi tehdä toiselle :hug:

Miehesi teki todella ikävän tempun. Toivottavasti olette saaneet asiasta edes puhuttua.

Mutta vaikka miehesi ei tietenkään olisi saanut noin käyttäytyä, niin en minä kyllä alkaisi mieheltäni vesilaseja pyytelemään valmiiksi kireässä tilanteessa.

Tuo on semmoinen asia, mistä pitää keskustella kunnolla sitten kun olette kumpikin sellaisessa mielentilassa, että järkevä keskustelu on mahdollista. Jos mies ei oikeasti ole sitä mieltä, että teki törkeästi sinua kohtaan ja ole pahoillaan, niin sitten on sellainen vaara, että jonkinlainen fyysinen kajoaminen voi toistua myöhemminkin:(

Minä en ole osannut passauttaa miestäni raskausaikana, enkä muutenkaan. Se tuntui kyllä pahalta, kun pahoitin kerran raskaana ollessani mieleni hänen tekemisistään ja itkin sitä ja mies sanoi siihen: "tuo ei tehoa minuun, ihan turha yrittää". Itken hyvin harvoni ja tekoitkua en koskaan. Oli kyllä tosi lohduton olo:( Miehellä oli työstressiä, mutta mielestäni hän olisi silti saanut skarpata. Meillä tahtoo olla niin, että jos minulla on joskus asiat huonosti eli olen pahoilla mielin jostain ja kerron sen, mies kaataa niskaani kaikki omat murheensa mitä keksii, vaikka olisi juuri näyttänyt ihan hyväntuuliselta. Ärsyttävää!