Eilisestä Idolsista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FMN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FMN

Vieras
Moi,

katselin just eilisen Idols-jakson, ja flunssa varmaan jähmettänyt aivot tai muuten vaan oon hidasjärkinen, mutta selventäisikö joku, miksi tämä yksi kulttuurihörhöksi itseään kutsunut, tukevahko pitkätukkainen mies, jolla oli ne villasukat ja sandaalit, pääsi jatkoon??? Siis mitä siinä tapahtui ja mitä se naistuomari selitti??

se oli kamala! ja pääs jatkoon :o siis tuurilla kun eivät osanneet päättää :o
Verrattuna siihen ihan ekana laulaneeseen kitara-jätkään joka veti selkeästi paremmin, eikä päässyt :o :headwall:

Mä luulen että se otettiin ihan sen takia että saadaan hyvää tositeeveetä kun joku ihan hörhö pallero hönöilee siellä jatkossa. Ainahan sinne on otettu joku koominen hahmo joka ei osaa es laulaa.

Muakin harmitti sen kitara-jätkän puolesta, mun mielestä se laulo paljo paremmin kun muutama niistä jatkoon menneistä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mä luulen että se otettiin ihan sen takia että saadaan hyvää tositeeveetä kun joku ihan hörhö pallero hönöilee siellä jatkossa. Ainahan sinne on otettu joku koominen hahmo joka ei osaa es laulaa.

Ihme että ne vielä uskaltaa, kun toissa vuonna se hönöilijä meni ja voitti koko kisan :/

Alkuperäinen kirjoittaja idoli:

Ihme että ne vielä uskaltaa, kun toissa vuonna se hönöilijä meni ja voitti koko kisan :/

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja idoli:

:laugh:

:laugh: Niinpä...

Mie tiedän Aapon, on oikeasti hyvä laulaja--- en ymmärrä miksi hänestä oli leikattu tuollainen pätkä tuohon...! Suututtaa Aapon puolesta :( Eihän tuossa näytetty edes hänen kunnollista laulamistaan (Killing me softly), vain sitä huumoribiisiä The savonians song:ia

Uusimmat

Yhteistyössä