eilisiltainen keskustelu minun ja mieheni välillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
minä: mikset sä enää nykyään ota mua kainaloon ja halaa?
mies: no joojoo, otanhan ja halaanhan.
minä: mä haluan olla sun lähellä..
mies: joojoo älä jankuta!!
minä: mä rakastan sua ja haluan olla kainalossa..
mies: nyt turpa kiinni mä alan nukkuun!!
minä: todella törkeästi sanottu, voisit pyytää edes anteeksi!
mies: OLE HILJAA NYT!!!!

eiks oo ihana mies? se joka eka huutaa hep niin voi tulla noutamaan sen täältä, oikein saalis ja kaikkien naisten märkä päiväuni.
perkele mä en käsitä mitä sille on tapahtunut!!!!
olen kaiken miettinyt, toinen nainen olis aika looginen, mutta käytännössä mahdoton selitys miehen työn takia, stressiä sillä on, sanoo rakastavansa mua, mutta puhuu noin. kolmas päivä putkeen kun vaan itken ja mies tuijottaa telkkaria. taidan mitään sanomatta lähteä meneen täältä, meen yöks jonnekin ja tuun takasin sit joskus jos tuun. muhun sattuu.

Luulen, että sun kannattaisi olla hiljaa vähän aikaa. Mies taitaa pitää sua itsestäänselvyytenä ja "jankuttamisesi" ärsyttää. Hanki oma elämä ja unohda koko mies hetkeksi, ehkä hän sitten havahtuu. Ja varmasti voi johtua stressistäkin tuo. Jos on kovin stressaava työ ja sinun "jankuttamisesi" siihen päälle vielä, ei varmaan mies kestä kaikkea. Olen pahoillani puolestasi, toivottavasti asiaasi tulee helpotusta.

kysyppä silleen ihan suoraan seuraavalla kerralla että voitko mennä siihen miehen kainaloon.. nyt keskustelu lähti syyttelyllä liikenteeseen aj jos toisella on ressiä ja huono päivä niin se on aivan varma et keskustelu menee noin..
samaten kannattaa aloittaa ihan kunnon keskustelu parisuhteen tilasta... mutta ilman syyttelyä..

ja sillä selvä

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
minä: mikset sä enää nykyään ota mua kainaloon ja halaa?
mies: no joojoo, otanhan ja halaanhan.
minä: mä haluan olla sun lähellä..
mies: joojoo älä jankuta!!
minä: mä rakastan sua ja haluan olla kainalossa..
mies: nyt turpa kiinni mä alan nukkuun!!
minä: todella törkeästi sanottu, voisit pyytää edes anteeksi!
mies: OLE HILJAA NYT!!!!

eiks oo ihana mies? se joka eka huutaa hep niin voi tulla noutamaan sen täältä, oikein saalis ja kaikkien naisten märkä päiväuni.
perkele mä en käsitä mitä sille on tapahtunut!!!!
olen kaiken miettinyt, toinen nainen olis aika looginen, mutta käytännössä mahdoton selitys miehen työn takia, stressiä sillä on, sanoo rakastavansa mua, mutta puhuu noin. kolmas päivä putkeen kun vaan itken ja mies tuijottaa telkkaria. taidan mitään sanomatta lähteä meneen täältä, meen yöks jonnekin ja tuun takasin sit joskus jos tuun. muhun sattuu.

Välillä on vaikeaa ja toinen muuttuu sietämättömäksi. Meillä on viime päivä tolleet hankalia, kun riitaa syntyy tyhjästä. Esimerkiksi eilen mies alkoi paistaa vohvelita. Sanoin ihan ystävällisesti, että kannattaa katsoa, ettei laita liikaa taikinaa. Yleensä minä olen paistanut vohvelit ja halusin varoittaa taikinan turpoamisesta. Tästä sanomisestani saatiin riita aikaiseksi. Mies valitti sitä, että miten minä olen aina niin negatiivinen. Eihän tuolle miehelle uskalla enää puhua yhtään mitään paitsi tietysti kehuminen ja muu ylistys on sallittua. Hoh hoijaa...

Sanon vaan, että positiivisempi aloitus olisi ollut, että saankos tulla hetkeksi kainaloon ja halimaan. Tai vaan mennä halittavaksi ja lähelle, kun kerran tuntuu siltä, eikä alkaa sättiä toista. Ei yhtään ihme, ettei toisen tee mieli ottaa syliin, jos aloitus on tuollainen.

eli vika on mussa. mä olen itkenyt kolme päivää putkeen, koska mun paskaämpärin laidat tuli vastaan, mies puhunut mulle niin rumasti ja ilkeästi kohta kaks kuukautta. mutta en enää syyttele enkä puhu yhtään mitään. nakku voi tulla noutamaan ton aarteen täältä niin mäkin voin huokasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli vika on mussa. mä olen itkenyt kolme päivää putkeen, koska mun paskaämpärin laidat tuli vastaan, mies puhunut mulle niin rumasti ja ilkeästi kohta kaks kuukautta. mutta en enää syyttele enkä puhu yhtään mitään. nakku voi tulla noutamaan ton aarteen täältä niin mäkin voin huokasta.

mä voin noutaa sen, mutta varoituksena, että, jos alkaa kettuilee, niin voi käydä meillä kuin sille Ulvilan ukolle :D

meillä oli eilen illalla vähän samat sävelet tuossa keskustelussa... voimia! tiedän miltä susta tuntuu. Meillä tuli raja vastaan ja se on nytten sitten ohi. lopullisesti.

joo ei toi nyt kyllä ap:n puolelta kuulostanu miltään 'painostavalta tai negatiiviselta tai syyttävältä' keskustelunalotukselta.. parempia hetkiä teille!! mene sinne kainaloon vaan, jos se vaikka helpottais :) kokeile ainakin!

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
meillä oli eilen illalla vähän samat sävelet tuossa keskustelussa... voimia! tiedän miltä susta tuntuu. Meillä tuli raja vastaan ja se on nytten sitten ohi. lopullisesti.

Vahvistaa käsitystäni siitä, että nykyään se on nips ja ollaan naimisissa, ja naps niin erotaan.

no tuohan oli kuin meiltä! mun mies on samanlainen, ei sitä kiinnosta läheisyys tms. ja puhuu tosi ilkeästi ja suuttuu pienistä, kaikki mitä sanon, on nalkuttamista, tuo vohvelijuttu olisi voinut tapahtua meilläkin. en jaksa enää edes itkeä. Mies on paljon töissä, kai se siitä johtuu. no, jonain päivänä vaan tulee mitta täyteen ja lähden. lasten takia oon koittanut jaksaa.

meillä tämmöstä on ollut 3 vuotta jo :(

Yhteistyössä