Huh, mikä reissu teillä. Mutta sinänsä ihan normaalilta kuulostaa - open työssä ei taatusti pääse tylsistymään
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh huh! En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta mielestäni tässä kyllä toimittiin todella oudosti! Jos toinen valahtaa tajuttomaksi niin ilman muuta sairaalaan eikä mihinkään omaan kotiin lepäämään!! Ja vielä jätit pojan sinne yksin vaikka äitiä ei oltu saatu kiinni! Mitenkähän poika olisi soittanut sinulle jos on tajuttomana? Todella vastuutonta toimintaa, ja olisin pojan äitinä kyllä ollut aika kauhuissaan! Toivottavasti seuraavalla kerralla viet tajuttoman lapsen suoraan sairaalaan etkä ainakaan jätä yksin lepäämään!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Etköhän sinä siinä tilanteessa toiminut vastuuntuntoisesti. Jälkiviisaana on hyvä tehdä asiat paremmin kuin itse tilanteen ollessa päällä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulla näyttää olevan vahva taipumus saada aikaan järjetön sotku ja riita hyvää tarkoittamalla :xmas: Tänäänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Myöhemmin on hyvä jossitella mutta, minä olisin toiminut vaistomaisesti toisin ja toivoisin kaikkien aikuisien toimivan jos lapselleni sattuisi jotain tuommoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja:En kerkeä lukemaan koko ketjua ,mutta HERRANJUMALA... JOS LAPSI/NUORI ON MENETTÄNYT PARIIN KERTAAN TAJUNTANSA VIEDÄÄN YKSIN KOTIIN!!!
LÄÄKÄRIIN EHDOTTOMASTI!!!! Ja kyllä tämä asia täytyy HUUTAA!!!