Eipä kateeksi käy opettajaa(kaan)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh huh! En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta mielestäni tässä kyllä toimittiin todella oudosti! Jos toinen valahtaa tajuttomaksi niin ilman muuta sairaalaan eikä mihinkään omaan kotiin lepäämään!! Ja vielä jätit pojan sinne yksin vaikka äitiä ei oltu saatu kiinni! Mitenkähän poika olisi soittanut sinulle jos on tajuttomana? Todella vastuutonta toimintaa, ja olisin pojan äitinä kyllä ollut aika kauhuissaan! Toivottavasti seuraavalla kerralla viet tajuttoman lapsen suoraan sairaalaan etkä ainakaan jätä yksin lepäämään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh huh! En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta mielestäni tässä kyllä toimittiin todella oudosti! Jos toinen valahtaa tajuttomaksi niin ilman muuta sairaalaan eikä mihinkään omaan kotiin lepäämään!! Ja vielä jätit pojan sinne yksin vaikka äitiä ei oltu saatu kiinni! Mitenkähän poika olisi soittanut sinulle jos on tajuttomana? Todella vastuutonta toimintaa, ja olisin pojan äitinä kyllä ollut aika kauhuissaan! Toivottavasti seuraavalla kerralla viet tajuttoman lapsen suoraan sairaalaan etkä ainakaan jätä yksin lepäämään!

Tähän täysi peesi! Olet toiminut todella vastuuttomasti, tuossa tilanteessa olisi ehdottomasti pitänyt saada poika hoitoon, eikä missään nimessä viedä kotio ja jättää yksin!
Voi helvetti että sieppaa tommoinen toiminta!

Ookkei... Toimin siis opettajan, joka on vastuussa, ohjeiden mukaan. Ja siksi täällä vähän päätäni tuuletin, kun jäi vähän ikävä olo itselle.

Anteeksi, että hoidin pojan kotiin äitiään odottamaan. Anteeksi, että uskoin hänen omaa arviotaan kunnostaan. Anteeksi, että tottelin opettajaa.

Oikeasti en ole pahoillani muusta kuin siitä, että näin pääsi käymään. Pojan äiti oli tyytyväinen, kun kerroin kaikki seikat ja sanoi pitävänsä silmällä tulevaisuudessa mahdollisia poissaolokohtauksia.

Ja sitä paitsi tällä kertaa kaikki kävi hyvin ja pahoittelin pojan äidille, että poika jäi hetkeksi yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Etköhän sinä siinä tilanteessa toiminut vastuuntuntoisesti. Jälkiviisaana on hyvä tehdä asiat paremmin kuin itse tilanteen ollessa päällä :hug:

Menneisyyttä on helpompi ennustaa, kuin tulevaisuutta... :saint:

Ja jos ei mitään tee, mitään ei saa aikaan. Ei hyvää, eikä pahaa. Ja jollei yritä, tekee heti väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Myöhemmin on hyvä jossitella mutta, minä olisin toiminut vaistomaisesti toisin ja toivoisin kaikkien aikuisien toimivan jos lapselleni sattuisi jotain tuommoista.

Valitettavasti olen tottunut siihen, että muksut ja aikuisetkin pyörtyilevät. Ja oksentelevat kyydissäni :whistle:

Jep, tällaisia ne opettajan päivät monesti ovat. 30 lasta kun yksin työkseen kasvattaa niin siinä ehtii sattua ja tapahtua.

Että ihan rauhassa voitte kadehtia meidän huippupalkkaa, mahtavia työaikoja ja leppoisia työpäiviä.

En kerkeä lukemaan koko ketjua ,mutta HERRANJUMALA... JOS LAPSI/NUORI ON MENETTÄNYT PARIIN KERTAAN TAJUNTANSA VIEDÄÄN YKSIN KOTIIN!!!

LÄÄKÄRIIN EHDOTTOMASTI!!!! Ja kyllä tämä asia täytyy HUUTAA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja:
En kerkeä lukemaan koko ketjua ,mutta HERRANJUMALA... JOS LAPSI/NUORI ON MENETTÄNYT PARIIN KERTAAN TAJUNTANSA VIEDÄÄN YKSIN KOTIIN!!!

LÄÄKÄRIIN EHDOTTOMASTI!!!! Ja kyllä tämä asia täytyy HUUTAA!!!

Huuda vain. :)

Jässikkä ehti todellakin olla kotona yksin liki vartin ja minua kyllä ahdisti. Opettaja lähti viemään osaa lapsista koululle, soitti pojan äidille ja lähti saman tien pojan luo. Minä hoidin pojan sillä aikaa kotiinsa, tsekkasin, että on älyissään ja laitoin lepäämään. Samaan aikaan siis opettaja oli jo paluumatkalla ja äiti tulossa. Ja äiti oli antanut luvan toiminnalle.

Näytti siis siltä, että poika olisi pyörtynyt noustessaan auton penkistä ylös, kertomansa mukaan ei ollut syönyt aamulla kunnolla ja on oksentanut muidenkin autoon... Tältä pohjalta toimittiin.

Kun hän nukahti uudelleen kotimatkalla ja heräsi ihan tolkuissaan, olin kyllä huolestunut ja informoin opettajaa, joka informoi äitiä.

En yleensäkään kiikuta pyörtyneitä lääkäriin. Nukahtaminen uudelleen kyllä herätti kysymyksiä...

Siksipä juuri puran tuntemuksiani.

Yhteistyössä