eipä kiinnosta kohta enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
yhtään mikään!!
Mies ihmettelee miksi en viihdy iltaisin enää kotona sen kanssa..
Miksi viihtyisin??
Pitäisikö mun istua sohvan nurkassa pitämässä kädestä kun se tuijottaa auto,kalastus yms ohjelmia??
Olis kiva toisinaan tehdä yhdessä jotain..olis kiva jutella jostain..
Ja kaikkein paras tulee tässä:sen kaveri kävi lääppii mua toissapäivänä ja pyyteli niille yöksi yms ja nyt se sit soitti mun miehelle ni mun mies sano vaan sille et ihan sama ja et kiinnosta ja et niien välit on kunnossa..
Siis wtf?!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No ei..
mulla olis hyvä mieli jos se näyttäis et sitä ees jollain tasolla kiinnostais.

Ehkä se on sitä itsestäänselvyyttä.. mikä suoranaisesti ei ole paha asia, ellei se ole puhdasta välinpitämättömyyttä. Jos se vaan luottaa suhun jne?

Jos kaveri sanoo sille,et mitään ei tapahtunut et uskothan ni ja toinen sanoo,et en oo sellasta uskonutkaan??!!
Onneksi moni ihminen näki mitä se teki ja kuuli mitä se puhu,joten mua ei valehtelijaksi ainakaan leimata!!!
Ainakaan sellai oksetus kun tuokin on..

yhtään mikään!!
Mies ihmettelee miksi en viihdy iltaisin enää kotona sen kanssa..
Miksi viihtyisin??
Pitäisikö mun istua sohvan nurkassa pitämässä kädestä kun se tuijottaa auto,kalastus yms ohjelmia??
Olis kiva toisinaan tehdä yhdessä jotain..olis kiva jutella jostain..
Ja kaikkein paras tulee tässä:sen kaveri kävi lääppii mua toissapäivänä ja pyyteli niille yöksi yms ja nyt se sit soitti mun miehelle ni mun mies sano vaan sille et ihan sama ja et kiinnosta ja et niien välit on kunnossa..
Siis wtf?!

No tule tänne katsomaan kynttilän valossa tv-uutisia

:laugh:
ei nekään kuulosta hyvältä,kun koitan laihduttaa vielä lisää et miellyttäisin mieheni silmää enemmän:D

Laihduttaminen ei kannata, sillä muuten et voi pitää miestäsi kesällä varjossa ja talvella lämpösenä.

:D
noo mutta onhan siinä sit se hyvä puoli,et mulla vois olla joskus saumaa löytää uus mies jos tää loppuu kuten kiinnostuskin:D
kun jatkaa laihista...

Ei tarvii ettii, täälä vapaa ja viriili uutishullu

Yhteistyössä