H
"huoh"
Vieras
Raskauteni on ihan lopuillaan ja tiettyjen vaivojen takia lääkäri käski huilata mahdollisimman paljon. Meillä on 1,5vuotias poika jota tietenkin pitää hoitaa, nostella jne ja mieheni on päivisin töissä kello 16 asti. No toki hänellä siis on vapaa-aikaakin jolloin mä voisin kaiken järjen mukaan huilata mutta hänellä on aina jotain muuta menoa! Siis esimerkiksi lähes joka päivä hän on pari tuntia pelaamassa jalkapalloa tai kotona ollessaan hän istuu toljottamassa tv:tä tai pelaa pleikkarilla tai istuu koneella. Ja minä nostelen lasta ja vaihdan vaippaa ja teen kaikkea muutakin. Sit kun hänelle suutuin ja kysyin että miksei hän voi antaa mun yhtään huilata, kun lääkärikin on käskenyt enkä haluais mitään lisäongelmia tulevan ja muutenkin olo on tukala, niin hän sanoi että "enhän mäkään ikinä saa huilata". Hän siis monesti menee päiväunille töitten jälkeen ja sitten makaa sängyssä varmaan monta tuntia jos en herätä. Ja siitä sitten päättelee ettei saa huilata kun ei saa maata siellä niin kauan kuin huvittaa.
Vauvalle tästä mun vaivasta ei pitäisi olla haittaa mutta mulle kyllä voi olla. Miten saan ton idiootin tajuamaan jotain vai mäkö tässä oon väärässä? Ja kyllä oon melkosen paskan kanssa erehtynyt tekemään lapsia joten ei tarvi siitä huomauttaa. Tekis mieli vaan pakata tavarat ja lähteä menemään.
Vauvalle tästä mun vaivasta ei pitäisi olla haittaa mutta mulle kyllä voi olla. Miten saan ton idiootin tajuamaan jotain vai mäkö tässä oon väärässä? Ja kyllä oon melkosen paskan kanssa erehtynyt tekemään lapsia joten ei tarvi siitä huomauttaa. Tekis mieli vaan pakata tavarat ja lähteä menemään.