Eipä se uni tullutkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Oon täs ollu lomalla ja unirytmi totaalisesti mennyt päälaelleen.
En saa yöllä millään unta ja aamul taas väsyttäis. Kummasti sitä on sit päivällä pirteä.
Muita yökyöpeleitä? :D

On ollut vähän stressaavaa töissä ja kun on liian tunnollinen, niin vaikuttaa uniinkin :(. Kuopus heräsi yskimään ja kömpi viereen. Hengityksen "narinasta" päättelin, että kuumetta on. Mittasin korvamittarilla ja 39 sitä kuumetta sitten oli. Lapselta yöpuku pois, t-paita ja pikkarit tilalle ja eikun hakemaan kuumelääkettä ja mehua. Ei tuu itelle uni, esikoinenkin tuli vielä viereen.

Aamulla ois ollut "pakko" olla töissä, roikkuvia asioita on vaikka millä mitalla... Tosin oli niin veemäinen päivä eilen, ettei toisesta enää väliä. Jos olisin korvaamaton, varmaan se näkyisi sitten palkassakin. Kärvistelööt siellä.

(on itsestäänselvää, että olen kipeän lapsen kanssa kotona, mikään tässä maailmassa ei mene omien lapsien ohi. silti nyt stressaan sitä, etten ole kahdessa paikassa samaan aikaan...)

Lyylikki :hug:
Mul oli jotenkin kumma olo, kun pojal oli silmätulehdus. Ei voinu tarhaan mennä niin mun piti olla pojan kanssa kotona. Tuntui oudolta kun lapsi muuten terve. Mut ihme ja kumma et pomo ei mitään narissu. Se on vanhapiika jol ei lapsia eikä enää varmaan tulekaan. Ite kans töistä vasta sit kun ei kerta kaikkiaan pääse sängystä ylös eli tyyliin kerran vuodessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Lyylikki :hug:
Mul oli jotenkin kumma olo, kun pojal oli silmätulehdus. Ei voinu tarhaan mennä niin mun piti olla pojan kanssa kotona. Tuntui oudolta kun lapsi muuten terve. Mut ihme ja kumma et pomo ei mitään narissu. Se on vanhapiika jol ei lapsia eikä enää varmaan tulekaan. Ite kans töistä vasta sit kun ei kerta kaikkiaan pääse sängystä ylös eli tyyliin kerran vuodessa :)

Kiitos :). Olen viimeisen kahden vuoden aikana ollut oman sairauden vuoksi poissa 4 päivää ja lasten sairauksien 7 päivää (onneksi ollaan saatu järjesteltyä miehen ja isovanhempien kanssa noita sairaspäiviä). Lasten sairastelu aiheuttaa aina jäätävän reaktion yli 50-vuotiaassa miespomossa... Viimeksi nosti metelin, miksen ole hommannut kotiin "kunnallista perhepäivähoitajaa". Kukaan muu kuin hän ei tunnu tietävän mikä se sellainen on ;).

Yhteistyössä