Mulle tulee mieleen että jospa hoitajat on tosissaan aatelleet että sulla on vapaapäivä ja aiot tuoda lapsen hoitoon esim. oman kampamokäyntisi takia ja siksi soittivat perään ja kysyivät sopiiko tällanen juttu, ja vielä varmistelivat ettet loukkaannnu. Mietin että jos itse olisit pysynyt tiukkana etkä olisi joustanut niin olisivat varmaan ottaneet lapsen hoitoon. (Älä loukkaannu, olen itsekin aina sellanen että häkeltyneenä en osaa sanoa vastaan ja vasta jälkikäteen kiukuttaa mitä on tullut sovittua!) Mun työpaikalla päiväkodissa seuraavan viikon ruuat tilataan edeltävän viikon keskiviikkona ja suurkeittiöllä nihkeilevät jokaisesta muutoksesta, mutta vaikea uskoa ettei yhdelle lapselle saisi nipistettyä sitä perunaa ja paria lihapullaa päiväkodille tulevista ruuista vaikkei lasta olisi laskettu siihen ruokamäärään mukaan.. Jos ei siis ole jotain erityisruokavaliota.
Mutta kuten itse sanoit, jatkossa näköjään kannattaa ilmoittaa poissaolosta vasta aamulla jos se on vähänkin epävarma juttu.
Mutta kuten itse sanoit, jatkossa näköjään kannattaa ilmoittaa poissaolosta vasta aamulla jos se on vähänkin epävarma juttu.