Ekaa kertaa sokerointiin kauneushoitolaan. Nolottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karva-apina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karva-apina

Vieras
Olen järkyttävän karvainen nainen ja suorastaan nolottaa mennä karvansa poistattamaan jollain muulla. Mutta kun tämä raskausvatsakin estää sheivailut itse. Sitä paitsi, varmaan ikinä en ole saanut sheivattua niin, ettei joku kohta olisi jäänyt ajamatta. Ja seuraavana aamuna jo sänki tuntuu. Minun pitää sheivata kaikki bikinirajasta alas päin, ja etenkin reidet ovat hankalat. Tähän mennessä en ole käynyt kauneushoitoloissa, koska nolotuksen lisäksi jotenkin en ole raaskinut pistää 100 euroa kertalaakista karvanpoistoon. Nytkin hinta hirvittää, koska useamman kerran vuodessahan tuolla pitäisi käydä. Juma, karvojen poistoon menee lomamatkan hinta.... Mutta jos tuolla sokeroinnilla voisi elää edes muutaman päivän elämästään miettimättä näitä karvoja.

Pahin painajainen olisi, että saisin jonkun lisälaskun siitä hyvästä, että hoitaja joutuu käyttämään normaalia enemmän aikaa mun karvojeni poistamiseen.

Hermoilenko ihan turhaan?

Älä hinnasta välitä, lopputulos on pääasia: mä kokeilin itse kotona sokerointia reilun 2 vk sitten, oli kyllä melkoista sähläämistä, yli tunti meni ja vain osan onnistuin saamaan sääristä poistettua :D mutta ne kohdat on edelleen sileät ja karvattomat!! Siis kannattaa mennä!

Ag3kBru.jpg

Yhteistyössä