K
kuinka jaksaa eteenpäin
Vieras
mä olen taas ihan itkun partaalla,kaikki tuntuu vaan valuvan käsistä.joka päivä on yhtä taistelua pahan olon kanssa. mistään en oikein oteta,päivät menee enkä pysty mihinkään vaikuttamaan. kuin elämä ohjaisi mua enkä minä elämääni. kuolema ajatukset on yhä enemmän mielessä,mutta en usko että oikeasti haluisin taikka pystyisin satuttamaan itseäni.
kaikki on vaan niin synkkää ja toivotonta
miten ihmeessä saan lapseni kasvatettua tasapainoisiksi??
mulla ei ole voimavaroja kuin hoitamaan päivittäiset rutiinit,niistä en saa mitään iloa. en edes jaksa ajatella huomista,saatikka tulevaisuutta. töihin pitäisi alkaa hakea vuoden päästä. miten musta on siihen,kun kaikki voimat menee siihen että pysyn jotenkuten koossa?? väsyttää niin hirvittävästi!
tuntuu ettei musta ole mihinkään. se tärkein tehtävä jossa halusin ja haluan onnistua,kasvattaa lapseni hyvin, olenko siinäkin epäonnistunut. joten mitä virkaa mulla on täällä maailmassa.
kaikki on vaan niin synkkää ja toivotonta
mulla ei ole voimavaroja kuin hoitamaan päivittäiset rutiinit,niistä en saa mitään iloa. en edes jaksa ajatella huomista,saatikka tulevaisuutta. töihin pitäisi alkaa hakea vuoden päästä. miten musta on siihen,kun kaikki voimat menee siihen että pysyn jotenkuten koossa?? väsyttää niin hirvittävästi!
tuntuu ettei musta ole mihinkään. se tärkein tehtävä jossa halusin ja haluan onnistua,kasvattaa lapseni hyvin, olenko siinäkin epäonnistunut. joten mitä virkaa mulla on täällä maailmassa.