Elämään kyllästynyt synnytyskone kävi piristämässä mun päivää töissä tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25050763]Et taida ap olla ihan sovelias palveluammattiin. Et kyllä vosi olla koskaan töissä missään paremmassa paikassa. Täysin asiakkaittesi käytöstä kommentoimatta niin sinun pitäisi pystyä nielemään asiakkaan käytös eikä siitä hermostua.[/QUOTE]

Olen todellakin sovelias mun työhön tulen toimeen asiakkaitten kanssa je he pitävät minusta. Tämänkin mamman kanssa meni kaikki hyvin. En näyttänyt sille mun pöyristystä ja järkytystä. En hermostunut vaan hymyillen ojensin pillit ja paketit kerroin hinnat toivotin hyvät ruokahalut kiitin ja sanoin ole hyvä jne..

BTW Mikä voisi olla joku parempi paikka olla töissä?

Olen todellakin sovelias mun työhön tulen toimeen asiakkaitten kanssa je he pitävät minusta. Tämänkin mamman kanssa meni kaikki hyvin. En näyttänyt sille mun pöyristystä ja järkytystä. En hermostunut vaan hymyillen ojensin pillit ja paketit kerroin hinnat toivotin hyvät ruokahalut kiitin ja sanoin ole hyvä jne..

BTW Mikä voisi olla joku parempi paikka olla töissä?

No täällä sanoit sen minkä ajattelit, kissankokoisin kirjaimin. Ja toivoit sanojesi löytävän kohteensa. Eli kaksinaamainen olet, ja työhösi sopimaton.

[QUOTE="vieras";25050763]Et taida ap olla ihan sovelias palveluammattiin. Et kyllä vosi olla koskaan töissä missään paremmassa paikassa. Täysin asiakkaittesi käytöstä kommentoimatta niin sinun pitäisi pystyä nielemään asiakkaan käytös eikä siitä hermostua.[/QUOTE]

Missä kohtaa se ap hermostui? Multa meni ohi. Mä sain sen kuvan että hän nimenomaan hoiti tilanteen niin ammattimaisesti kun se vaan oli mahdollista. Ja tuli sitten jälkeenpäin tänne palstalle purkamaan itteään, mikä on ihan ymmärrettävää. Kyseinen esimerkki oli varmaan ihan hyvä muistutus itse kullekin hyvistä käytöstavoista...

Jumaliste miten ammattitaidotonta sakkia täällä pyörii.

Todella asiatonta juoruilla julkisesti asiakkaista ja vielä tuohon sävyyn!

NYT jos tietäisin, missä työskentelet, ottaisin esimieheesi välittömästi yhteyttä.

[QUOTE="vieras";25050824]Missä kohtaa se ap hermostui? Multa meni ohi. Mä sain sen kuvan että hän nimenomaan hoiti tilanteen niin ammattimaisesti kun se vaan oli mahdollista. Ja tuli sitten jälkeenpäin tänne palstalle purkamaan itteään, mikä on ihan ymmärrettävää. Kyseinen esimerkki oli varmaan ihan hyvä muistutus itse kullekin hyvistä käytöstavoista...[/QUOTE]

Hän kirjotti tunnistettavasti perheestä, ja antoi täällä viestin äidille, että hänen työpaikalleen ei tarvitse tulla. Mitäpä luulet, jos äiti tunnistaa itsensä?

Mitä ihmettä te vouhkaatte, että ap on ammattitaidoton. Eihän hän ole kertonut nimeään, työpaikkansa nimeä tai osoitetta ollenkaan! :O :O

Törkeä asiakas oli kyllä... En käsitä mistä tuollaisia sikiää.

[QUOTE="öö";25050841]Hän kirjotti tunnistettavasti perheestä, ja antoi täällä viestin äidille, että hänen työpaikalleen ei tarvitse tulla. Mitäpä luulet, jos äiti tunnistaa itsensä?[/QUOTE]

No toivottavasti edes häpeää käytöstään.

Alkuperäinen kirjoittaja äskeinen vieras;25050851:
Ai sun mielestä on kaksinaamaista ajatella, että joku käyttäytyy huonosti? Noh, ehkä sulle tommonen ravintolakäytös on ihan luonteenomaista(ko?).

Ai se on vaan ajattelua, kun kirjottaa tänne tunnistettavasti?

No jopas oli :O Varo vaan jos se nainen sut täältä tunnistaa, saat vielä vainoojan :D Mietin vain, että missä Oulussa on noin halpa buffet, voitais tulla syömään...

[QUOTE="vieras";25050854]Mitä ihmettä te vouhkaatte, että ap on ammattitaidoton. Eihän hän ole kertonut nimeään, työpaikkansa nimeä tai osoitetta ollenkaan! :O :O

Törkeä asiakas oli kyllä... En käsitä mistä tuollaisia sikiää.[/QUOTE]

Äiti ei siis tunnistaisi itseään alottajan tekstistä, kun kaupunkikin on mainittu?

[QUOTE="öö";25050864]Tai ap häpeää, jos kyseinen äiti kävelee ap;n pomon luo[/QUOTE]

Miksi kävelisi? Ap:han hoiti tilanteen mallikkaan asiakaspalvelijan tavoin, ja jousti vielä ravintolan periaatteista.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
[QUOTE="öö";25050859]Ai se on vaan ajattelua, kun kirjottaa tänne tunnistettavasti?[/QUOTE]

Ok. Mä luulin, että Oulu on isompi kaupunki mutta ilmeisesti siellä on siis vaan ihan muutama perhe jossa 3 lasta ja neljäs tulossa.
Jos olisin ko. äiti niin en käytökseni jälkeen edes kehtaisi mennä valittamaan vaikka itteni täältä tunnistaisinkin. Mutta onhan näitä "kaikkimullehetinythaistakaamuutpaska" -tyyppejä.

No täällä sanoit sen minkä ajattelit, kissankokoisin kirjaimin. Ja toivoit sanojesi löytävän kohteensa. Eli kaksinaamainen olet, ja työhösi sopimaton.

No voi nyyh. Meinaatko tosissas että kaikki jotka on palveluammateissa töissä ja hyviä työssään niin jotenki pyyteettömästi rakastaa KAIKKIA superhankalia asiakkaita? Joopa. Kyllä sen pitää riittää että kaksnaamasesti tarjoaa hyvän palvelun eikä asiakkaalle paljasta inhotusta.

nimim. hoidan vanhuksia kaksinaamaisesti

[QUOTE="oululainen";25050889]:laugh: paraskin puhuja. Sultakin tulee niin ala-arvoista tekstiä välillä.[/QUOTE]

Ihan kuule koskaan en ole kirjoittanut täällä mitään vastaavaa esim. oppilaistani tai heidän vanhemmistaan. Ensinnäkin mua sitoo vaitiolovelvollisuus ja toisekseen mulla on sen verran järkeä päässä, että ymmärrän, mitä on soveliasta muista ihmisistä puhua.

Ap ei sitä tajua, etkä näemmä sinäkään. Että revi kuule siitä sitä ala-arvoista tekstiä.

No voi nyyh. Meinaatko tosissas että kaikki jotka on palveluammateissa töissä ja hyviä työssään niin jotenki pyyteettömästi rakastaa KAIKKIA superhankalia asiakkaita? Joopa. Kyllä sen pitää riittää että kaksnaamasesti tarjoaa hyvän palvelun eikä asiakkaalle paljasta inhotusta.

nimim. hoidan vanhuksia kaksinaamaisesti

Näytä viestit, missä olet haukkunut asiakkaitasi? Haluan katsoa että oletko maininnut kaupungin, ja tunnistaisiko joku jotain..

Yhteistyössä