Elämään kyllästynyt synnytyskone kävi piristämässä mun päivää töissä tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kuule koskaan en ole kirjoittanut täällä mitään vastaavaa esim. oppilaistani tai heidän vanhemmistaan. Ensinnäkin mua sitoo vaitiolovelvollisuus ja toisekseen mulla on sen verran järkeä päässä, että ymmärrän, mitä on soveliasta muista ihmisistä puhua.

Ap ei sitä tajua, etkä näemmä sinäkään. Että revi kuule siitä sitä ala-arvoista tekstiä.

Asian vierestä mutta jos sä olet opetteja niin olen kyllä järkyttynyt... Ikinä ei uskoisi viestiesi perusteella.

[QUOTE="ope";25050943]Asian vierestä mutta jos sä olet opetteja niin olen kyllä järkyttynyt... Ikinä ei uskoisi viestiesi perusteella.[/QUOTE]

Joo, vedä nutturaa hiukan tiukemmalle. Kyllä se siitä. Ehkä selviät hengissä tästäkin järkytyksestä.

No voi nyyh. Meinaatko tosissas että kaikki jotka on palveluammateissa töissä ja hyviä työssään niin jotenki pyyteettömästi rakastaa KAIKKIA superhankalia asiakkaita? Joopa. Kyllä sen pitää riittää että kaksnaamasesti tarjoaa hyvän palvelun eikä asiakkaalle paljasta inhotusta.

nimim. hoidan vanhuksia kaksinaamaisesti

Tähän ja aiempiin vastaus:
Ajatella saa mitä lystää. Työkavereiden kanssakin saa päivitellä. Mutta se, että kehuu hoitaneensa tilanteen hienosti (kuten varmasti hoitikin), mitätöityy sillä hetkellä kun se kyseinen mamma tunnistaa itsensä täältä.

Ja tuskin se ihminen mitään ymmärtää hävetä (kertoohan hänen käytöksensä sen jo), vaan menee loukkaantuneena valittamaan aapeen pomolle, jos tämän ketjun bongaa.

[QUOTE="vieras";25050763]Et taida ap olla ihan sovelias palveluammattiin. Et kyllä vosi olla koskaan töissä missään paremmassa paikassa. Täysin asiakkaittesi käytöstä kommentoimatta niin sinun pitäisi pystyä nielemään asiakkaan käytös eikä siitä hermostua.[/QUOTE]

No ei todellakaan tarvi kaikkea niellä :laugh: Kyllä asiakaspalvelussa näki välillä sellaisia kusipäitä ettei tosikaan. En ikinä mene enää niihin hommiin.

[QUOTE="ope";25050943]Asian vierestä mutta jos sä olet opetteja niin olen kyllä järkyttynyt... Ikinä ei uskoisi viestiesi perusteella.[/QUOTE]

Se on työtön ope ;) En ihmettele yhtään.

[QUOTE="vieras";25050957]No ei todellakaan tarvi kaikkea niellä :laugh: Kyllä asiakaspalvelussa näki välillä sellaisia kusipäitä ettei tosikaan. En ikinä mene enää niihin hommiin.[/QUOTE]

Kuka siihen on käskenytkään, mutta kannattaako täällä kaikkea kertoa?

Jumaliste miten ammattitaidotonta sakkia täällä pyörii.

Todella asiatonta juoruilla julkisesti asiakkaista ja vielä tuohon sävyyn!

NYT jos tietäisin, missä työskentelet, ottaisin esimieheesi välittömästi yhteyttä.

No hohhoijaa.

Ap, mulla ollut ravintolassa töissä ollessani samantyylinen asiakas, ESPOOSSA. Muija, kolme kakaraa, yksi kuponki jolla vaati kaikille alennusruoat. Turpavärkki jolla haukkui kaiken näkemänsä ja kuulemansa.

Terveisiä sille ämmälle! :wave:

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA ravintolan tarjoilijalla ei todellakaan ole mitään vaitiolovelvollisuutta. nimim. restonomi koulutukseltani, ravintolapäälikkö ammatiltani.

Ihan kuule koskaan en ole kirjoittanut täällä mitään vastaavaa esim. oppilaistani tai heidän vanhemmistaan. Ensinnäkin mua sitoo vaitiolovelvollisuus ja toisekseen mulla on sen verran järkeä päässä, että ymmärrän, mitä on soveliasta muista ihmisistä puhua.

Ap ei sitä tajua, etkä näemmä sinäkään. Että revi kuule siitä sitä ala-arvoista tekstiä.

Revi ite se herne nenästäs. Missä minä sanoin, että olet oppilaistasi kirjoittanut? Ihan yleisesti tarkoitin. Sulta tulee asiaan kuin asiaan ihme kommentteja. Jopa törkeitä välillä. Tunnistettava opettaja ja kehtaa sellaisia kirjoittaa.

[QUOTE="vieras";25050969]Kuka siihen on käskenytkään, mutta kannattaako täällä kaikkea kertoa?[/QUOTE]

Ota silmä käteen.
"Et taida ap olla ihan sovelias palveluammattiin. Et kyllä vosi olla koskaan töissä missään paremmassa paikassa. Täysin asiakkaittesi käytöstä kommentoimatta niin sinun pitäisi pystyä nielemään asiakkaan käytös eikä siitä hermostua."

Sairaslomalla ja sairaslomalla riepu. Ei varmasti palaa enää oman alan hommiin, maine täällä Jyväskylässä mennyt...

No hohhoijaa.

Ap, mulla ollut ravintolassa töissä ollessani samantyylinen asiakas, ESPOOSSA. Muija, kolme kakaraa, yksi kuponki jolla vaati kaikille alennusruoat. Turpavärkki jolla haukkui kaiken näkemänsä ja kuulemansa.

Terveisiä sille ämmälle! :wave:

Nonniin, nyt se tunnisti itsensä. Ja sitä paitsi asiakaspalvelijana sun pitäis kyllä jos ei nyt ihan rakastaa niin ainakin ymmärtää asiakasta.

[QUOTE="vieras";25050956]Onko väärin kertoa asiakaspalvelukokemuksistaan, jos ei mainitse omaa nimeään tai työpaikkansa nimeä? Oletteko ikinä käyneet lukemassa Aasiakas-sivustoa?[/QUOTE]

up

[QUOTE="vieras";25051026]Nonniin, nyt se tunnisti itsensä. Ja sitä paitsi asiakaspalvelijana sun pitäis kyllä jos ei nyt ihan rakastaa niin ainakin ymmärtää asiakasta.[/QUOTE]

Kun ei mee jakeluun, vaikka rautalangasta vääntää, niin ei voi mitään

Eipä tälläinen asiakaskäyttäytyminen mitää harvinaista oo... Itse oltiin tässä taannoin eräässä buffetpaikassa syömässä ja takana tullut äitiasiakas n.4v lapsensa kanssa, vinkui ettei tarvitsisi lapsestaan maksaa, kun ei se kumminkaan mitään syö (lasten hinta 2€). No kas kummaa, kyllähän se lapsi siellä vaan sitten söi ja joi limppaa kahvimukista.. Varmaan jätskiäkin sai..

Eihän toi nyt ravintolalle mikään katastrofi tappio oo mut musta ihan törkeetä. Kävi ihan mieles mennä antaa niille 2€ et jos kerran ovat niin "köyhiä" ettei sen vertaa oo varaa laittaa lapsensa ruokaan...

[QUOTE="huoh";25051042]Kun ei mee jakeluun, vaikka rautalangasta vääntää, niin ei voi mitään[/QUOTE]

No menee kyllä mutta mun mielestä ei ole tunnistettavati kirjoittamista kun ei ole mainittu ravintolaa eikä kuvailtu asiakkaita. Eri asia jos tämä olisi tapahtunut Takahikiällä jossa oikeasti on yksi ravintola ja kaksi 3-lapsista perhettä ja vain toiseen odotetaan neljättä. Mutta Oulussa.... Mutta mistäs mä tiedän vaikka tuntisitte kaikki siellä toisenne.

Luuletko tosiaan että kerron missä olen töissä, ja joo mulla on vaitiolovelvollisuus siksi en kerro :saint:

Tiedätkö, että taisin olla samassa paikassa lounastamassa samaan aikaan. Kovin kuulostaa tutulta. Kiinnitin myös huomiota emännän nurjaan naamaan ja pöytään änkeämiseen. "Siihen vähemmistöön" eivät mahtaneet kuulua. Itse kuulun kyllä, mutta osaan käytöstavat. :D

[QUOTE="vieras";25050923]Näytä viestit, missä olet haukkunut asiakkaitasi? Haluan katsoa että oletko maininnut kaupungin, ja tunnistaisiko joku jotain..[/QUOTE]

No kai nyt tommonen sherlokki ne löytää muutenki? Haluutko päästä tekeen vanhustensuojeluilmon vai? Viesteistä joiden olemassolon siis just keksit itse.

Siis viestini oli kommentti siihen, että moititaan ihmistä kaksinaamaiseksi ja työhönsä sopimattomaksi aapeen kertomuksen perusteella. Oulu on suomalaisittain iso kaupunki, ja siellä asuu paljon ihmisiä joilla kolme lasta ja neljäs tulossa, ei mitenkään erehtymättömät tuntomerkit...

Aapee on ehkä syyllistynyt hivenen epäkohteliaaseen sauhuamiseen mutta ei todellakaan ole rikkonut mitään ravintolatyöntekijöiden pyhää vaitiolokoodia. "Se mikä tapahtui buffet-pöydässä pysyy buffet-pöydässä." :D

No kai nyt tommonen sherlokki ne löytää muutenki? Haluutko päästä tekeen vanhustensuojeluilmon vai? Viesteistä joiden olemassolon siis just keksit itse.

Siis viestini oli kommentti siihen, että moititaan ihmistä kaksinaamaiseksi ja työhönsä sopimattomaksi aapeen kertomuksen perusteella. Oulu on suomalaisittain iso kaupunki, ja siellä asuu paljon ihmisiä joilla kolme lasta ja neljäs tulossa, ei mitenkään erehtymättömät tuntomerkit...

Aapee on ehkä syyllistynyt hivenen epäkohteliaaseen sauhuamiseen mutta ei todellakaan ole rikkonut mitään ravintolatyöntekijöiden pyhää vaitiolokoodia. "Se mikä tapahtui buffet-pöydässä pysyy buffet-pöydässä." :D

Kyseinen äiti siis ei muista sanomisiaan, ja mitä ovat syöneet? Mä en tiedä ravintola-alan säädöksistä, ja vaitioloista; mutta kannattaa miettiä, mitä sitä kirjottaa

No röyhkeä asiakas oli, ellei sitten ap värittänyt tarinaa jotenkin. Ei ulosannistaan päätellen kuulosta järin fiksulta aloittajakaan. Käyttää sanoaja "mamma" "norsunvitulla", eli joku muukin asia mättää , vaikka ei varmaan sitä myönnä...

[QUOTE="vieras";25051182]No röyhkeä asiakas oli, ellei sitten ap värittänyt tarinaa jotenkin. Ei ulosannistaan päätellen kuulosta järin fiksulta aloittajakaan. Käyttää sanoaja "mamma" "norsunvitulla", eli joku muukin asia mättää , vaikka ei varmaan sitä myönnä...[/QUOTE]

No aikaisempaan viestiini viitaten voin todistaa, että tämä mamma oli tosi negatiivisen oloinen persoona. Sen verran härskisti käyttäytyi, vaikka hänen sanomisiaan en kuullutkaan. Näin vain, mitä satuin näkemään...

Yhteistyössä