Elämänä facebook?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joggen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joggen

Vieras
Mulla on facebookissa tosi paljon kavereita jotka jakaa tosi henk. kohtasia asioita sielä. Kuitenkin yksi näistä kavereista on aivan yli muiden. Sen lisäksi että kerrotaan joka ikinen päivä päivän ohjelma, tekemiset, lapsien ja aikuisten väliset keskustelut ym. Jopa jokainen riita, eripura,kränääminen ym informoidaan kaikille.Mä en ikimaailmassa haluais kopioida minun ja mieheni välisiä keskusteluja ja kirjoittaa niistä facebookissa heittomerkein jatkuvasti, niin muka hauskat keskustelut kun nälvimisetkin. Seksielämästäkin tämä henkilö puhuu aika avoimesti, ei toki kirjaimellisesti mutta jatkuvasti tätä " pitäsköhän mun jo antaa tolle ukolle kun käy niin kierroksilla" tai " Vihdoin lapset nukkumassa, pientä kivaa tiedossa tuon ihanan isin kanssa...." jne. Raskausaikana kerrotaan kuinka teki kipeää kun lääkäri ronkki paikkoja. Ihan oikeasti oon miettinyt, mitä näiden ihmisten päässä liikkuu ? Jokainen ihana ja tunnelmallinen hetki miehen kesken täytyy päästä parrasvaloihin facebook päivitykseen. Oon seurannut vuoden tän kaverin kirjoituksia ja todennut, et sen elämä kuulostaa hurjan tylsältä. Tiedän myös lähes muutaman tunnin tarkkuudella hänen tekemiset ja menemiset.

ja miten joku ihminen jolla on lapsia ehtii käydä 2-3 tunnin välein päivittämässä tilaansa. Miks joku ihminen haluaa jakaa lähes kaiken elämästään facebookissa, eiks ihmiset tänäpäivänä halua enää yksityisyyttä. Ja ymmärrän oikeesti hyvin et joka päiväkin voi päivitellä tilaa ja kertoo kuulumisia, mut mitä jos kertoo kirjaimellisesti kaiken? miksi?

Yhteistyössä