Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmahtavana:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmahtavana:Eilen han onnistui hankkimaan osa-aikaisen tyopaikan koulun jalkeen ja mina olin oikein iloinen asiasta. Parin viime viikon aikana koulukin on sujunut paremmin ja ajattelin jo etta onhan niista meidan jutteluista ollut jotain hyotya.
Tuo osa-aikatyöhän on varmasti terapiaa pojalle. Onko isä sitä mieltä, että pitäisi sekin aika viettää koulukirjojen parissa?
Ei, miesta rassaa se etta tyopaikka on McDonald'ssa. Minusta mika paikka tahansa on hyva nyt,, en ymmarra miesta etta mika vika siina McDonald'ssa on.
Koitatte nyt pojan kanssa saada isänkin tajuamaan sen työpaikan tärkeyden, oli se sitten vaikka se McDonald's. (Minustakin ihan ok paikka) Kuten jo sanoikin niin työnteko on hyvää terapiaa ja saa poikakin ajatuksiaan hieman toisaalle ja ennen kaikkea tuntea itsensä tärkeäksi/hyödylliseksi muuallakin kuin kotona.
Etkös muuten kirjoittanut, että poika hankki itse sen työpaikan omasta toivomuksestaan. Lähes täysi-ikäisen lapsen toiveitakin olisi syytä kunnioittaa, muuten povaan lisää vaikeuksia. Tiedän tuon opiskelun tärkeyden erityisesti isälle (suomalaisilla on usein eri ote/mielipide asiaan), sillä täällä maassa, jossa itse asustelen, on ihan sama juttu.
Anteeksi kun vielä utelen, mutta eikös poika ollut todella lahjakas urheilijakin ja stipendi yliopistoon oli tulossa? Toivon koko sydämestäni, että asiat ratkeisivat ilman suurempia konflikteja. Tsemppiä sulle!
PS. Voiko sulle laittaa y-viestiä joskus? Tavallaan "tunnetaan";o)
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Vihdoin kuulin pojalta etta on kunnossa. Ei aoi tulla kotiin, eika suostunut kertomaan missa on. Pyysi vaan anteeksi tuottamaansa huolta ja surua mulle, mutta sanoi ettei voi nyt isansa kanssa olla ollenkaan. Ja pisti puhelun poikki,,,,,, :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Vihdoin kuulin pojalta etta on kunnossa. Ei aoi tulla kotiin, eika suostunut kertomaan missa on. Pyysi vaan anteeksi tuottamaansa huolta ja surua mulle, mutta sanoi ettei voi nyt isansa kanssa olla ollenkaan. Ja pisti puhelun poikki,,,,,, :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Vihdoin kuulin pojalta etta on kunnossa. Ei aoi tulla kotiin, eika suostunut kertomaan missa on. Pyysi vaan anteeksi tuottamaansa huolta ja surua mulle, mutta sanoi ettei voi nyt isansa kanssa olla ollenkaan. Ja pisti puhelun poikki,,,,,, :'( :'( :'(
No sentään tuon verran. Koitahan jaksella. Onko miehen kanssa jutut yhtään edistyneet vai vieläkö riitatilanne?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Riita edelleen, mies on toissa, mina kotona. Yhden kerran tiedusteli jotta olenko pojalta kuullut. Silloin en viela ollut,,,,, Katotaan sitten illalla kun tulee kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Vihdoin kuulin pojalta etta on kunnossa. Ei aoi tulla kotiin, eika suostunut kertomaan missa on. Pyysi vaan anteeksi tuottamaansa huolta ja surua mulle, mutta sanoi ettei voi nyt isansa kanssa olla ollenkaan. Ja pisti puhelun poikki,,,,,, :'( :'( :'(
No sentään tuon verran. Koitahan jaksella. Onko miehen kanssa jutut yhtään edistyneet vai vieläkö riitatilanne?
Riita edelleen, mies on toissa, mina kotona. Yhden kerran tiedusteli jotta olenko pojalta kuullut. Silloin en viela ollut,,,,, Katotaan sitten illalla kun tulee kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi::flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:kai se on vaan odotettava ja toivottava etta parhain pain tama tasta kaantyy. :'(
Peesin Leijaa. Ja laita tekstari pojalle ja kerro, että olet todella pahoillasi tilanteesta ja toivot, että asiat ratkeaisivat mahdollisimman pian. Pistä perään vielä, että sulla on kamala ikävä ja olet huolissasi.Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Ihan varmasti kääntyy parhain päin. Rauhallisesti vaan odotatte ja jatkatte arkea. Esikoisen kanssa kaikki tuntuu karmeimmalta, myöhemmin totut jo rajuihinkin elämänvaiheisiin.