[QUOTE="2 lapsen äiti";28644064]Me erotiin miehen kanssa. Kaksi lasta jotka jäi mulle asumaan, mutta siis meillä yhteishuoltajuus.
Toi elariasia onkin sitten vaikea juttu. Exä ei pysty maksamaan joten Kela maksaa, ja se perii ne sitten exältä.
Mutta siis hän on sitä mieltä että kun maksaa elarit niin ei tarvi enää maksaa mitään muuta. Esimerkiksi kun lapsea sit vielä on siellä, niin ei maksa ruokia eikä mitään muutakaan. Ei parturikäyntejä, vaatteita, ei mitään. Nyt ovat kesälomalla lasten kans ja jouduin antamaan rahaa, että saa lapsille ruokaa. Siis onkohan tämä yleistäkin?! Alkaa hermo mennää jatkuvaan rahan antamiseen. Ehdotin että ostan lapsille ruoat sinne, niin ei käy. Nää elarijutut on usein hankalia, valitettavasti....mun exä ainakin on tehny siitä hankalan.[/QUOTE]
Miksi helvetissä sen isän pitäisi maksaa elareiden jälkeen yhtään mitään enää? Sinähän saat ne elarit mistä maksat lapsen menot, eikö?
Luulen,että sinunkin tapauksessa sinä olet halunnut asioiden menevän näin,että lapset sulla ja sulle kk maksetaan tietty summa.
Miten jos asia olisi toisin päin? Vittu mikä narina niistä maksuista olisi, ihan taatusti.