Elokuiset 2025❤️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä haalea plussa tänään ja viikon ajan ollut etovaa oloa. Yhden kerran oon oksentanut. Vielä en uskalla silti iloita... pitää testata viel pari kertaa. Mahdollinen laskettu aika meillä olisi 14.8. Itselläni oli n.viikon mittainen tiputteluvuoto niin tää haalea plussa tuli tänään aika puskista!

Vatsaa on nipistellyt jo pari viikkoa. Muuten olo on ihan ok, mut järkyttävä väsy ! Tsemppiä kaikille kohtalotovereille <3

• Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Hei kaikille ja onnea plussista! Viime viikolla plussasin itse ekan kerran haamujen esiäidillä dpo8 ja tänään dpo13 viiva jo hyvin vahvistunut joten uskallan siirtyä tänne haaveilijoista. Laskettu aika menee kai "virallisesti" ihan syyskuun alkuun oletettavasti mutta kaikki lapset tulleet etuajassa joten liittyisin mielelläni tänne elokuisiin 😊
Pienempi fb ryhmä kiinnostaa myös! Olisiko siitä miten moni innostunut?

Täällä nyt rv 5+4 menossa. Oireina jäätävä väsy, turvonneet ja arat rinnat ja lievää etovaa oloa. Laskettu aika jossain elokuun puolessa välissä. Varasin varhaisultran parin viikon päähän.

• Rakkaus
Voisi myös kiinnostaa fb ryhmä!

Tänään 7+0
Mulla on vaan hyvin lieviä oireita, suurimmaksi osaksi päivää ei tunnu miltään. Pari viikkoa sitten oli rinnat tosi arat, mutta se on helpottanut. Silloin tällöin alavatsalla juimii ja illalla on kyllä väsy. Toki väsymystä nyt muutenkin hektisessä elämässä, mutta kyllä se nyt on kertaantunut. Lisäksi kauhee nälkä kokoajan. Vaikka tiedän että lisääntynyt energian tarve on jotain yhden ylimääräisen omena verran, mutta musta tuntuu, että oon syönyt aiemmin vähän huonosti ihan omaakin energiantarvettani ajatellen ja nyt kun kasvattelee sit uutta elämää niin keho huutaa polttoainetta. En mä kyllä silti kauheesti enemmän ole syönyt, toki yritän kiinnittää huomiota että söisin vähän monipuolisemmin.

• Rakkaus
Voisi myös kiinnostaa fb ryhmä!

Tänään 7+0
Mulla on vaan hyvin lieviä oireita, suurimmaksi osaksi päivää ei tunnu miltään. Pari viikkoa sitten oli rinnat tosi arat, mutta se on helpottanut. Silloin tällöin alavatsalla juimii ja illalla on kyllä väsy. Toki väsymystä nyt muutenkin hektisessä elämässä, mutta kyllä se nyt on kertaantunut. Lisäksi kauhee nälkä kokoajan. Vaikka tiedän että lisääntynyt energian tarve on jotain yhden ylimääräisen omena verran, mutta musta tuntuu, että oon syönyt aiemmin vähän huonosti ihan omaakin energiantarvettani ajatellen ja nyt kun kasvattelee sit uutta elämää niin keho huutaa polttoainetta. En mä kyllä silti kauheesti enemmän ole syönyt, toki yritän kiinnittää huomiota että söisin vähän monipuolisemmin.

Tämä oli minun teksti, en tajuu kuinka tää jatkuvasti on kirjautuneena ulos, vaikka luulen kirjautuvani 🙃

• Tykkää
Täällä myös yksi elokuinen, vaikka en ole vielä edes testiä tehnyt. Ajattelin testata kun joululoma alkaa eli parin päivän päästä. Kuukautiset ovat kuitenkin jo viikon myöhässä ja muitakin oireita on jo ilmaantunut eli aika varmuudella tämän ajatuksen kanssa.

• Rakkaus
Täällä vasta 3+4 🥹 alavatsalla tuntemuksia, yököttää ajoittain ja huimaa, omituiset unet joka yö (tää selvin merkki ollut joka raskaudessa), tissit on arat, janottaa ja kuivaa suuta, hengästyttää ja kiukuttaa.. Siinä kai oleellisimmat oireet.
Alkuraskauden ultran varasin myös jo, menee tietty alkuvuoteen 😊

Tehdäänkö laskettujen aikojen listausta? Odottelen itse sen ultran ennen fb ryhmää 😊

Mikä ryhmän nimi on? Jostain syystä en pääse suoraan tuosta linkistä sinne..

voi hitsi! Ryhmän linkki ilmeisesti aina vanhenee ja pitäisi uusia säännöllisesti. Ryhmä on siis tällä hetkellä salainen eikä sitä löydä hakemalla, oisko jollain vinkkiä miten sinne kaikki halukkaat löytäisi 😄 Tai sit vaihdan nimeksi jonkun salakoodinimen ja vaihdan asetukset niin, että sen löytää haulla?

Tässä tuore linkki

Moikka! Tein yksityisen ryhmän facebookiin, johon toivoisin aktiivisia osallistuja vertaistuen merkeissä mukaan

Esikoisen aikaan meillä oli n. 20hlö ryhmä jossa vaihdeltiin kuulumisia päivittäin.

Laitan ryhmän linkin tähän: https://fb.me/g/2NqVRnp1R/CFxwDI7K
Mullakaan linkki ei toimi. Ultran jälkeen kanssa voisin siirtyä faceen, helpompi jutella siellä.
Täällä jännitetään jo kauheasti lauantaista ultraa😱itselläni ikää jo, joten vähän kaikki jutut kauhistuttaa kuinkahan mahtaa mennä🙈

• Rakkaus
voi hitsi! Ryhmän linkki ilmeisesti aina vanhenee ja pitäisi uusia säännöllisesti. Ryhmä on siis tällä hetkellä salainen eikä sitä löydä hakemalla, oisko jollain vinkkiä miten sinne kaikki halukkaat löytäisi Tai sit vaihdan nimeksi jonkun salakoodinimen ja vaihdan asetukset niin, että sen löytää haulla?

Tässä tuore linkki
Jokaiselle halukkaalle kutsu yksityisviestin kautta, näin ainakin tehtiin edellisen vauvan aikaan 😊 toki vaatii kaikilta tänne rekisteröitymisen. En kannata salanimeä vaan et linkki nimenomaan olisi vain yv:n kautta 😊
Tammikuun 9.pvä ultra ❤

• Tykkää
Reactions: Lindanne
Jokaiselle halukkaalle kutsu yksityisviestin kautta, näin ainakin tehtiin edellisen vauvan aikaan toki vaatii kaikilta tänne rekisteröitymisen. En kannata salanimeä vaan et linkki nimenomaan olisi vain yv:n kautta
Tammikuun 9.pvä ultra

Tehdään näin, eli mulle laittamalla yv pääsee faceryhmään liittymään 😊 Jos tuo linkkikään ei nyt toimi 😝

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 4nniin4 ja Oliivi3
7+3. Oksenteluksihan tämä homma on edennyt. Onneksi alkaa parin viikon joululoma, niin saa rauhassa vaan olla kotona. Tai niin rauhassa kuin 5-ja 3-vuotiaiden kanssa nyt voi olla 😁 Alkaa aika lailla uuvuttaa, kun ei pysty kunnolla syömään.

Heips onko täällä ketään muuta jolle ei meinaa oikeen maistua mikään ruoka? Ite joudun pakottaa itteni syömään jotain liha ruoat ei maistu melkein ollenkaan jauhelihan näkeminen pelkästään oksettaa😬. Ja ei kellään sattuis olee vinkkiä matkapahoinvoinnin kanssa.

• Tykkää
Reactions: Lindanne
Heips onko täällä ketään muuta jolle ei meinaa oikeen maistua mikään ruoka? Ite joudun pakottaa itteni syömään jotain liha ruoat ei maistu melkein ollenkaan jauhelihan näkeminen pelkästään oksettaa. Ja ei kellään sattuis olee vinkkiä matkapahoinvoinnin kanssa.

Mulla ongelmana nälkä, muttei oikeen mitään tee mieli syödä 😅

Matkapahoinvoinvointiin suosittelen kokeilemaan sea-band ranneketta. Mulla ainakin on auttanut 😊

Mulla sopivasti tällein aaton aattona eka päivä kun on huono olo ollut, oksensinkin kerran. Nyt tuntuu vähän helpottavan. Eihän tässä olis kuin satayksi asiaa tehtävänä ennen huomista aattoa, kun meille tulee tupa täyteen perhettä ja sukulaisia joulua viettämään. Toivottavasti huomenna ei oo pahoinvointia, että pääsee nauttimaan joulusta.

• Tykkää
Nyt on testi tehty ja oma alustava ajatukseni on saanut varmistuksen eli testi näytti positiivista. Hiukan kyllä kauhistuttaa, kun tämä on meidän neljäs, mutta edellisellä kerralla toinen sai seurakseen kolmannen eli olivat kaksoset ja nyt pelkään taas saman toistuvan. En millään haluaisi mennä varhaisultraan asiaa selvittämään, mutta olisi kyllä tavallaan ihan kiva tietää mitä on tulossa, hiukan siis raastaa hermoja tämä epävarmuus vaikka plussaa onkin nyt varmistettu.

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lindanne ja Oliivi3
8+3. Maanantaina kävin kuitenkin neuvolassa asti ja sain sen kunniaksi pahoinvointilääkkeeseen reseptin. Pitää hakea lääke tänään tai huomenna ja kokeilla, auttaisiko se asiaan. Tämä 24/7 huono olo, yökkiminen ja oksentelu rajoittaa ihan hirveästi elämää. Tätä on jatkunut 2,5 viikkoa nyt eikä loppua näy. :(

Yhteistyössä