Moi!
Täällä ois kans yks elokuista odottava, joka vois liittyä keskusteluun. Facebookiin en vielä uskalla. Laskettuaika olis n. 21-24.8., riippuu, mitä laskentatapaa käyttää. Tätä yritettiin puolitoista vuotta, ja ekasta inseminaatiosta sain ekan plussan raskaustestiin ikinä. Mulle eka lapsi, mut puolisolle toka.
Tänä aamuna oli varhaisultra ja siellä sydän sykki ja sijainti oli oikea . Ite ajattelen, että tänään ois 6+5, mutta ultra näytti 6+4. Hoitava taho laskee kuiteki 7+0, koska laskevat inseminaatiosta. Mun mielestä vähä hassua, että lasketaan inseminaatiosta, koska inseminaatio tehtiin samana päivänä, kun ovulaatiotesti oli positiivinen. Eli eihä se munasolu ole vielä edes irronnut inseminaatiopäivänä, miten se muka voisi jo hedelmöittyä .
Pelko keskenmenosta on kova, varsinkin, kun aika vähillä oireilla olen päässyt tähä asti. Tällä hetkellä selkeimmät oireet ovat lievä tissikipu, vatsan turvotus, ilmavaivat ja korkea leposyke. Pari päivää sitten oli myös todella matalat verenpaineet, mutta ne oon onneks saanu ylöspäin tankkaamalla suolasia ruokia. Varsinaista pahaa ola ei vielä ole ollut, mutta valikoituvuus on lisääntynyt, mitä ruokaa haluaa syödä.
Mites muilla menee, onko täällä muita, jotka ei vielä kärsi pahasta olosta tai paha olo on alkanut vasta myöhemmillä viikoilla kuin mulla nyt? Jotenkin tuntuu, että monilla paha olo alkaa aikaisin. Todellakin olen onnellinen, että sitä ei vielä ole, mutta luo myös huolta sen puuttuminen, kun niin yleinen oire.
Ai niin, me yritetään pitää tää läheisiltä ja muilta salassa sinne nt-ultraa asti, saa nähä onnistuuko. Jotenki pelko keskenmenosta niin suuri, ettei vielä halua kertoa läheisille. Pelkään, että läheiset innostuu liikaa.