Mä olin päättänyt jo ennen vaunuihin muuten tutustumista, että kova koppa pitää olla. Joku ihme fiksaatio siitä...tai oikeestaan musta pehmeät kopat näyttää niin höhliltä, jotenkin liiian pehmeiltä ja lötköiltä. Ettei mitään käytännön syytä ollut. Kunhan päätin. Oon ollut siihen city-koppaan tyytyväinen. Ja vaikka se aika pian jääneekin pieneksi niin ei meidän poika siinä varmaan enää 6 kk viihdy. Nytkään ei hereillä ollessaan suostu vaunuissa makaamaan vaan pitää päästä katselemaan maailmaa. Poika täyttää jouluna 4 kk. Oon vähän miettinyt, että kuinkahan tarkka tuo 6 kk raja on? että jos oppii varhain istumaan niin uskaltaiskohan sitä joskus pitää jo aiemmin rattaissa...Meidän pitää kyllä varmaan se jalkapeitto ostaa, jos meinataan jo helmikuun lopussa tai aiemmin laittaa vaunuihin. Aattelin vähän, että tuossa ensi vuoden puolella vois sitten sään mukaan katella, ottaako kopan vai istuimen. senhän saa myös ihan makuuasentoon. Siis että jos ei ole kovin kylmä niin laittaisi istuimeen jne. Mut en kyl tiedä, ehkä jos vasta 6 kk ottaa istuimen käyttöön niin sehän jo melkein maaliskuuta, että tartteekohan sitä jalkapeittoa...joskus maaliskuussa on vielä aika viileäkin...