Emme ole seurustelleetkaan!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1) Olin hänelle aina rehellinen ja uskollinen, 2)Autoin aina jos hän tarvitsi apua, 3) Annoin vapautta, en kahlinnut, 4) Annoin rakkautta ja huomiota, 5) Vastasin yöllä puhelimeen 4 aikaan, vaikka menin aamulla 7:ksi töihin, en koskaan sanonut, että hän keskeytti uneni, saati sitten että olisin ollut vihainen, 8) Täytin hänen toiveita, 9)Minulle tärkeintä oli se, että hänellä oli hyvä olla, 10) Olin sinisilmäinen ja luotin häneen.

Tarinasi on aivan samanlainen kuin minulla, suhteeni kesti 2 vuotta. Samaan aikaan kun mies kertoi suhteemme olevan ohi totesin olevani raskaana. Eli asiat voisivat olla vielä huonomminkin... Olen yrittänyt toipua asiasta nyt reilun vuoden, ja vieläkin ahdistaa välillä. Jos nyt mietit asiaa joka minuutti, ensi viikolla ajattelet vain 50 min/h, seuraavalla viikolla 40 min/h, ja näin se kipu ja asian ajatteleminen vähenee pikkuhiljaa. Itselläni meni puoli vuotta, etten ajatellut asiaa joka tunti muutaman minuutin ajan. Nyt tuska on enää noin kerran viikossa mielessä. Eli aika parantaa haavat...

Onneksi en ole lapsena Nainen48:n ja hänen miehensä perheessä. Kaksi lapsellista "aikuista" riitelevät yhtenään ja pelaavat jotain ikuista valtapeliä toisiaan vastaan. Huhhuh.

Miez, hyvä ettet ole lapseni. Et tiedä meidän perhe-elämäämme, joten yllä oleva kommenttisi on sellainen, jonka jätän omaan arvoonsa. Sinun aikaisemmat kommenttisi tähän ketjuun ovat olleet rakentavia, mutta tämä viimeinen menee riman alta.

Ketjun aloittajalle toivon kovasti voimia, kyllä sinä selviät. Tässä vaiheessa sanottuna tuollainen tuntuu epäuskottavalta, mutta aika parantaa haavat pikkuhiljaa. Me ihmiset olemme uskomattoman sitkaita ja selviämme melkoisen vaikeistakin koettelemuksista.

Voi vitun kritstus teidän ämmien kanssa!!! Täällä itketään ja vingutaan jonkun panon perään ja todistellaan omaa syytömyyttään. Tuskin se äijä olis muualle lähtenyt jos olisit ollut niin ihana kun annat ymmärtää! Olet taas vinkunut ja narissut, minä saan näitä juttuja kuulla miehiltä jatkuvasti. Nalkuttavia akkoja ei ketään kestä, muualta ne hakevat silloin seuransa.

Ja miksi suorasanaisuus ja elämän realismi tekee minusta katkeran? Olen osaani enemmän kuin tyytyväinen.

Ja vielä, onpa naurettavaa avautua täällä ja typerät ihmiset toivottelevat tsemppiä ja jaksamista naurettaville provoille. Ämmät on niin heikkoja, hävettää joskus olla nainen...

Tuskin sinua kukaan "naiseksi" edes ajattelee, pelkäksi panoksi vaan. Mahtaa olla elämäsi aika tyhjää.

Ihan vaan tiedoksi, liian kiltti ja kaiken suhteeseen antava nainen alkaa usein ahdistaa miestä, syy voi olla siinäkin, ei suinkaan siinä, etteikö ketjun aloittaja voisikin olla ihana...

Vakipanotar et sinä ole mikään nainen.Olet monelle pultsarille se ainoa varma paikka panna.Ei sua fiksu mies panisi edes ilmatteeks.Olet katkera ap:lle koska hän vaikuttaa varsin fiksulta ja asialliselta naiselta.Kyllä ap:n exä en varmasti välittänyt hänestä,ei kukaan ole kolmea vuotta yhdessä muuten vaaan.Vakipanotar älä käytä itsestäsi sanaa nainen,sinunlaisille on ihan oma nimitys.Ei ap ole mitään väärää tehnyt,jos mies on noin typerä että ei osaa antaa arvoa hyvälle suhteelle ja kohtelulle,niin saakoon sitten tuollaisen Vakipanottaren itsellen.

Olen kokenut saman kuin ap. mutta minä olin vain naimisissa. Mies seurusteli salaa reilun vuoden ennen kuin jäi kiinni. Pettäminen potuttaa ja vituttaa ei sille mitään voi. Aikansa murehtii ja sitten ei enää muista koko asiaa. Vakipanotar älä lue tätä viestiketjua. Ymmärrän ap:tä että ei kehtaa asiasta puhua tutuille vaan haluaa kertoa asiasta oudoille, se häpeää jota petetään. Pettäjät ei sitä osaa tehdä.

Sinä seurustelit. Hän ei. Hän vain pani, kun tarjoutui tilaisuus. Et olis antanu niin helpolla. Olit sinisilmäinen (helppo nakki). Olit aina valmis auttamaan (hyväksi käytettävä).
Sinulle oli tärkeintä että hänellä oli hyvä olla. (pussit tyhjinä, kevyt olo)
Missäs sun omantunnon arvosi on? Mitä sait palkaksi?

Tosimies ja vakipanotar, naamailkaa aivan niin paljon kuin haluatte. Ei haukku haavaa tee. Ei teidän alhaiset koirailut saa minun mieltä enää pahemmaksi. Minua on loukannut sellainen ihminen jota rakastin, te ette siihen pysty. On varmaan hirveää elää jatkuvassa katkeruudessa niin kuin te teette. Ottakaa toisenne, vaikutatte niin samanlaisilta, te varmasti sopisitte yhteen.

Älä Pettynyt välitä ainakaan "tosimiehestä". Hän on joku säälittävä naistenvihaaja, joka yrittää omaa egoaan pönkittääkseen alistaa naisia. Hän luulee, että irtosuhteiden harrastaminen tekee miehekkääksi. Oikeasti hän on säälittävä luuseri, jonka pitää ajatella naisten olevan itseään huonompia jottei tappaisi itseään.

Ja vakipanottaren tekstistä näkee, ettei hänelläkään hyvin mee. Aikansa totakin, mutta kyllä sekin hajonnutta persoonaa vaatii. Toivottavasti hän pääsee siitä ylös, ettei hänestä tule naispuolista "tosimiestä", joka vain käyttää miehiä ja halveksii muita naisia.

Pettynyt:

Katso peiliin. Ja lue kolme ensimmäistä viestiäsi uudelleen. Minä löydän niistä viesteistä vihaisen, katkeroituneen ihmisen. Minulle ei ensimmäiseksi tule mieleen sanoa vihaiselle, katkeralle ihmiselle, että "voimia, kyllä sinä selviät" , vaan puhuisin mieluiten hänelle järkeä.

Miten muuten todistat väitteen, että mies laittoi tälle uudelle lapsen alulle kahdessa viikossa.

Mies:
Olen sanonutkin, että olen katkera ja tietysti olen myös vihainen. Kuka haluaa tulla petetyksi ja kuka nauttii siitä? Pikkuhiljaa tämä viha ja katkeruus laantuu, mutta ikuinen arpi siitä jää.

Niissä 4 viestissä mitkä hän minulle enää vaivautui laittamaan, kirjoitti sillä tavalla, että siitä selvisi asia. En viitsi suoraan laittaa hänen viesitään, mutta isä hänestä on tulossa, vaikka minulle sanoikin että ei koskaan hanki lapsia. Tällä uudella onnella on entuudestaan jo pari mukulaa valmiina. Niin helppoa se on miehen mieli saada muuttumaan, kun sen taidon osaa.

Minä olen pihalla kuin lumiukko sinun jutustasi, ehkä se on paras, että sinäkin aloitat asian unohtamisen. Toteat, että olet hengissä ja suuntaat täysillä tuleviin.

mies ei ole ilmeisesti lukenut ap:n kirjoituksia tai sitten ei ole ymmärtänyt sitä mitä on lukenut. Kyllä mä ainakin ymmärsin kaiken ihan. mikähän niissä oli niin vaikeeta tajuta?Taitaa mies olla pihalla muutenkin.

Suosittelen kirjaa : "Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin"

Kirjoittajaa en muista, mutta mies kuiteski ja miehen näkökulmasta kirjoitettu.
Saattaa näkökulma hieman avartua :)

Tässä viestiketjussa tulikin aika hyvin esille ne asiat miksi suhde ei toiminut.
Alkuperäinen on ollut liian kiltti, eikä parisuhde toimi jos toinen vaan antaa eikä vaadi mitään. Minun mieheni oli myös pitänyt itseasiassa kaksi tälläistä naista jotka eivät olleet vaatineet yhtään mitään, olivat lähinnä panoja. Molemmat naiset tiesivät, että miehellä oli muitakin. Mies sanoi ihastuneensa minuun osaksi siksi, koska laitoin rajat ja myöskin nalkutin ( eli en antanut kohdella itseäni huonosti). Vaadin miestä sitoutumaan ja sanoin etten jatka suhdetta missä ei ole tulevaisuutta.
Auta armias kun menimme yhteen kihloihin ( häät tulossa) niin alkoivat molemmat naiset terrorisoimaan minua ja miestäni, vaativat selitystä jne... Mies oli heille sanonut ettei mene naimisiin eikä hanki lapsia, no kyse oli vaan siitä ettei ollut tavannut sitä oikeaa.
Mitä ihmettä sillä selityksellä tekee, tosi asia on vaan se ettei mies rakasta. Omaa syytä, että alistuu suhteeseen jossa ei ole mitään tulevaisuutta.
Ettekö te naiset ole koskaan kuulleet sellaisesta, että mies voi tapailla( sama naisetkin) ja etsiä samalla sitä oikeaa???
En olisi niin varma kuitenkaan etteikö miehen suhde voisi toimia tämän yksinhuoltajan kanssa, ei kai hän muuten sitoutuisi jos tunnetta ei olisi.
Olen pahoillani alkuperäisen puolesta, mutta jatkossa ainakin tiedät miten suhde saadaan toimimaan, liian kiltti ja mukautuvainen ei saa olla! Äläkä vaan ala terrorisoimaan miestä ja vaatimaan selitystä vaan ole kerrankin ylpeä ja omanarvon tuntevaja jatka elämääsi ja jos mies joskus tulee ottamaan yhteyttä sano suorat sanat!

Meillä on miehen kanssa sopimus, ettei seurustella, ollaan vain vakipanoja. Se on selvää pässinlihaa molemminpuolin ja kummallakin on oma vapaus. Koskaan ei tulla edes seurustelemaan, koska hänestä ei ole sitoutumaan ja tiedän sen. Mitään en suunnittele hänen päänsä menoksi vaan tässä sivussa katselen sitä tulevaa elämänkumppaniani. :) Kannattaisi aina keskustella asioista mitä kumpikin haluaa, kuin että olettaa...

Mä ainakin aina jossain parin kuukauden kohdalla viimeistään kysyn mitä se meidän tapailu toisen mielestä on, onko se seurustelua, tapailua yksinoikeudella, pelkkää tapailua, seksisuhde vai mitä. Ja sen perusteella teen sitten omat päätökseni. Nainen ei saa antaa miehelle varmuuden tunnetta. Muuten naisesta tulee ei-kiinnostava ja itsestäänselvyys.

Nimenomaan miesten kanssa asiat pitää selvittää eikä olettaa. Minäkin kysyin mieheltäni kuukauden jälkeen, että mitä tämä suhde on tapailua, seurustelua vai mitä, mies siihen heti sanoi, että seurustelua tietenkin. Nämä kaksi "exää" eivät olleet koskaan kysyneet vuosien jälkeenkään mikä suhde oli vaan olettaneet seurustelevansa ja antoivat miehen juosta naisissa edelleen. Muutenkin naiset tapailivat miestä pari kertaa kuussa, mitä seurustelua se on jonkun mielestä???? Ihmettelen todella ja nyt ovat niin helkutin loukkaantuneita miehelle vaikka mies oli heti alkuun sanonut ettei sitoudu?????

Ei tarvitse pelätä sitä, että alkaisin terrorisoimaan häntä ja hänen uutta onneaan. Itse en henkilökohtaisesti voisi koskaan alentua niin alas, että VAATISIN miestä sitoutumaan. Sehän on aivan selvää pakottamista, eikä suinkaan lähde vapaalta pohjalta. Eli sellaisella suhteella missä toista pakotetaan, vaadiataan ja alistetaan ei ole myöskään tulevaisuutta, vaikka alistajana onkin nainen. Kuten exäni suhteen alussa sanoi, että ei halua naimisiin eikä hanki koskaan lapsia, se oli HÄNEN päätös ja sopi minulle aivan hyvin. En olisi koskaan voinut tehdä sitä, että olisin VAATINUT häntä vihille saati sitten hankkiutunut raskaaksi hänen mielipiteistä välittämättä. Itse en koe pahana asiana sitä, että on kiltti, sovitteleva ja ottaa toisen ihmisen huomioon. Mielestäni se ei ole nössöilyä eikä alistumista, vaan toisen kunnioittamista. Eikä hän minua suhteen aikana mitenkään huonosti kohdellut, en voi sitä sanoa. Jos olisi ollut heti päällepäin ilkeä ihminen, en olisi koskaan häneen halunnut tutustuakaan. Hienoa huomata, että täällä on niin paljon ihmisiä jotka ovat "onnellisessa" suhteessa, vaikkakin välittämättä toisen ihmisen mielipiteistä. Pääasiana se, että omat toiveet toteutuu.

"Itse en henkilökohtaisesti voisi koskaan alentua niin alas, että VAATISIN miestä sitoutumaan. Sehän on aivan selvää pakottamista, eikä suinkaan lähde vapaalta pohjalta."

Höpö höpö, huomaan selvästi, että olemme aivan eri aaltopituudella. En yhtään ihmettele, että sinulle jäi luu käteen. Kiltteys on eri asia kuin tyhmyys/sinisilmäisyyys. Varmaan olet jossain vaiheessa miettinyt onko mies sinun kanssasi tosissaan ja olet sulkenut silmäsi saadessasi todisteita siitä, ettei mies välitä sinusta ja pitää sinua "varalla". Edes rakkauden nimessä ei pidä vajota alas vaan kunnioittaa itseään. Jos sinä et kunnioita itseäsi sen vertaan, että osaat sanoa parisuhteessa mitä haluat etkä anna toisen pompottaa itseäsi niin turha olettaa, että mieskään kunniottaa.

En ole pakottanut miestäni sitoutumaan vaan sanoin suoraan, että en viitsi aloittaakaan suhdetta millä ei ole tulevaisuutta. Mies itse kosi minua, en painostanut enkä pakottanut.
Luuletko oikeasti, että miehen pystyy mukamas pakottaa sitoutumaan? En ole hankkiutunut raskaaksi miehen tietämättä vaan mieheni haluaa kanssani lapsia ja on ollut itse asiassa se joka siihen hoputtaa.
En alista miestä todellakaan vaan meillä päätetään asioita tasapuolisesti.
Olen myös kiltti ihminen ja ajattelen muita, mutta en silti ole suostunut kenenkään kynnysmatoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt:
Ei tarvitse pelätä sitä, että alkaisin terrorisoimaan häntä ja hänen uutta onneaan. Itse en henkilökohtaisesti voisi koskaan alentua niin alas, että VAATISIN miestä sitoutumaan. Sehän on aivan selvää pakottamista, eikä suinkaan lähde vapaalta pohjalta. Eli sellaisella suhteella missä toista pakotetaan, vaadiataan ja alistetaan ei ole myöskään tulevaisuutta, vaikka alistajana onkin nainen. Kuten exäni suhteen alussa sanoi, että ei halua naimisiin eikä hanki koskaan lapsia, se oli HÄNEN päätös ja sopi minulle aivan hyvin. En olisi koskaan voinut tehdä sitä, että olisin VAATINUT häntä vihille saati sitten hankkiutunut raskaaksi hänen mielipiteistä välittämättä. Itse en koe pahana asiana sitä, että on kiltti, sovitteleva ja ottaa toisen ihmisen huomioon. Mielestäni se ei ole nössöilyä eikä alistumista, vaan toisen kunnioittamista. Eikä hän minua suhteen aikana mitenkään huonosti kohdellut, en voi sitä sanoa. Jos olisi ollut heti päällepäin ilkeä ihminen, en olisi koskaan häneen halunnut tutustuakaan. Hienoa huomata, että täällä on niin paljon ihmisiä jotka ovat "onnellisessa" suhteessa, vaikkakin välittämättä toisen ihmisen mielipiteistä. Pääasiana se, että omat toiveet toteutuu.

Ei tässä mistään vaatimisesta ollutkaan kyse. Mieheltä vaan pitää kysyä mitä hän suhteelta ja tulevaisuudeltaan haluaa. Ei ketään voi vaatia tai pakottaa suhteeseen tai naimisiin tai vanhemmuuteen. Sitten voi vaan ottaa jalat alleen ja vaihtaa toiseen jos tulevaisuudensuunnitelmat ei kohtaa. Ei pidä pakottaa muttei myöskään luopua omista haluistaan toisen takia. Jos sinä haluat seurustelu- eikä panosuhteen, sinä myös hankit sellaisen etkä jää panosuhteeseen toivomaan että mies alkaisi rakastaa ja haluta parisuhdetta.

Ja varo sellasia, jotka sanoo ettei koskaan naimisiin ja perhettä. He vain lähes 100% todennäköisyydellä eivät vielä ole löytäneet sitä oikeaa.

Se ei ole paha asia että on kiltti ja sovitteleva. Pitää vaan katsoa sen verran ettei ala olemaan kiltti ja sovitteleva sellaisen kanssa, joka ei ole samaa sinulle takaisin. Itsestään pitää huolehtia. Kiltteys on hyvästä mutta liika kiltteys on pahasta.

Pääasia ei ole se, että omat toiveet toteutuu, vaan se, että suhteessa jaetaan suunnilleen samat toiveet. Jos toisen toiveena on panosuhde ja toisen toiveena seurustelusuhde, niin ei siihen kannata jäädä sovittelemaan. Etsi sellainen mies joka tahtoo olla sinulle kiltti ja sovitteleva ja anna kaikki hyvyytesi hänelle. Vääriin ihmisiin ei kannata elämäänsä tuhlata. Kannattaako kiltteys, jos toinen ei sitä osaa arvostaa, pitää vaan pilkkanaan....

Kuinka ihmeessä kolmen vuoden aikana ette ole selvittäneet sitä, että seurusteletteko vai ette?
Minkälaista suhdetta aloittaja sitten itse haluaa, haluatko lapsia vai et?
Parisuhteessa pitää sanoa oma mielipiteensä, se ei tarkoita sitä, että olisi vaativa.

Voi vittu, että jotku ämmät on sitte tolloja. Krista kirjottaa, että hän sano ja kysy ja asetti vaatimukset jne. jne ja sitte ei kuitenkaan ole vaatinut mitään. vaan mies on vaatinut ja painostanut kun Krista on niin perkeleen ihana, vaatimalla vaatinut naimisiin ja lapsia. Kyllä sitä meikä poikakin menis varmaan naimisiin jos pyssy ohimolla uhattais. En saanut ap:n kirjotuksesta sitä käsitystä etteikö hän olisi myös mielipiteitään sanonut. Ja jos kolme vuotta on oltu yhdessä, menty ja tehty kaikkee ja vietetty aikaa yhdessä, niin kyllä se on seurustelua se. Äijä vaan halus ruveta kuksiin toisen ämmän kanssa ja kun teki sen salaa, niin oli raukkis ja käänsi asian niin et ei ole seurustellutkaan. aina ei tarttis syyllistää sitä joka ei ole pettänyt,mut usein se on niin et ne puolustaa pettäjää jotka on valmiita itse pettämään tai ovat jo pettäneet. Tsemiä ap:lle, ei kantsi välittää paskasakin jutuista.