En antanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihtari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihtari

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä. Vähän aikaa sitten menin hänen luokseen ja päädyin jäämään yöksi. Emme ole harrastaneet vielä seksiä ja yölläkin oli tarkoitus vaan nukkua. Aloimme kuitenkin yöllä pussailla ja innostuin ja kiihotin häntä huomaamattani vaikka en ollut ajatellut hyväilyn johtavan mihinkään.
Miehellä alkoi seistä ja hän laittoi sormensa sisääni. Olin mukana kunnes hän kysyi että harrastettaisiinko seksiä. Aloin miettiä, että on liian aikaista koska olemme tapailleet vasta muutaman kerran enkä halua pelkkää seksisuhdetta tai yhden illan juttua. Torjuin siis hänet. Oliko tämä nyt reilua? Minua jäi vaivaamaan asia. Pitäisikö minun kertoa hänelle että olisin oikeasti halunnut eikä vika ollut hänessä? Nyt minua harmittaa että emme harrastaneet seksiä.

Sori mut...
Kiusasit miestä jo liian pitkälle kun annoit sormien mennä edes lähelle pimpsaasi ilman kieltymystä...
Miehen omatunto otti varmasti kolhua kun pääsi noin pitkälle muttei "loppuun"

Jos vinkkiä haluut.
Mene uudestaan hänen luokse ja anna selvästi hänen ymmärtää että haluat ja sitten annatkin.
Eihän toi ollu kivaa, kun mies alkoi miettimään kysymyksiä, mikä minussa on vialla? miksi näin muttei näin?

Meet sen luokse ja annat. Näin se on helpointa :)

Olen tapaillut erästä miestä. Vähän aikaa sitten menin hänen luokseen ja päädyin jäämään yöksi. Emme ole harrastaneet vielä seksiä ja yölläkin oli tarkoitus vaan nukkua. Aloimme kuitenkin yöllä pussailla ja innostuin ja kiihotin häntä huomaamattani vaikka en ollut ajatellut hyväilyn johtavan mihinkään.
Miehellä alkoi seistä ja hän laittoi sormensa sisääni. Olin mukana kunnes hän kysyi että harrastettaisiinko seksiä. Aloin miettiä, että on liian aikaista koska olemme tapailleet vasta muutaman kerran enkä halua pelkkää seksisuhdetta tai yhden illan juttua. Torjuin siis hänet. Oliko tämä nyt reilua? Minua jäi vaivaamaan asia. Pitäisikö minun kertoa hänelle että olisin oikeasti halunnut eikä vika ollut hänessä? Nyt minua harmittaa että emme harrastaneet seksiä.

Kuten sanottu, annoit tilanteen mennä liian pitkälle. Tilanne pitää tehdä samantien selväksi. Itse tiedän kuinka raivostuttavaa on, kun kesken kaiken vedetään jarrut päälle. Se on epäreilua toista kohtaan. Toi tilanne oli sulta huonosti hoidettu - kaikella kunnioituksella!

Vähin, mitä voit tässä tilanteessa tehdä, on selittää asia hänelle. Jos olet oikeasti kiinnostunut hänestä, niin lopetat noi pelit, ja olet avoin asian suhteen. Näin uskoakseni aikuiset hoitaisivat jutun. :)

Viimeksi muokattu:
Tuli kamala olo ku nyt tajusin et oikeesti mokasin kunnolla vaikka yritin tehdä oikein ja kuunnella itseäni ja plääplää. Totuus nimittäin on, että olen neitsyt mutta en usko että mies tajuaa tätä, hän kun on minua kolme vuotta vanhempi ja itsekkin olen jo melkein parikymppinen. Asiat vain tapahtuivat minulle liian nopeasti ja pelästyin. Onko minun nyt pakko kertoa etten ole vielä mennyt loppuun asti, olisin halunnut jättää tuon kertomatta....

Tuli kamala olo ku nyt tajusin et oikeesti mokasin kunnolla vaikka yritin tehdä oikein ja kuunnella itseäni ja plääplää. Totuus nimittäin on, että olen neitsyt mutta en usko että mies tajuaa tätä, hän kun on minua kolme vuotta vanhempi ja itsekkin olen jo melkein parikymppinen. Asiat vain tapahtuivat minulle liian nopeasti ja pelästyin. Onko minun nyt pakko kertoa etten ole vielä mennyt loppuun asti, olisin halunnut jättää tuon kertomatta....
Hei ei neitsyys ole mikään häpeä vaan päin vastoin. Ole ylpeä, ettet ole jakanut kaikille poikakevereillesi. Joskus kannattaa säästää ja oikeasti olla antamatta ennen kuin on aivan varma että haluaa. Ihmettelen noita edellisiä kommentteja. Ilmeisesti miehet ovat antaneet sinulle hyviä ohjeita. Lihamarkkinat, jakorasiat sekä kiertopalkinnot ovat ihan erikseen.

Viimeksi muokattu:
Hei ei neitsyys ole mikään häpeä vaan päin vastoin. Ole ylpeä, ettet ole jakanut kaikille poikakevereillesi. Joskus kannattaa säästää ja oikeasti olla antamatta ennen kuin on aivan varma että haluaa. Ihmettelen noita edellisiä kommentteja. Ilmeisesti miehet ovat antaneet sinulle hyviä ohjeita. Lihamarkkinat, jakorasiat sekä kiertopalkinnot ovat ihan erikseen.

Olen samaa mieltä siinä, että neitsyyttä ei tarvitse hävetä. Jokainen aloittaa hommat neitseellisenä.

Mutta se ei oikeastaan muuta sitä tosiasiaa, että ei pidä aloittaa sellaista mitä ei voi lopettaa, eli ei ole oikein antaa miehen ymmärtää, että nyt harrastetaan seksiä (sormeilu ja muu esileikki on normaalisti selkeä merkki) ja sitten vetää housut jalkaan ilman selityksiä. Neitsyt tai ei - that´s not fair.

Eli sitä suuremmalla syyllä, keskustele asiasta kumppanisi kanssa. Hän varmasti ymmärtää saman kuin me kaikki (?) täällä, eli että kysymyksessä on ensimmäinen kerta, ja että haluat edetä rauhallisesti. Jos hän on fiksu kundi, niin hän tietää samantien miten homma menee.

Tsemppiä! Mitään ei ole vielä menetetty :)

Viimeksi muokattu:
Joo tämähän käänsi koko tarinan ympäri:)
Mutta hyvinpäin.
Nyt miehellä on mahdollisuus olla ylpeä itsestään eikä itsesäälivä tai pettynyt.
Sanot asian suoraan miehelle :)
Jos et ole vielä valmis loppuun asti :) Olen aika todella varma, että nykypäivän mies kyllä ymmärtää tilanteen, ja haluaakin miettiä asiaa. Ehkä jopa pyytää sinulta anteeksi sitä ettei kysynyt asiasta suoraan siinä tilanteessa.
Mutta joo vielä, älä anna tulla sormilla ja vedät housut jalkaan ilman syytä, jos on syy niin sitten okei mutta niin ettei miestä jää häiritsemään alitajuntaan.

Eli: Mies aika varmasti ymmärtää tilanteen aivan toisin jos vain kerrot suoraan, todistat samalla myös rehellisyyttäsi.
Itse nykyaikasena miehenä voin sanoa samat asiat juuri näin :)
Olisin itse miehenä tuossa tilanteessa ennemminkin hymy suulla kuin pettynyt :)

Olisi ollut heti hyvä mainita. Kun kirjoitat mies, niin mä ainakin ajattelin että on kysmys ainakin 30-40v ihmisistä. Tuolla iällä saa seksi todella vielä olla arkaa ja hapuilevaa. Mutta tosiaan on tärkeää ensiksi uskaltaa puhua asiasta ennen kuin sitä ryhtyy oikein toimintaan. Jos asioista ei uskalla puhua, kuinka ne sit voi toimia. Niin se on tyttö ja poika :-)) Tsemppiä

Yhteistyössä