En enää koskaan löydä yhtä hyvää miestä kuin exäni. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On niin paha olla. Erosta vasta muutama kuukausi, joten tuntemukset ihan ymmärrettäviä, mutta pelkään, että aika ei helpotakaan tuskaani. Erosimme, koska emme tulleet toimeen keskenämme - näin lyhyesti sanottuna. Rakastan kuitenkin miestäni, ja tiedän, kuinka hyvä hän on/oli. Emme kuitenkaan olleet yhdessä onnellisia.

Aika auttaa. Tää on klisee mut auttaa, oikeesti. Kyllä sä viel uuden miehen löydät, sellaisen jonka kanssa tulet toimeen ja johon rakastut. "Huominen on joskus monen vuoden takainen". :flower:

Minäkin uskoin noin kun 10 vuoden suhde kariutui. Siitä muutama kuukausi tapasin nykyisen. Vuotta myöhemmin olin tosi onnellinen erostamme exän kanssa.

Kun tunteet viilenevät, asioita osaa katsoa objektiivisemmin, näkee jopa että suhde ei ole ollut terve. Tajuaa, että useimmiten se ero on tullut syystä, ja että joku toinen sopii sinulle paremmin. Näin kävi ainakin minulle ja isälle, isäni ainakin alkoi kukoistaa kun löysi äitini jälkeen "sen oikean".

[QUOTE="vieras";28464689]Erosimme, koska emme tulleet toimeen keskenämme - näin lyhyesti sanottuna. Rakastan kuitenkin miestäni, ja tiedän, kuinka hyvä hän on/oli. Emme kuitenkaan olleet yhdessä onnellisia.[/QUOTE]

Tiedän tunteen! Oma ensirakkaus oli samanlainen. Rakastin yli kaiken, mutta ei vain tultu toimeen.
9kk meni että yleensäkään aloin käymään ulkona. Oikeastaan tuo aika meni kotona itkien ja murehtien, koko keho ja mieli oli aika turta ja elämä hyvin synkkää.

Takerruin sitte yhteen kusipää häntäheikkiin, ja aloin kaipaamaan exää entistä enemmän. Onneksi oltiin sentäs puhelinyhteydessä, ja ihan ystävällisiä toisillemme. Kävimme jopa kahvilla, ja alkoi selviämään että vaikka mies on minulle älyttömän tärkeä, niin hän ei kuitenkaan ole oikea mies minulle.

Mutta nykyään kun olen karistanut tuon yhden mulkvistin kannoiltani, ja olen vihdoinkin löytänyt elämäni rakkauden, niin osaan jo olla kaipaamatta tuota ensirakkautta. Mutta kyllähän tässä meni... No, 5 vuotta ainakin.

Toivon hänelle edelleenkin kaikkea hyvää enkä ole esim. mustasukkainen, vaan aidosti onnellinen kun kuulin hänen uudesta naisesta. Hän ansaitsee vain parhaimman naisen, ja tiedän etten minä sitä hänelle ole.

Aika onneksi usimmiten parantaa haavat. Haleja ap:lle!!

No korjatkaa asiat ja palatkaa yhteen.

En usko, että näitä asioita voi korjata. Yritän ajatella järkevästi, että nyt kun ero on totta ja se todellisuus lyönyt vasten kasvoja, elämä ilman tuttua ja turvallista miestä tuntuu siksikin niin kamalalta. Uusi elämänvaihe yksin pelottaa. Luopumisen tuska on suunnaton, eikä asiaa helpota se, että eron syyt ikään kuin unohtuvat tässä kun muistelee vain kaikkea kaunista ja hyvää. Täytyy vain sinnitellä ja jaksaa pakolla, ehkä jossain vaiheessa kykenen seisomaan omilla jaloillani jo.

Yhteistyössä