En enää rakasta miestäni, mutta mies minua ja meillä lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnekasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnekasko

Vieras
En enää rakasta miestäni, kuten otsikosta käy ilmi.
Olen lapsen takia vajaa 4v poika.
Ihan hyvin menee. Ostimme juuri luksuskämpän ja lainat kovat.
Etelään ollaan menossa ja poika mukaan.
En todellakaan siedä mieheni kosketusta. En anna koskea kuin lapsemme nähden.
Seksiä ei ole ollut vuoteen. En halua ukkoni ähellystä. Ehkä hän sitä haluaisi, mutta olen kieltäytynyt täysin.
En enää anna mieheni koskea itseeni olleenkaan paitsi lapsen nähden.
Suukko poskelle tai suulle on ainoa läheisyyden osoitus, jota mieheltäni haluan.
Ei ole varaa lähteä, koska lainat ovat kovat ja olemme enempi ystäviä nykyään.
Seksiä kaipaisin, mutta en mieheni kanssa. Mitäpä teen. En halua erota lapsen takia ja hyvän ystävyys suhteentakia.

no ystävyyshän teillä pysyisi eronkin jälkeen. koska kyllä siitä erosta miehesikin varmasti toipuisi. lapsi on sitten taas vähän eri asia. mutta kuulostaa kyllä sun kannaltas aika surulliselta! haluathan varmasti vielä rakkautta ja hyvän parisuhteen. ehkä sitten muutaman vuoden päästä, kun lapsi on jo isompi? itsellä muuten hiukan samanlainen tilanne, paitsi ettemme mieheni kanssa kumpikaan pärjäisi taloudellisesti yksin.

neuvoa en osaa,mutta kokemuksesta tiedän,että tuo on todella kuluttavaa sinulle.
itse erosin enkä ole hetkeäkään katunut.lapset myös vaistoaa asioita vaikkei niistä puhu

Alkuperäinen kirjoittaja onnekasko:
En enää rakasta miestäni, kuten otsikosta käy ilmi.
Olen lapsen takia vajaa 4v poika.
Ihan hyvin menee. Ostimme juuri luksuskämpän ja lainat kovat.
Etelään ollaan menossa ja poika mukaan.
En todellakaan siedä mieheni kosketusta. En anna koskea kuin lapsemme nähden.
Seksiä ei ole ollut vuoteen. En halua ukkoni ähellystä. Ehkä hän sitä haluaisi, mutta olen kieltäytynyt täysin.
En enää anna mieheni koskea itseeni olleenkaan paitsi lapsen nähden.
Suukko poskelle tai suulle on ainoa läheisyyden osoitus, jota mieheltäni haluan.
Ei ole varaa lähteä, koska lainat ovat kovat ja olemme enempi ystäviä nykyään.
Seksiä kaipaisin, mutta en mieheni kanssa. Mitäpä teen. En halua erota lapsen takia ja hyvän ystävyys suhteentakia.

Käynti terapeutilla ?

Oletko töissä ?

Hyvä ystävyys - miten rakkautenne sai alkunsa ?
Katsele kaikessa rauhassa vanhoja kuvia...
kuulostele tuntemuksia...

meis on hyväksynyt tilanteen. Jos sain jostain rahaa paljon lähtisin heti eli maksaisin
oman osuuteni lainoista pois ja sain pienen asunnon itselleni, jossa lapsi voisi olla vuoro viikot. Tasan ei mene onnen lahjat. Ehkä pitää vielä yrittää terapia tms, mutta nyt ei jaksa.
Työ vie voimat molemmilta ja siinä sitten yritetään olla pojan kanssa.

Hommaa rakastaja.. Mulla vastaava tilanne, miehen kosketus inhottaa ja yhdessä vain lasten takia.. Nyt jonkin aikaa ollut ihana suhde varattuun työkaveriin ja täytyy sanoa, et nyt se tylsä arkikin kotona menee..

Mä en tajua tollasta lässytystä, et jään vaan lapsen takia!!!! Hei oikeasti se lapsi kärsii enemmän siitä kun näkee vanhempansa onnettomana päivästä toiseen! Ja ne laina-asiatkin saa sovittua vaikka eroaisitte. Eli pelkkiä tekosyitä! Pelkäät vaan jäädä yksin.

On se hienoa. Tämmöisistä jutuista tulee ikuisuuden yksinolleelle sama fiilis, kuin lapsettomille siitä kun lukevat juttuja alkkis- ja narkkiperheistä joissa lapset on heitteillä ja äippä sikiää kuin kani milloin kenellekin..

Alkuperäinen kirjoittaja km:
rakastaminen ei ole tunne- vaan tahtoasia. Ei ole kyse sitä tuntuuko sinusta että rakastat vaan siitä että tahdotko rakastaa.

Ei kun just päinvastoin..ei itseä voi pakottaa rakastamaan, jos toinen inhottaa..

niinpä et vaan uskalla ja haluat pitää kulissit yllä! tuollaista en arvosta. itse erosin ex-miehestä 1,5 vuotta sitten vaikka uusi talo ja kauheat lainat ja 3 v lapsi ja en ole katunut. viihdyn sitä paitsi paremmin kerrostaloasunnossani kuin siinä talossa keskellä ei mitään hirveän ukon kanssa.

en voi pakottaa itseäni enää rakastamaan miestäni, mutta....
ei kyllä ole yritetty enää jutella paljon eikä muutakaan.
Mies ei suostu lähtemään terapiaan sen on sanonut selkeästi... mitä sitten on
vaihtoehtoja.
Rakastajaa en ole hankkinut, koska kunnioitan avioliittoa ja en halua pettää. Mies ei petä sen tiedän. On itsellä ollut sen verran railakas nuoruus ennen meidän tapaamista.

Ukko haluaa kyllä seksiä, mutta itse en pidä siitä eli heti tavarat ulos.
Itse haluaisin jotain muuta kovempaa...hellempää mielikuvitusta mukana.
Ukko ei osaa tyydyttää mua. Se ei halua seksi leluja mukaan ja pitää tietää aina
etukäteen milloin naidaan... eli päätökseni mielummin ilman mitään kosketusta ja seksiä
ja en naimiskertoja kato allakasta.

Yhteistyössä