N
"noo"
Vieras
[QUOTE="aloittaja";28290707]Siis alualkaen olinkin tiukkana, mielstäni.
Sanoin että kun tulee ne hakemaan niin varaa tasarahan sillä ei minulla ole rahasta rikkoa.
Soitti vielä matkalla kun vähän myöhästyi meille tulossa
(sillä oli jostakin käynyt muualtakin lunastamassa face ostoksia)
Tuli meille katsoi vaatteet oli kylässä kerroin taas että tarvin sitten näistä sen 50e että itselläni on nyt tiukkaa.
Kaveri puhui jotakin ympäripyöreitä ja kierteli ja kaarteli (joo olisi pitänyt nyt soida hälytyskellot mutta kun sitä uskoo kaveriaan)
ja jäi hiukan ilmaan leijumaan tuo saanko noista mitään.
Sitten kun laittelin tosiaan viestiä hän haukkuu minut
Olen rahan ahne kunka en tajua ettei hänellä opiskelijana ole varaa
[/QUOTE]
Soita ystävällesi ja sano, että sovitte hinnasta. Että mielelläsi antaisit ilmaiseksi eteenpäin, mutta sinulla on todella hankala tilanne nyt ja tarvitset ne rahat. Että jos ystäväsi ei voi maksaa, niin toisi sitten vaatteet takaisin, niitä on tosiaan jo joku muu kysellyt.
Ole ystävällinen, mutta pidä puolesi.
Sanoin että kun tulee ne hakemaan niin varaa tasarahan sillä ei minulla ole rahasta rikkoa.
Soitti vielä matkalla kun vähän myöhästyi meille tulossa
(sillä oli jostakin käynyt muualtakin lunastamassa face ostoksia)
Tuli meille katsoi vaatteet oli kylässä kerroin taas että tarvin sitten näistä sen 50e että itselläni on nyt tiukkaa.
Kaveri puhui jotakin ympäripyöreitä ja kierteli ja kaarteli (joo olisi pitänyt nyt soida hälytyskellot mutta kun sitä uskoo kaveriaan)
ja jäi hiukan ilmaan leijumaan tuo saanko noista mitään.
Sitten kun laittelin tosiaan viestiä hän haukkuu minut
Olen rahan ahne kunka en tajua ettei hänellä opiskelijana ole varaa
Soita ystävällesi ja sano, että sovitte hinnasta. Että mielelläsi antaisit ilmaiseksi eteenpäin, mutta sinulla on todella hankala tilanne nyt ja tarvitset ne rahat. Että jos ystäväsi ei voi maksaa, niin toisi sitten vaatteet takaisin, niitä on tosiaan jo joku muu kysellyt.
Ole ystävällinen, mutta pidä puolesi.