V
"vieras"
Vieras
Jos olisit minua kutsumassa ja muiden miehet on kutsuttu ja jostain syystä ei minun, niin jättäisin kyllä itsekin bileet väliin. Todella outoa käytöstä mun mielestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katson että ystävien ja sukulaisten lapset ovat lähempänä minua ja miestäni kuin että jonkun sinkkukaverin avec. Ehkä siitä syystä kun perheellinen olen, niin mielestäni lapsetkin sinne häihin kuuluvat. Tosin meillä suvussa lapset osaavat käyttäytyä, joten ei tulisi mieleenkä jättää heitä pois. Yhtä isossa arvossa heitä pidän kuin heidän vanhempiaan.
Katson että ystävien ja sukulaisten lapset ovat lähempänä minua ja miestäni kuin että jonkun sinkkukaverin avec. Ehkä siitä syystä kun perheellinen olen, niin mielestäni lapsetkin sinne häihin kuuluvat. Tosin meillä suvussa lapset osaavat käyttäytyä, joten ei tulisi mieleenkä jättää heitä pois. Yhtä isossa arvossa heitä pidän kuin heidän vanhempiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni näin;27361178:Etikettivirheitä molemmat.
Mielestäni ihmisten pitäisi miettiä järjellä, minkä kokoiset häät he haluavat, ja sitten tehdä vieraslista sillä mielellä, että kenenkään ei tarvitse jättää perhettään tai seurustelukumppaniaan kotiin, jos ei niin halua.
Ne kutsututkin ovat yleensä ihan fiksuja ihmisiä ja osaavat kyllä arvioida, onko suhde siinä pisteessä, että kaveri kannattaa tuoda "näytille" jonkun häihin. Siksi on vähän alentavaa tehdä tuo arvio toisen ihmisen puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni näin;27361211:Eli et pidä ystäväsi seurustelukumppania yhtä isossa arvossa kuin esimerkiksi toisten ystäviesi lapsia? Vai miten tämä nyt pitäisi tulkita?
No jokainen saa toki arvostaa ihan niitä ihmisiä kuin haluaa, mutta mielestäni häissä kannattaisi ehkä miettiä kokonaisuutta ja tunnelmaa ennen niitä omia arvostuksiaan.
Jos sanoin ettei laitettu kutsuun sinkku + avec, niin onhan tämä ollut selvää että hän ei seurustele. Kyllä häihin pyydetyt kaverit nyt sen verran hyvin tunnetaan, että tietää tilanteen. Tietenkin seurustelevat pyydettiin yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni näin;27361238:Anteeksi että jankutan, mutta minun mielestäni se on pikkuisen alentavaa päättää aikuisen ihmisen puolesta, että et sinä ketään avecia tarvitse, kyllähän minä tiedän nämä sinun lemmenasiasi.
Ne asiat voivat muuttua joskus hyvinkin yllättäen. Ja jos tosiaan tuntee kaverinsa hyvin, niin ehkä voi myös luottaa hänen harkintakykyynsä tässä asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni näin;27361252:Eli näin ollen on parempi, että se kaveri on siellä ypöyksin...?
huhhuh mitä touhua. meidänkin häissä oli montakin ihmistä joita en aluksi tuntenut, olivat miehen puolelta, mutta tutustuin kuitenkin kaikkiin.
Itse aloitukseen kantaa ottamatta; kivan ristiriitainen vastaanotto tässä ketjussa verrattuna niihin, joissa kysellään "koskeehan kutsu myös minua kun kuoressa luki vain mieheni nimi".
Silloin huudetaan kuorossa, että "mikä siinä on, ettei etikettiä tunneta alkeellisestikaan, kuoressa määritellään kutsutut". Nyt näin päin. Juuh.
Itse aloitukseen kantaa ottamatta; kivan ristiriitainen vastaanotto tässä ketjussa verrattuna niihin, joissa kysellään "koskeehan kutsu myös minua kun kuoressa luki vain mieheni nimi".
Silloin huudetaan kuorossa, että "mikä siinä on, ettei etikettiä tunneta alkeellisestikaan, kuoressa määritellään kutsutut". Nyt näin päin. Juuh.