A
a.p.
Vieras
En jaksanut sitä jatkuvaa rinnalla roikkumista ja imetys tuntui todella epämiellyttävältä. Imetin vauvaani kuukauden ja siirryin korvikkeeseen ja olemme kumpikin, minä ja vauva, olleet tyytyväisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa olla provo, mutta hmm.. Et jaksanut jatkuvaa rinnalla roikkumista, mutta jaksat jatkuvan tuttipullorumban? (lämmitys, pesut, keittämiset jne.) Erikoista.
Pahastutko tervepätaas, jos sanon, ettei se tee? Tosin en ole ap, mutta tulipahan vain mieleen.
Taitaa olla provo, mutta hmm.. Et jaksanut jatkuvaa rinnalla roikkumista, mutta jaksat jatkuvan tuttipullorumban? (lämmitys, pesut, keittämiset jne.) Erikoista.
Mun vauvani oli tissillä parin tunnin välein, yöllä kolmen-viiden tunnin välein. Eikä se kauaa siinä "roikkunut". Kyllä mä vain ehdin tehdä siinä välissä yhtä sun toista. Unohtamatta sitä tosi seikkaa, kumpi on luonnollisempi tapa syöttää lasta: purkista vai siitä mihin maito luonnostaan kertyy jo ennen lapsen syntymää. Toki ymmärrän, jos imetys ei oikeasti onnistu(sairaus yms), mutta että noin itsekkäästä syystä jättää lapsi imettämättä, niin kyllä se saa kiehumaan. No niin, provosoiduin jo ihan tarpeeksi![]()