En harrasta enää koskaan harrasta seksiä mieheni kanssa..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei jumaliste näitä sun kirjootuksia taas. :laugh: :laugh:

Kuinka niin? Riippuuhan se vartalon mallista, mulle ei sovi läski, vaan olen 55 tai alle-kiloisena ns. parhaimmillani. Koska ap on vain 165 tai vastaavaa senttinen, oletan hänen näin ollen painavan vähemmän kuin minun. Riippuen vartalonmallista. Osa on vain luonnostaan tukevan näköisiä, joille ns. laihuus ei sovi.

Mitä merkitystä painoindeksillä on, eikö sen peilin lähinnä pitäisi se "totuus" kertoa?

fgsfds.jpg

• Tykkää
Reactions: Halin
Kuinka niin? Riippuuhan se vartalon mallista, mulle ei sovi läski, vaan olen 55 tai alle-kiloisena ns. parhaimmillani. Koska ap on vain 165 tai vastaavaa senttinen, oletan hänen näin ollen painavan vähemmän kuin minun. Riippuen vartalonmallista. Osa on vain luonnostaan tukevan näköisiä, joille ns. laihuus ei sovi.

Tuollaanen paskanjauhanta, että ap:lla on ylipainoa muka +25kg. Haloo, todellisuus kutsuu Katylinaa!!! Huhuu!!!

:laugh: :laugh:

[QUOTE="Hei haloo";27754293]Peilistä saattaa anorektikon mielestä katsoa läski ja pullukan mielestä "muodokas nainen". Painoindeksi on se lääketieteellinen mittari normaalipainolle. Sun subjektiivinen mielipide ei kerro mitään siitä, millainen paino on ihmiselle sopiva.[/QUOTE]

Jopas, siinä tapauksessa palsta on usein valehdellut läsk.. pyöreille, kun on käsketty katsoa peiliin vaa'an sijaan :D

Ämmä ei osaa laskea painoindeksiä ::::::::::::--D

165cm ja 50kg omaisi jo puoli kiloa alipainoa

Öhöm. Mä satun olemaan 167cm pitkä ja painan 51kg. Painoindeksini on muistaakseni 18,9,eli ei alipainoinen.

Tää on niin taas tätä kun paksut akat koittaa vääristellä normipainon rajoja suuntaan jos toiseen, jotta voisivat väittää itseään normaalipainoisiksi ja hyväkroppaisia alipainoisiksi. :D säälittävää.

[QUOTE="Hei haloo";27754303]Myöskään palstan neuvot eivät ole totuus normaalipainosta. Painoindeksi on.[/QUOTE]

Painoindeksi ei kerro aina totuutta, varsinkaan paljon urheilua harrastavilla. Varsin lihaksikkaalla ihmisellä kun voi olla erittäin vääristynyt painoindeksi.

Tosin ap:n kohdalla ei taida olla kyse liiasta liikunnasta :whistle:

[QUOTE="papana";27754301]Öhöm. Mä satun olemaan 167cm pitkä ja painan 51kg. Painoindeksini on muistaakseni 18,9,eli ei alipainoinen.

Tää on niin taas tätä kun paksut akat koittaa vääristellä normipainon rajoja suuntaan jos toiseen, jotta voisivat väittää itseään normaalipainoisiksi ja hyväkroppaisia alipainoisiksi. :D säälittävää.[/QUOTE]

Se, että mulla on ylipainoa ei muuta mun käsitystä normaalipainosta mitenkää vääristyneeksi. Päinvastoon joillaki tuntuu olevan sellaanen käsitys, että paino on normaali vain silloon ku se on alarajoilla. No ei se niin mee. Painoindeksi voi olla vaikka 24 ja silti on normaalipainoonen ja siihen on turha tulla kenenkää väittämään vastaan. Ja jokaanen päättää itte haluaako olla missä kohtaa sen oman pituutensa normaalipainoa. Siinä ku on aika monta kiloa sitä väliä eikä ainoa vaihtoehto tosiaan oo se alin mahdollinen paino.

Aika paksua väittää, että ap:lla ylimääräästä +25kg.

[QUOTE="papana";27754301]Öhöm. Mä satun olemaan 167cm pitkä ja painan 51kg. Painoindeksini on muistaakseni 18,9,eli ei alipainoinen.

Tää on niin taas tätä kun paksut akat koittaa vääristellä normipainon rajoja suuntaan jos toiseen, jotta voisivat väittää itseään normaalipainoisiksi ja hyväkroppaisia alipainoisiksi. :D säälittävää.[/QUOTE]

Maken järki: BMI-laskuri - Pituus: 165, Paino: 50, BMI: 18.37

[QUOTE="papana";27754112]:laugh: jollakulla taitaa olla termit vähän sekasin. Vai menisitkö ite leikkauttamaan kaiken klitorista myöten pois ja vielä ompeluttamaan emättimen aukkos pikkusormenpään kokoiseksi vain roikkuvien häppäreiden takia? :D[/QUOTE]

Tiedäthän, että ympärileikkauksia on eritasoisia, joista pienten häpyhuulien oisto on lievin, ja vastaa käytännössä miesten esinahan poistoa, ollen kuitenkin haitattomampi naiselle.

[QUOTE="papana";27754318]ihan oikeasti vielä 10v sitten laskettiin että naisen normaalipaino on pituus miinus 110. Ap on 165 pitä, joten tuolla kaavalla hänen pitäisi painaa 55kg. Nyt hän painaa 75kg. Sanoisin siis että miinus kakskyt kiloa on lähempänä kuin kymmenen.[/QUOTE]

Pls do not use outdated techniques.

[QUOTE="papana";27754318]ihan oikeasti vielä 10v sitten laskettiin että naisen normaalipaino on pituus miinus 110. Ap on 165 pitä, joten tuolla kaavalla hänen pitäisi painaa 55kg. Nyt hän painaa 75kg. Sanoisin siis että miinus kakskyt kiloa on lähempänä kuin kymmenen.[/QUOTE]

Mikä ihmeen pakko ap:n olis painaa sen verran mitä on sun ja Katylinan ihanne?

Noi on noita teinityttöjen ikiaikaisia hömpötyksiä. Lääketieteessä tollasia ei oo käytetty. Muistan ainakin parina viimeisenä vuosikymmenenä painoindeksin olleen ihan yleisessä käytössä.

[QUOTE="Hei haloo";27754264]Se, että painaa enemmän kuin sun mielestä jollekin pituudelle on ihanteellista, ei tarkoita välttämättä sitä, että henkilöllä on ylipainoa. Se kun määritellään painoindeksillä, eikä sun subjektiivisella mutulla. Ap on lievästi ylipainoinen, mutten sen miehenä ainakaan voisi valittaa, sillä ap:n mies on itse ap:tä lihavampi.[/QUOTE]

Juurihan täällä joku sanoi, että terveydenhoitaja/ravintoterapeutti saa olla lihava. Voi kai sitä neuvoa, vaikkei itse hoikka olisikaan.

Oletko pelle?

Itse painan 56kg ja olen 158cm pitkä, ja olen normaalivartaloinen. Mielestäni normaalivartalo on ihan jees, ymmärrän toki että jotkut tykkäävät olla hoikkia ja pitävät hoikista vartaloista, mutta lihavan ja hoikan välillä on myös välimuotoja.

Yhteistyössä