En harrasta enää koskaan harrasta seksiä mieheni kanssa..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="papana";27754301]Öhöm. Mä satun olemaan 167cm pitkä ja painan 51kg. Painoindeksini on muistaakseni 18,9,eli ei alipainoinen.

Tää on niin taas tätä kun paksut akat koittaa vääristellä normipainon rajoja suuntaan jos toiseen, jotta voisivat väittää itseään normaalipainoisiksi ja hyväkroppaisia alipainoisiksi. :D säälittävää.[/QUOTE]

Eikä tuokaan ole paha, mutta kun pellet opettavat samat lapsillensa. Sitten Timo-Olivia lyllertää tuolla ja ihmettelee.

Se, että mulla on ylipainoa ei muuta mun käsitystä normaalipainosta mitenkää vääristyneeksi. Päinvastoon joillaki tuntuu olevan sellaanen käsitys, että paino on normaali vain silloon ku se on alarajoilla. No ei se niin mee. Painoindeksi voi olla vaikka 24 ja silti on normaalipainoonen ja siihen on turha tulla kenenkää väittämään vastaan. Ja jokaanen päättää itte haluaako olla missä kohtaa sen oman pituutensa normaalipainoa. Siinä ku on aika monta kiloa sitä väliä eikä ainoa vaihtoehto tosiaan oo se alin mahdollinen paino.

Aika paksua väittää, että ap:lla ylimääräästä +25kg.

Aika paksua väittää. Hehehoho.

[QUOTE="papana";27754318]ihan oikeasti vielä 10v sitten laskettiin että naisen normaalipaino on pituus miinus 110. Ap on 165 pitä, joten tuolla kaavalla hänen pitäisi painaa 55kg. Nyt hän painaa 75kg. Sanoisin siis että miinus kakskyt kiloa on lähempänä kuin kymmenen.[/QUOTE]

Ja tämä on nimenomaan se normaalipaino. Tuosta alaspäin viisi-kymmenen kiloa, on hoikka. Siitä viisi ja aletaan olla alipainoisia, eli erittäin hoikkia, vielä viisi ja ollaan jo laihoja.

[QUOTE="vieras";27754340]Ei alipainoa voi omata, pelle.[/QUOTE]

Kato, "pikku" lihavuusfoobikko. Olitko se, jonka mielestä lapsi voi tehdä aikuisen kanssa nk. mitä vain???

Se, että mulla on ylipainoa ei muuta mun käsitystä normaalipainosta mitenkää vääristyneeksi. Päinvastoon joillaki tuntuu olevan sellaanen käsitys, että paino on normaali vain silloon ku se on alarajoilla. No ei se niin mee. Painoindeksi voi olla vaikka 24 ja silti on normaalipainoonen ja siihen on turha tulla kenenkää väittämään vastaan. Ja jokaanen päättää itte haluaako olla missä kohtaa sen oman pituutensa normaalipainoa. Siinä ku on aika monta kiloa sitä väliä eikä ainoa vaihtoehto tosiaan oo se alin mahdollinen paino.

Aika paksua väittää, että ap:lla ylimääräästä +25kg.

samoin kuin sä haluat olla aivan helkkarinmoinen laardikasa vai? :D tokihan sitä oppii valehtelemaan jopa itselleen asiat kauniiksi kun tarpeeks kauan on läski, mutta kerropa mulle miksi se painoindeksi 23,9 on normaali, mutta 24,1 onkin sitten lihava? Ei siinä niin suurta eroa ole, että kyllä sillä 23,9 bmi:n omaavallakin ois varaa muutama kilo pudottaa. Eiköhän se ole niinkin siinä bmi normaaliskaalassa että alapäässä olet aika laiha, ja yläpäässä aika pullea. Keskiarvollisesti bmi 20 ois se absoluuttinen ihanne, ja toki yhden mittayksikön heitolla suuntaan tai toiseen on myös hyvännäköinen, mutta sitten kun heilahtaa jo pari kolme yksikköä suuntaan tai toiseen, ois varaa joko lihottaa tai laihduttaa näyttääkseen mahdollisimman hyvältä.

Ps. Unohda nyt jo tuo väkisin väännetty murre, tosi teennäistä.

[QUOTE="vieras";27754358]Mitä tarkoitat? Ei tietenkään mitä vain. Oletko vähän pelle.[/QUOTE]

Hauskuutat minua. Hah, haskuutat minua. Hah, hauskuutat minua.
Oletko vähän klovni, pelle.

[QUOTE="vieras";27754327]Tiedäthän, että ympärileikkauksia on eritasoisia, joista pienten häpyhuulien oisto on lievin, ja vastaa käytännössä miesten esinahan poistoa, ollen kuitenkin haitattomampi naiselle.[/QUOTE]

juu tiedän toki, mutta häpyhuulien pienennysleikkaus ei siltikään ole ympärileikkaamista, siinä kun häppäreitä ei missään nimessä poisteta kokonaan.

[QUOTE="vieras";27754331]Eiköhän päivittäin ole pikkuisen liian vähän. Etkö huuhtaise pissattuasi? Hyi stna![/QUOTE]

no en todellakaan, meillä on varaa vessapaperiin. Voi limakalvoparkojasi...

[QUOTE="papana";27754368]juu tiedän toki, mutta häpyhuulien pienennysleikkaus ei siltikään ole ympärileikkaamista, siinä kun häppäreitä ei missään nimessä poisteta kokonaan.[/QUOTE]

Kai se kirurgi poistaa ihan niin paljon kuin haluat, ja saat toki kutsua sitä miksi haluat. Tämä on kuitenkin normaali käytäntö useassa maassa. Kuten vaimoni kotimaassa Egyptissä.

[QUOTE="papana";27754379]no en todellakaan, meillä on varaa vessapaperiin. Voi limakalvoparkojasi...[/QUOTE]

Ai varaa? Luuletko, että esimerkiksi japanilaiset ovat köyhempiä, kuin suomalaiset keskimäärin?

Säälin lapsiasi, ja heidän tulevia puolisoitaa. Sulla enää mitään väliä.

Mitä se harhainen katylina täällä taas vinkuu?
Ensin väität että ap:lla on 25 kg ylipainoa.. sitten painoindksi sanoo jotain muuta ja sen jälkeen kitiset että ei se paino indeksi mitään kerro vaan peili..
No tässä sulle teinimamma kysymys: kuinka monta kertaa oot ap:n nähny, että voit sanoa millä painolla se näyttää hyvältä..

Daijut taas liikenteessä.

jep, ei ole oikein muita vaihtoehtoja. Ei tämä miksikään muutu, vaikka on yritetty ja yritetty. ja olen yrittäny sietää kaiken. lasten vuoksi vain en haluaisi rikkoa perhettä, mutta parempi kuitenkin niin ehkä kuin elää loppuelämä epäarvostuksessa.

Lasten vuoksi ei kannata olla paskassa suhteessa, vaistoavat sen ja ahdistuvat. Eroa ja elä ilman ahdistusta lapsiesi kanssa.

Jos on valtavan pitkät pienet häpyhuulet jotka hankautuvat esim. pyörällä ajaessa, voihan niitä lyhentää. Pienehkö leikkaus ja tuskin toipuminen vie kauhean kauan. Ei se ole mikään ympärileikkaus eikä silpomista.

[QUOTE="vieras";27754438]Lihavia ei kuunnella. Missään asiassa. Aivan sama, mitä joku pohooojaaalaaane lihava pelle sanoo. Sillä ei ole mitään väliä, ei yhtään mitään.[/QUOTE]

Ha ha hauskuutat minua, oletko vähän pelle.

no kiitos nyt kaikille ihan mielettömästi. Tästä tuli nyt sitten näköjään kunnon painosota!! Olen aikoinaan painanut ennen lasten synnytystä 58kg/165 ja olin silloin milestäni laiha. Nyt on vain tavoittena kymmenen kiloa ehkä joskus pois.. kitiskää mitä kitisette. jollakin mallin mittarilla olisin kyllä erittäin ylipainoinen päästessäni tavoitteeseeni, mutta sitä en tavoittele. en halua näyttää luurangolta tai liian hoikalta. Mielestäni olisin juuri 65kg painoisena oikein normaali painoinen. se vaan on niiin tätä nykyaikaa.. hirveä paine olla hoikka ja aina on jotain ylimäärästä jossakin.,.

Yhteistyössä