V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanon tän ekan ja vikan kerran: pysy vittu kaukana lihavuudesta ja mihinkään painoon liittyvästä, painu vittu *. Lakkaa hauskuuttamasta minua vittu *.
Pidä se turpasi kiinni.
Pidä. Naama kiinni, olet vittu vitun ärsyttävä.
jep, ei ole oikein muita vaihtoehtoja. Ei tämä miksikään muutu, vaikka on yritetty ja yritetty. ja olen yrittäny sietää kaiken. lasten vuoksi vain en haluaisi rikkoa perhettä, mutta parempi kuitenkin niin ehkä kuin elää loppuelämä epäarvostuksessa.
Joo, olemattomat läskit lävähtää sun naamaasi ja tukkii suusi. Valtaisa ihrakasa upottaa koko pääsi, kätesi ja jalkasikin. Hyvää joulun jatkoa, yksinäinen raukka :hug:
Varmasti :hug: Todella varmasti :hug:
Ja sä oot mammapalstalla mussuttamassa...?
Asiaan: vaikka ap laihduttaisi 25 kg ja kävisi tussuleikkauksessa, niin sen mies olis silti läski idiootti, ja mihin kukaan nainen muka sellaista miestä kaipaa?
Ympärileikattu nainen ei nauti seksistä, mutta huutaa sängyssä ja teeskentelee, että ei tarvitse olla siinä puuhassa kovin kauaa.
Ympärileikattu nainen ei nauti seksistä, mutta huutaa sängyssä ja teeskentelee, että ei tarvitse olla siinä puuhassa kovin kauaa.
Kiitos kaikille kannustaville kommenteille koskien parisuhdettani. Aluksi kaikki näytti menevän hyvin pettämisen jälkeen. Mies todella halusi, että jatkaisimme. Kesti kaikki mun käymät vihat surut huuudot raivot ym mahdolliset mitä siitä seuras pitkän aikaa. Auttoi mua paljon kotitöissä ja lastenhoidossa. Kävimme terapiassa. Mutta nyt tuntuu, että homma alkaa taas leviämään käsistä.
Meillä on ainaista riitaa. En pystyny kuitenkaan antamaan anteeksi menneitä niin, etten niistä välillä mainitsisi. Siksi riidan yhteydessä mies on päästänyt suustaan niitä kommentteja, että se toinen oli seksikkäämpi ym. kaikkia mahdollista vielä muuta törkeää. Haukkunut mun ulkonäköä vaikka itse on todella ylipainoinen. Itse olen myös häntä haukkunut nykyään. En säästele enää yhtään sanojani, siksi tässä ei myöskään ole enää mitään paluuta yhteiseen elämään koska emme kummatkaan pysty unohtamaan kuinka olemme toisiamme sanallisesti satuttaneet. En vain rakasta enää yhtää miestäni, viha vain kasvaa päivä päivältä vain hänen tekojensa vuoksi. En ymmärrä mikä oikeutus hänellä oli toimia niin ja se että ei kukaan joka oikeasti rakastaa niin tee rakkalleen niin että pettää.
Ei voi olla niin heikko, etteikö pysty niitä himojaan pitämään kurissa. Itsellä on ollut monesti myös mahdollisuuksia, että oisin voinu lähteä pettämisen tiellä, mutta sen verran kuitenkin löytyy itsekuria, että siihen hommaan en lähde jos olen suhteessa toisen kanssa. Vaikka kostomielessä vain ehkä oisinkin tehnyt jotain, mutta en silti pystyisi siihen,....