En jaksa enää hävetä;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Olen siis reippaammasti ylipainoinen, tai no, en muualta kuin mahasta. näytän sille et olisin raskaana, vaikka synnytyksestä on jo pari vuotta.
laiska,paska,huono ihminen olen kun en osaa laihduttaa. en ymmärrä vaikka syön suht. normaalisti paino ei putoa. jumpata olen aina alkanut, mutta sitten inspis loppunu...en tiiä mitä teen. leikkausta olen miettiny, mut on niin kallista, mutta toisaalta mietin et se olis pieni hinta onnellisuudesta.

häpeän itseäni. en halua käydä missään. jos miehen tuttuja tulee vastaan menen heti pois etteivät he katso että olen raskaana. maha on siis semmonen pallo;(iso pallo.

muutamilta olen kuullut kyselyjä olenko raskaana ja olen olankohautuksella vastannut etten ole. se tuntuu pahalle, vaikken sitä kenellekkään näytä.

tämä jatkuva häpeäminen syö veronsa. olen tosi väsynyt koko ajan koska murehdin jatkuvasti siis oikeasti, jatkuvasti painoani. ensimmäisenä aamulla ja joka hetki kun peiliin katson.

olen jopa salaa toivonut että tulisi joku syöpä tai joku että joutuisi sairaalaan tiputukseen ja kun toipuisi huomasin että olen laihempi. niin sairasta kuin tämä onkin.

en vain osaa laihduttaa, ei ole itsekuria. läski,laiska,paska...huono ihminen. se minä olen;(

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
:hug:

Sulla on kuitenkin mies, iloitse siitä. Etsi ystäviä? Sellaisia joita EI kiinnosta läskit vaan SINÄ siellä sisällä.

on mulla ystäviä. paljonkin. mutta ei se poista tätä häpeää sisältäni...
olisipa joku taikakeppi että tänä iltana viimeisen kerran tarvitsee peiliin katsoa pala kurkussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaja:
Onko kilpirauhasen toiminta tarkistettu? Siis olisiko vajaatoimintaa?

on tarkistettu. huonoa oli toiminta, muttei tarpeeksi huonoa lääkkeisiin...
piilevänä oli aikaisemmin mutta nyt siinä rajoilla.

Pyydähän pientä annosta lääkettä..viitearvojahan ne on ja sinulla voi olla jo vajaatoiminnan puolella.

Opettelet vaan nauramaan itsellesi. Mulla on tapana sanoa että en ole raskaana vaikka näytänkin siltä tai että vauva tuli, mutta maha jäi. Se ei oikeasti ole niin vakavaa ja jos jollain sinun läskit häiritsee niin sehän kertoo vaan enemmän sen ihmisen heikosta elämänlaadusta :hug:

Nyt vaan muutat tuon huonon energian itsellesi hyväksi ja alat tehdä asialle jotain. Hakeudu tanssiliikuntaan, se vie kaloreita. Syö usein ja vähän kerrallaan, vältä sokereita ja rasvaa. Juo paljon vettä, aina kun tekee mieli syödä muulloin kuin ruoka-aikana. Ja sitten kun olet päässyt alkuun, päätä myös päästä loppuun. Kohta olet saanut kiloja pois. Sitten sinulla on energiaa enemmän. Vain sinä itse voit tehdä olosi hyväksi. Tee se!

Jos sulla on vaan vatsa ongelmana ja se on pallomainen, niin voi olla että sulla on vaan vatsalihakset jääneet huonoiksi raskauden jäljiltä. Itse olen tosi hoikka, mutta kun olin koulun ja töiden takia vuoden todella kiireinen, enkä treenannut MITÄÄN puoleen vuoteen. Tänä aikana mun vatsalihakset lörpähti sen verran, että en näyttänyt lihavalta, mutta esim. syömisen jälkeen maha oli oikein söpön raskausmahan näköinen, sellasen viidennen kuun masun... Asia korjaantui kun tein taas vatsalihaksia.

Päätä vaikka, että kun illalla katsot telkkaria, niin yhden mainostauon ajan teet vatsoja. Ei ota juuri yhtään aikaa, eikä keskeytä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Nyt vaan muutat tuon huonon energian itsellesi hyväksi ja alat tehdä asialle jotain. Hakeudu tanssiliikuntaan, se vie kaloreita. Syö usein ja vähän kerrallaan, vältä sokereita ja rasvaa. Juo paljon vettä, aina kun tekee mieli syödä muulloin kuin ruoka-aikana. Ja sitten kun olet päässyt alkuun, päätä myös päästä loppuun. Kohta olet saanut kiloja pois. Sitten sinulla on energiaa enemmän. Vain sinä itse voit tehdä olosi hyväksi. Tee se!

ihana teksti, <3 kiitos.

älä välitä.. tiedätkö kanna itesi ylpeydelä, v*ttuako se kellekkään kuuluu oletko vaikka raskaana tai etkö ole, miettiköön vaan sitä omaa mahaansa.

Yritä ostaa jotain sellaisia kivoja vaatteita itsellesi joissa sinulla on kiva olla.

Ihminen on paljon muutakin kuin vain ulkokuori..

itsekkin kärsin juuri kamalasta pömppövatsasta.. mutta nykyään tyydyn vain hyväksymään itseni sellaisena kuin olen yleensä se menee ihan hyvin, välillä on päiviä että masentaa.. mutta itseäni piristää ainakin se jos löydän sellaisia vaatteita jotka eivät korosta vatsaa..

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Jos sulla on vaan vatsa ongelmana ja se on pallomainen, niin voi olla että sulla on vaan vatsalihakset jääneet huonoiksi raskauden jäljiltä. Itse olen tosi hoikka, mutta kun olin koulun ja töiden takia vuoden todella kiireinen, enkä treenannut MITÄÄN puoleen vuoteen. Tänä aikana mun vatsalihakset lörpähti sen verran, että en näyttänyt lihavalta, mutta esim. syömisen jälkeen maha oli oikein söpön raskausmahan näköinen, sellasen viidennen kuun masun... Asia korjaantui kun tein taas vatsalihaksia.

Päätä vaikka, että kun illalla katsot telkkaria, niin yhden mainostauon ajan teet vatsoja. Ei ota juuri yhtään aikaa, eikä keskeytä mitään.

Mä suosittelen Pilatesta. Pömppövatsa ei varsinaisesti häviä, mutta ryhti löytyy ja silloin vatsakin näyttää pienemmältä. Mulla raskauden aikana notkoselkä notkahti vielä tuplasti ja nyt sen takia vatsa (joka on sekin tietty iso) näyttää kauhealta kun olen niin etupainotteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiara:
älä välitä.. tiedätkö kanna itesi ylpeydelä, v*ttuako se kellekkään kuuluu oletko vaikka raskaana tai etkö ole, miettiköön vaan sitä omaa mahaansa.

Yritä ostaa jotain sellaisia kivoja vaatteita itsellesi joissa sinulla on kiva olla.

Ihminen on paljon muutakin kuin vain ulkokuori..

itsekkin kärsin juuri kamalasta pömppövatsasta.. mutta nykyään tyydyn vain hyväksymään itseni sellaisena kuin olen yleensä se menee ihan hyvin, välillä on päiviä että masentaa.. mutta itseäni piristää ainakin se jos löydän sellaisia vaatteita jotka eivät korosta vatsaa..

ja lisään..yleensä pömppövatsani näkyy kun syön jotakin.. mulla ei liikkunnat paljo auta.. liekkö raskaudet vaurioittanut jotenki vatsalihaksia..

Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Minulla jäi raskaudesta kans kunnon kessi. Jalat ja kädet on ohuet ja kaikki keskellä-niinkun plussapallolla..

:laugh: sori. Mä oon ihan samanlainen! Oletko lyhyt? Mä olen 155cm, joten oon ajatellut että noilla kaikilla elimillä on vähemmän tilaa mahtua kroppaan ja siks näytän tältä... :D

Uusimmat

Yhteistyössä