tarvitseeko minun sietää tälläistä käytöstä? en enää jaksa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kampanisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi on niin pipipää, että nyt pitäydyt päätöksessäsi välirikosta.

Anoppi ei tule teille (ei edes silloin, kun et itse ole paikalla). Sinä et mene anopille. Sukujuhlissa ja muissa pakollisissa kohtauspaikoissa sanot "päivää" ja "näkemiin", mutta et ota muuta kontaktia.

Miestä en laittaisi valitsemaan sinun ja äitinsä välillä, vaan antaisin tavata tätä vapaasti (ellei tapaamisista aiheutuisi mitään kohtuutonta haittaa).

Jos suhteeseen tulee lapsia, en päästäisi myöskään näitä mummonsa luo. Viis siitä, minkälaista kitinää ja marmatusta kielto aiheuttaisikaan anopissa. Tuo käytös kun ei ole missään suhteessa enää normaalia.

[QUOTE="Vierailija";23969727]Anoppi on niin pipipää, että nyt pitäydyt päätöksessäsi välirikosta.

Anoppi ei tule teille (ei edes silloin, kun et itse ole paikalla). Sinä et mene anopille. Sukujuhlissa ja muissa pakollisissa kohtauspaikoissa sanot "päivää" ja "näkemiin", mutta et ota muuta kontaktia.

Miestä en laittaisi valitsemaan sinun ja äitinsä välillä, vaan antaisin tavata tätä vapaasti (ellei tapaamisista aiheutuisi mitään kohtuutonta haittaa).

Jos suhteeseen tulee lapsia, en päästäisi myöskään näitä mummonsa luo. Viis siitä, minkälaista kitinää ja marmatusta kielto aiheuttaisikaan anopissa. Tuo käytös kun ei ole missään suhteessa enää normaalia.[/QUOTE]

Ihan samaa mieltä!

[QUOTE="kohtalotoveri";23969523]http://narsismia.wordpress.com/2007/04/10/narsisti-vanhempana/[/QUOTE]

tämä oli kieltämättä hyvä linkki! melkein jokainen kohta piti paikkaansa! ja niinkun mie olen miehelle koittanu selittää että se nainen on sairas. nytkun mieskin tuon luki niin totes että aika moni asia kyllä natsaa! ja oli ihmeissään kun on kuvitellut että se on ihan normaalia huolehtivaista käytöstä joka vain ärsyttää meitä. ja ihmetellyt kun minun vanhemmat ei tällaista harrasta.

[QUOTE="Vierailija";23969727]Anoppi on niin pipipää, että nyt pitäydyt päätöksessäsi välirikosta.

Jos suhteeseen tulee lapsia, en päästäisi myöskään näitä mummonsa luo. Viis siitä, minkälaista kitinää ja marmatusta kielto aiheuttaisikaan anopissa. Tuo käytös kun ei ole missään suhteessa enää normaalia.[/QUOTE]

tätä mieki olen ajatellut. että vois olla kaikista toimivin ratkaisu.

Olet ihan liian kiinni itsekin anopissa. Kuten joku tuossa ennen sanoi, niin on aivan naurettavaa odottaa kyseisen ihmisen alkavan käyttäytyvän jotenkin paremmin ja loukkantua hänen puheistaan. Hullu mikä hullu.

[QUOTE="vieras";23972973]Olet ihan liian kiinni itsekin anopissa. Kuten joku tuossa ennen sanoi, niin on aivan naurettavaa odottaa kyseisen ihmisen alkavan käyttäytyvän jotenkin paremmin ja loukkantua hänen puheistaan. Hullu mikä hullu.[/QUOTE]

En kyllä ole yhtään samaa mieltä!! minulla on itselläni melkein samanlainen anoppi,ja olen alusta asti pysynyt niin kaukana kuin vain voi..enkä todellakaan ole yrittäny olla edes mikään ystävä,kunhan pystyisi pakolliset kuviot olemaan tekemisissä. Alusta asti olen saanut tietää että olen väärä nainen hänen pojalleen,ensi näkemisestä alkaen. Siksi en ymmärrä miten voi joku väittää että ap on liian kiinni anopissa???????? selventäisitkö hieman?