H
huoh
Vieras
Äiti, mä haluisin tuon ja tuon. Toinen lapsi tulee mankumaan viikkorahaa, voi räkä, ei kolikoita missään. Kolmas mustasukkaisena muistelee, kun toinen sai paremman lahjan kuin hän yms. Ja kuinka kukaan kaveri ei ole juuri nyt kotona. Huoh...ihan loputon lista.
Haluta saa, joo, joku sanoo. Mutta olen niin väsynyt kaikkien haluamisiin, että ne alkaa kuulostaa pakolle. Ja en todellakaan ole helposti periksi antavaa tyyppiä. Nyt vaan tuntuu, että vien mukelot kauppaa ja törkkään sataset kouraan, ostakaa mitä haluatte. Se ei kuitenkaan olis ratkaisu, haluamiset muuttuu ja tarpeet sen myötä.
Mikä avuksi, pilleritkö?
Haluta saa, joo, joku sanoo. Mutta olen niin väsynyt kaikkien haluamisiin, että ne alkaa kuulostaa pakolle. Ja en todellakaan ole helposti periksi antavaa tyyppiä. Nyt vaan tuntuu, että vien mukelot kauppaa ja törkkään sataset kouraan, ostakaa mitä haluatte. Se ei kuitenkaan olis ratkaisu, haluamiset muuttuu ja tarpeet sen myötä.
Mikä avuksi, pilleritkö?